”Tiedättehän millaisia naiset ovat, hengailevat ja meikkaavat”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miks sun hipiä on herkkä naisista?
Super-Setis on yleensä linjoilla aamutuimaan. Ei muut aloita rasvaisia juttuja maanantaina kukonlaulun aikaan.
Jos selostaja on alkanut uransa noin vuonna 1980, luulisi hänen olevan aika laittaa pillit pussiin. Ei minuakaan enää Pariisin kisoissa kiinnosta muu asia kuin se kenen miestanssijan housut pettivät ja missä näytöksessä. Käsitin väärin, että Gagan näytöksessä vaikka kyse oli kreikkalaisista bakkanaaleista.
Ihailkaa sitävastoin ulkoministerimme hempeää kuvaa lomamatkalla. Minulle ei kelpaisi joku kiertopalkinto toimittaja.
T. Muff garbage
 
vierailija
Super-Setis on yleensä linjoilla aamutuimaan. Ei muut aloita rasvaisia juttuja maanantaina kukonlaulun aikaan.
Jos selostaja on alkanut uransa noin vuonna 1980, luulisi hänen olevan aika laittaa pillit pussiin. Ei minuakaan enää Pariisin kisoissa kiinnosta muu asia kuin se kenen miestanssijan housut pettivät ja missä näytöksessä. Käsitin väärin, että Gagan näytöksessä vaikka kyse oli kreikkalaisista bakkanaaleista.
Ihailkaa sitävastoin ulkoministerimme hempeää kuvaa lomamatkalla. Minulle ei kelpaisi joku kiertopalkinto toimittaja.
T. Muff garbage
No voi kuule Alepa, ei ollut minun kynästä tuo.

A. Mikä siinä on rasvaista?

B. Naureskeltiin sukulaismiehen kanssa tuolle jutulle hetki sitten, kun tuo olisi ollut joku hassu vuosi sitten hauska, toki sopimaton läppä jokunen vuosi sitten. Nyt tuli potkut, eikä varmaan aiheellinen anteeksipyyntökään olisi auttanut.
Tahditon setämies kyllä, kun ei puhu enää 2024 -kieltä…

C. Paranoiaan on kuulema tehokkaita lääkkeitä, kysy ihmeessä lääkäriltäsi kun minä tunnun vilisevän jatkuvasti korviesi välimaastossa vähän joka viestissä joka ei sovi sinun pirtaasi.

Terkut vesistön ääreltä saunan terassilta. Löylyjen jälkeen pyyhkäisen piakkoin veneelläni rantaravintolaan kala-aterialle 😋

Super-Setis
 
vierailija
Terkut vesistön ääreltä saunan terassilta. Löylyjen jälkeen pyyhkäisen piakkoin veneelläni rantaravintolaan kala-aterialle 😋

Super-Setis
Kuulostaa mukavalta ja leppoisalta. Sitä suuremmasta syystä on kummallista, että istut saunan terassilla kirjoittamassa "mammapalstalle", kun puitteet ovat mitä mahtavimmat rauhoittumiseen ja nautiskeluun ilman somea.
 
vierailija
Kuulostaa mukavalta ja leppoisalta. Sitä suuremmasta syystä on kummallista, että istut saunan terassilla kirjoittamassa "mammapalstalle", kun puitteet ovat mitä mahtavimmat rauhoittumiseen ja nautiskeluun ilman somea.
Samaa ajattelin.Jätin kyseisen oksennuksen lukematta. Tyyppi kyttää kirjoituksiani myös itsenäisyyspäivän jonossa presidentin linnassa, jos sinne joskus saa kutsun.
 
Mitä ihmisille on oikein tapahtunut!😦

Eihän tuossa sanomisessa ei ole mitään pahaa!
Naiset olivat menossa meikkaamaan ja hengaamaan ja tämä sanottiin ääneen.🤷‍♀️

Miksi tätä ei olisi saanut sanoa?
 
vierailija
Pitäähän sitä saada päivän leppoisat huutonaurut. Ne irtoaa takuuvarmasti kun lukaisee Alepan vainoharhaisia tuotoksia

S-S
Mistä päättelet että vainoa vanhoja ukkoja? Olet itse kertonut lukeneesi juttujani iät ajat. Ajattele miten paljon ihanaa elämää sinulta on valunut kuin hiekka sormiesi välistä turhuuteen. Sen ajan olisit voinut ihailla Omppu-sedän linkittämiä
tyttöjen kuvia ja hekumoida kuvien tuottamassa mielihyvässä. Sen ajan kuitenkin tuhlasit tiiraamalla suurennuslasin kanssa Ylen uutiskuvaa Narinkkatorilta kesäkuussa. Jos sait tuijottamisesta päänsärkyä, syy on taas minussa. Toivottavasti Anniesi on erikoistunut intialaiseen päänhierontaan.
 
vierailija
Mistä päättelet että vainoa vanhoja ukkoja? Olet itse kertonut lukeneesi juttujani iät ajat. Ajattele miten paljon ihanaa elämää sinulta on valunut kuin hiekka sormiesi välistä turhuuteen. Sen ajan olisit voinut ihailla Omppu-sedän linkittämiä
tyttöjen kuvia ja hekumoida kuvien tuottamassa mielihyvässä. Sen ajan kuitenkin tuhlasit tiiraamalla suurennuslasin kanssa Ylen uutiskuvaa Narinkkatorilta kesäkuussa. Jos sait tuijottamisesta päänsärkyä, syy on taas minussa. Toivottavasti Anniesi on erikoistunut intialaiseen päänhierontaan.
Alepa, sinähän vainoat kaikkia jotka ovat eri mieltä kanssasi, mustien lista on pitkä 🙄

Lue tekstini. Juurihan kirjoitin että kiitos sinun, aamut alkaa aina mehevillä huutonauruilla 🤣

Kiitokset samalla @Johnny Appleseed Minähän ihailen hänen laillaan naiskauneudesta ja olen oikein iloinen kaikista kuvistaan 😍👍

ps. olen siitä onnellinessa asemassa ettei minua vaivaa päänsärky ollenkaan. Ehkä joskus 20 v sitten oli kun pitkäkestoinen korkea lämpö iski myyräkuumeen muodossa.

S-S
 
vierailija
Alepa, sinähän vainoat kaikkia jotka ovat eri mieltä kanssasi, mustien lista on pitkä

Lue tekstini. Juurihan kirjoitin että kiitos sinun, aamut alkaa aina mehevillä huutonauruilla

Kiitokset samalla @Johnny Appleseed Minähän ihailen hänen laillaan naiskauneudesta ja olen oikein iloinen kaikista kuvistaan

ps. olen siitä onnellinessa asemassa ettei minua vaivaa päänsärky ollenkaan. Ehkä joskus 20 v sitten oli kun pitkäkestoinen korkea lämpö iski myyräkuumeen muodossa.

S-S
Sinä vainoat.
 
vierailija
Sinä vainoat.
Niintekee. Pyysin aikoinaan papparaista kirjautumaan.
Jostain syystä hän ei enää käytä nimimerkkiään.
Ehkä vainoamiseni auttaa häntä selviämään elämässään päivästä toiseen.
Ex-vaimoaan kohtaan tuntemansa viha ja katkeruus vaikuttaa olevan loppumaton. Ullanlinnan psykiatri todettiin mielentilatutkimuksessa olleen täysin järjissään teon tehdessään. En leiki psykiatria tai psykologia. Ne alat vaativat pitkää opiskelua ja pitkää matematiikkaa. Sitten työssä joutuu ratkomaan hyvin ikäviä asioita. Toivottavasti Setiksen eksä ei tarvitse olla papparaisen kanssa missään tekemisissä. En myöskään suosittele naiselle tätä palstaa. Aikansa hän voi käyttää paljon mukavampiin asioihin. Tavallaan toivon, että Ranskan nettiyhteyksien häiritsijät rantautuisivat tämän palstan ilkimysten kotinurkille.
 
vierailija
Niintekee. Pyysin aikoinaan papparaista kirjautumaan.
Jostain syystä hän ei enää käytä nimimerkkiään.
Ehkä vainoamiseni auttaa häntä selviämään elämässään päivästä toiseen.
Ex-vaimoaan kohtaan tuntemansa viha ja katkeruus vaikuttaa olevan loppumaton. Ullanlinnan psykiatri todettiin mielentilatutkimuksessa olleen täysin järjissään teon tehdessään. En leiki psykiatria tai psykologia. Ne alat vaativat pitkää opiskelua ja pitkää matematiikkaa. Sitten työssä joutuu ratkomaan hyvin ikäviä asioita. Toivottavasti Setiksen eksä ei tarvitse olla papparaisen kanssa missään tekemisissä. En myöskään suosittele naiselle tätä palstaa. Aikansa hän voi käyttää paljon mukavampiin asioihin. Tavallaan toivon, että Ranskan nettiyhteyksien häiritsijät rantautuisivat tämän palstan ilkimysten kotinurkille.
Patologinen valehtelija-ADHD:mme Alepa päästelee taas omiaan. Eikä mieleltään levottomana ikinä kykene pysymään aiheessa 🤣🤣🤣
Exän kanssa ei ole mitään riitoja, tullaan ihan hyvin toimeen.
 
vierailija
Pitäähän sitä saada päivän leppoisat huutonaurut. Ne irtoaa takuuvarmasti kun lukaisee Alepan vainoharhaisia tuotoksia 🤣🤣🤣

S-S
Istut leppoisasti saunan terassilla ja seuralaisesi ihmettelee, mitä oikein teet, kun räpläät kännykkääsi. "Kirjoitan vain yhdelle mammapalstalle eräälle tuntemattomalle ihmiselle, kun pitää saada päivän huutonaurut".

Seuralainen silmät ymmyrkäisinä "Aha".
 

Yhteistyössä