Tiedättekö paljon tapauksia, joissa nainen hankkiutunut raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja En unta saa
  • Ensimmäinen viesti
En unta saa
Eli siis hankkiutunut raskaaksi siten, ettei päätös ole ollut yhteinen? Ja ettei mies ole tiennyt tällaisesta "päämäärästä"?

Itse tiedän muutaman. Riitaan nuo tapaukset ovat johtaneet, kun asia on tullut ilmi. Yhdessä tapauksessa nainen ei edes kertonut lapsen isälle että odottaa lasta. Häipyi vain miehen elämästä. Tietäneekö tuo mies tänäkään päivänä, en osaa sanoa.

Toisaalta tiedän muutaman sellaisenkin pariskunnan, jonka naisosapuoli ei suostunut käyttämään pillereitä, koska mikään niistä ei tuntunut sopivan hänelle... Ja sanoikin sitten miehelle, ettei näitä syö, eikä ehkäisyä ole. Nainen vinkkasi, että jos mies ei halua lapsia, niin kondomit sitten käyttöön. Hankki jopa niitä, mutta mies ei pahemmin asiasta piitannut ja kortsutkin jäivät käyttämättä. Raskaushan siitä seurasi. Nainen sai huutoa ja raivoamista osakseen, vaikka mies myönsikin, että yhtä lailla tämä raskaus on nyt ollut hänestä riippuvainen.

Hmm...
En tiedä tapauksia, joissa nainen olisi tahallaan, miehen tietämättä tästä ajatuksesta, hankkiutunut raskaaksi. Uskallan epäillä, että noita tapauksia löytyy yllättävän paljon.

Tiedän kuvailemasi jälkimmäisen tyyppisen tapauksen, nainen sai sitten siinä kuulla että on tahallaan käyttänyt miestä siitosorina yms., vaikka mies oli ollut koko ajan tietoinen siitä että naisella ei ehkäisyä ole. Ko. nainen ja mies ovat molemmat ystäviäni, molemmat kävivät purkamassa mulle huoliaan. Mies sanoikin, että on kyllä tiennyt ettei ehkäisyä ole ja että jos nainen raskaaksi jää niin ei tee aborttia, mutta tuumasi kuitenkin, että tuntuu kuin olisi huijattu.

jep
Tiedän molempia tapauksia muutaman, ja itselläkin on lapsi kun mies tempaisi kumin pois kesken touhun eikä sanonut mitään... Ei varmaan tarvitse erikseen mainita, ettei enää sen jälkeen oltu yhdessä.

joo
Meillä kävi toisinpäin, mä olin sitä mieltä, että lapsiluku on täysi, mies ei - ja mun tietämättä teki mut raskaaksi , kumiin saa reiän aikalailla huomaamatta.
Ja lähtihän se sitten kun lapsi oli tulossa, mä en aborttia edes harkinnut.

....
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Meillä kävi toisinpäin, mä olin sitä mieltä, että lapsiluku on täysi, mies ei - ja mun tietämättä teki mut raskaaksi , kumiin saa reiän aikalailla huomaamatta.
siis mies lähti?

joo
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
siis mies lähti?
Mies lähti joo. Tiedä sit miksi se muksu piti tehdä, mä en sitä ole koskaan kumminkaan katunut.

....
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
siis mies lähti?
Mies lähti joo. Tiedä sit miksi se muksu piti tehdä, mä en sitä ole koskaan kumminkaan katunut.

ok, piti vain tarkentaa, että ymmärsinkö oikein. itse asiassa minulle on käynyt samalla tavalla.

l
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:
En tiedä tapauksia, joissa nainen olisi tahallaan, miehen tietämättä tästä ajatuksesta, hankkiutunut raskaaksi. Uskallan epäillä, että noita tapauksia löytyy yllättävän paljon.

Tiedän kuvailemasi jälkimmäisen tyyppisen tapauksen, nainen sai sitten siinä kuulla että on tahallaan käyttänyt miestä siitosorina yms., vaikka mies oli ollut koko ajan tietoinen siitä että naisella ei ehkäisyä ole. Ko. nainen ja mies ovat molemmat ystäviäni, molemmat kävivät purkamassa mulle huoliaan. Mies sanoikin, että on kyllä tiennyt ettei ehkäisyä ole ja että jos nainen raskaaksi jää niin ei tee aborttia, mutta tuumasi kuitenkin, että tuntuu kuin olisi huijattu.
olipa tosi huijattu mies hei!! :LOL:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja l:
siis kumin pois ottoa ja jopa rei ittämistä!!! Hemmetti soikoon :arg:

Katoin samaa, en ole ennen tuollaisesta kuullutkaan. :O Mutta konstit on monet... En tosin ymmärrä, miksi joku tekee noin ja sitten häipyy. Kuulostaa ikävältä. :/

l
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei tuo minustakaan kovin huijaukselta vaikuta... Olen sitä paitsi sitä mieltä, että jos ehdottomasti ei halua lapsia, niin varminta on käyttää niitä kumeja.
niin, kunhan vaan pitää marista jotain ettei oma tyhmyys paljastu..

l
siis kumin pois ottoa ja jopa rei ittämistä!!! Hemmetti soikoon :arg:

Katoin samaa, en ole ennen tuollaisesta kuullutkaan. :O Mutta konstit on monet... En tosin ymmärrä, miksi joku tekee noin ja sitten häipyy. Kuulostaa ikävältä. :/
Juu, ihan tahallaan tekoa moinen, oikeuteen tollaset. :(

Tossa ap:n kertomassa tapauksessa ei sillä miehellä ois ollut pätkääkään varaa huutaa mistään raskaudesta, koska ite jätti kumit käyttämättä! Mikä ihmeen velvollisuus naisilla on vain huolehtia ehkäisystä?! Eikä kaikille oikeestikkaan sovi hormoonallinen ehkäisy!

ap
Ei tuo minustakaan kovin huijaukselta vaikuta... Olen sitä paitsi sitä mieltä, että jos ehdottomasti ei halua lapsia, niin varminta on käyttää niitä kumeja.
niin, kunhan vaan pitää marista jotain ettei oma tyhmyys paljastu..
Totta. Yhdessä tapauksessa mies "syytti" naista asiasta, ikään kuin nainen olisi yksinään lapsen saanut alulle... Mikä oli mielestäni outoa, koska mies oli tuossakin tapauksessa tietoinen siitä, että ehkäisyä naisella ei ole ja jos lapsi on tullakseen niin tulee. Kuitenkaan mies ei suostunut itsekään käyttämään ehkäisyä, luotti kai siihen, että kun mitään ei kuitenkaan tapahdu.

l
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Tossa ap:n kertomassa tapauksessa ei sillä miehellä ois ollut pätkääkään varaa huutaa mistään raskaudesta, koska ite jätti kumit käyttämättä! Mikä ihmeen velvollisuus naisilla on vain huolehtia ehkäisystä?! Eikä kaikille oikeestikkaan sovi hormoonallinen ehkäisy!
Meillä mies vieläki höppänä kysyy että eikö tarvii kumia, ja menkkojen aikaan sanon että kannattas laittaa omista mukavuussyistä, meillä siis molemamt pitää huolen "toisen asioista" :heart: näin sen pitää mennä, yhteistuumin, koska sitähän se seksikin on-kahden kauppaa :)

Vierailija

Täällä yksi, joka miettii täsmälleen samaa. Itse olen alkuraskauden viimeisellä kolmanneksella. Lapsen isä ei ole enää kuvioissa mukana, vaan häipyi heti kuultuaan, että olen raskaana. Ehkä parempi niin. No kuitenkin. Minulle ei pillerit sopineet, ja kierukkaa en halunnut käyttää. Sanoin miehelle tästä, ja sanoin myös, että jos mies pitää raskauden mahdollisuutta ihan kauheana asiana, niin sitten voidaan hankkia kortsuja ja käyttää niitä. Arvaa, käyttikö mies, vaikka minä sille niitä kortsuja hankin ja tuputin. "Ei tarvi", mies sanoi, tai "On mukavampi ilman". Mukavaa sillä ei ollut enää siinä vaiheessa, kun kerroin olevani raskaana. Sai aivan hirveän raivokohtauksen ja tosiaan syytti mua siitä, etten ole pitänyt ehkäisystä huolta - no perskele väkisinkö se kortonki olisi sille pitänyt laittaa, kun se ei niitä suostunut käyttämään, vaikka h-hetkellä niitä sille useaan otteeseen tuputin ja ojentelin. Mies lisäksi tiesi, että e-pillerit ei mulle käy, tiesi myös, että ehkäisyä ei ole.

l
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:

Täällä yksi, joka miettii täsmälleen samaa. Itse olen alkuraskauden viimeisellä kolmanneksella. Lapsen isä ei ole enää kuvioissa mukana, vaan häipyi heti kuultuaan, että olen raskaana. Ehkä parempi niin. No kuitenkin. Minulle ei pillerit sopineet, ja kierukkaa en halunnut käyttää. Sanoin miehelle tästä, ja sanoin myös, että jos mies pitää raskauden mahdollisuutta ihan kauheana asiana, niin sitten voidaan hankkia kortsuja ja käyttää niitä. Arvaa, käyttikö mies, vaikka minä sille niitä kortsuja hankin ja tuputin. "Ei tarvi", mies sanoi, tai "On mukavampi ilman". Mukavaa sillä ei ollut enää siinä vaiheessa, kun kerroin olevani raskaana. Sai aivan hirveän raivokohtauksen ja tosiaan syytti mua siitä, etten ole pitänyt ehkäisystä huolta - no perskele väkisinkö se kortonki olisi sille pitänyt laittaa, kun se ei niitä suostunut käyttämään, vaikka h-hetkellä niitä sille useaan otteeseen tuputin ja ojentelin. Mies lisäksi tiesi, että e-pillerit ei mulle käy, tiesi myös, että ehkäisyä ei ole.
sanoko mies koskaan että haluaa sen lapsen?
olisko ollu viisaampaa puhua tai olla antamatta...

Vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:

sanoko mies koskaan että haluaa sen lapsen?
olisko ollu viisaampaa puhua tai olla antamatta...
Sanoin miehelle itse, että minulle lapsi ei ole ongelma mutta jos mies ei lasta halua, niin sitten tämä ko. ehkäisymuoto käyttöön ja sassiin. Mies ei sanonut, että haluaa lapsen - mutta ei myöskään sanonut, ettei halua lasta. Käyttäytyi, kuin asia olisi ollut hänelle... miten sen sanoisin? - sellainen "No jos se tulee, niin ei haittaa." En harmittele sitä, että olen raskaana, joten siitä tässä ei nyt ole kysymys. Olen ihan onnellinen tulevasta lapsesta. Ihmettelen vain, että kun kerran tiedetään, ettei toinen voi jotain ehkäisyä käyttää, eikä sitten suostuta itsekään käyttämään mitään - niin ollaan syyttelemässä toista osapuolta siitä, että kävi kuin kävi.

Yhteistyössä