Ticket to heaven outlet! Kokemuksia!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ticket"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"ticket"

Vieras
Onko kellään kokemuksia tilata ticketin outlet myymälästä vaatteita? miten toimii ?
kauan kestää tulo? entä miten maksu hoituu? ihan pankkisiirtomaksu vai käykö visa electron?
Aivan ihania vaatteita pilkkahinnal siellä et pakko päästä tilailemaan

http://www.ticket2heaven.dk/uk/outlet.html

onhan se "Pilkkahinnal" jos yks haalari maksaa siellä 81 DKK (tanskankruunua) ja sen muuttaa euroiksi 10.86€ (netin valuutan muuntajalla katsottu)

Siellä ei oo mitää 81DKK vaan 81euroa.. Ticketin kanssa on olen keskustellut vain pienien reklamaatioiden puitteissa ja toiminta oli nopeaa.

Mutta kyllähän outlet myy joskus tavaraa 50%, samalla hinnalla voi saada toki myös kotimaisista nettikaupoista mutta sieltä toki on ihan hyvä tilata, missä on sopivaan hintaan haluamansa tuote.

OT mutta oon huomannu tällä palstalla outoa ilmiötä, että jos jostain saa jonkun tuotteen uutena tavallista halvempana ei se mitenkään voi olla yhtä hyvä kuin sama tuote kallimmaalla ostettu. :rolleyes:

Itse tilasin viime syksynä kasan vaatteita. Kaikki toimi loistavasti. Tilauksen maksoin MasterCardilla ja toimitus tuli muistaakseni viikolla. Jos tilaussumma ylitti (muistaakseni) 200€ toimituskuluja ei peritty.

Tilasin talvihaalarin (nimeä en nyt muista) 80€ (kaupassa näin samaa pukua n.150€), kaksi plain rainia fleecellä á 43€, sadeasun 24€. Oli siellä kyllä edullisemmat hinnat kun Suomen liikkeissä.

Yhteistyössä