TICKET TO HEAVEN maahantuonti??? APUA - haalarin värit lähti leviään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticket
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

ticket

Vieras
Hei,
osaako kukaan sanoa mitä tein väärin.
Pesin sen pinkki/musta/valkoisen ruudullisen (valkoinen pohjaväri) tyttöjen haalarin ihan ohjeiden mukaan 40-asteessa nurinpäin Arielilla ja kun otin pesusta huomasin, että värit oli levinny. Tai kun olin pitänyt sitä matalassa lämmössä kuivausrummussa niin näin sen. Siis tein kyllä omasta mielestäni ohjeiden mukaan. EI KUITTIA TALLELLA!!!
Ja pesu oli eka!!!!!!!!!
Soiko valittaa maahantuojalle vai miten???
KIITOS TUHANNESTI!!!!

Kiitos vastuksistanne!!! Puvun saa pestä 40-asteessa ja kuvausrumpukin sallittu.
Siinä lukee, että linkousta 8-10min, joten se aika ei kyllä ihan kai täyttynyt joten olisiko siksi värjäytynyt???Mutta eikait se ihan näin voi mennä???
Tietääkö joku maahantuojan osoitetta???

http://www.kuluttajavirasto.fi/File/cd07e8a1-4101-47f8-a851-90249e67de28/03-09%20haalari%20suomeksi.jpg
löytyy puhelinnumero, mihin voi ottaa yhteyttä ainakin niistä vaarallisista ticketeistä, kai sieltä voi kysyä tuotakin

Itse tiedän vaikka kuinka monta joilla on ticketin tähtikuviolliset tähtihaalarit värjäytyneet pesussa, itsellenikin kävi kahden haalarin kanssa samoin. Viet vain haalarin takas kauppaan ja vaadit uuden tilalle tai vastaavasti laita viestiä suoraan Ticketille Tanskaan, saat uuden tilalle.

Hei, minulle kävi ihan sama juttu ja sama puku taitaa olla kyseessä olen juuri metsästämässä maahantuojaa meinaan nostaa aikas halloot maksoin takista mielestäni kohtuullisen paljon ja sillä hintaa luulis kestävän ja kun otin takin kuivausrummusta niin hyvä ettei tullut itku...luin ja luin ohjetta moneen kertaan ennen ja jälkeen pesun ja aina sama päätös pese 40 asteessa ja hellä kuiaus rummussa...hmmmm ja tulos oli et pinkki levinnyt sinne tänne.

Uusimmat

Yhteistyössä