Ticket to heaven -koko ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
T2H on reilu koko ja nyt mietinkin, että otanko mä tytölle talvihaalariksi 92cm vai pitäskö kuitenkin ottaa 86cm viel? Pituutta tytöllä on n.88vm ja nyt käytössä 92cm vaatteet.

Mä ostin 92 cm meidän 2,5v ikäiselle, jonka vaatekoko on 98-104. Ainakin välikautena käytössä ollut 86 cm meni päälle vielä heittämällä, muttei välttämättä toppana kestäisi koko talvea.

[QUOTE="noo";24468506]Kyllä mä tuon kokoiselle 92 haalarin koska se vastaa 98 kokoa monessa muussa.[/QUOTE]

eikun siis tarkoitin että EN ottaisi 92 haalaria vaan 86. 92 on aivan liian iso, ticketissä ei oo sitä vyötärökuminauhaa niin 92 roikkuu varmasti nilkoissa 88cm pitkällä.

Mitenkäs tuo ticketti on sitten verrattavissa reimaan tai lassieen? tytöllä oli viime talvena reiman ja lassien halarit 86cm ja ne oli just sopivat silloin. senkin takia nyt mietityttää tämä.

[QUOTE="a p";24468566]Mitenkäs tuo ticketti on sitten verrattavissa reimaan tai lassieen? tytöllä oli viime talvena reiman ja lassien halarit 86cm ja ne oli just sopivat silloin. senkin takia nyt mietityttää tämä.[/QUOTE]

ne on pienempiä kuin ticket. varsinkin lassie. esim meillä pojalla lassiesta pitää olla koko 134 ja ticketistä sillä on 122.