Ticket to heaven. Kannattaako ostaa. Vai pysyiskö Reimatecissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P.O.P yritin katastella myös netissä, mutta en löytänyt mistään. Kerran olen Tukholmassa käynyt P.O.P:in liikkeessä, mutta se tyyli ei vuosi ihan natsannut minun makuuni...

T2H oli iso pettymys, se ei pitänyt kovinkaan hyvin vettä. Onneksi oli alennettu hinta siinä, joten ei tullut maksamaan niin paljoa. Reimatec on mielestäni vedenpitävyydessä paras. Jos haluaa etsiä kauneinta pukua niin ei mielestäni silloinkaan T2H pärjää, esim. Mololla on paljon hauskempia haalareita.

P.O.P - me no like... :/

Reimatec on mun mielestä laatuunsa nähden yliarvostettu, eli ehdottomasti ticketin kevätpuku! Meillä tosin tänä keväänä Jonathanin tähtihaalari.

Meillä kokemusta näistä kaikista merkeistä. Reimoista ja Ticketistä ollut sekä hyviä että huonoja että kokemuksia. Parhaat ollet käytössä laadultaan Travallen Remut, mitä ei kylläkään AP kysellyt, mutta niitä viimeksi yksi lastenvaateliikkeen ihminen kehui ja niihin olen ollut yllättävän tyytyväinen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja testissä:
ei ole pärjännyt niin hyvin mm vedenpitävyydessä kuin reimatec.

No ticketillä ja reimalla on ihan laidasta laitaan vaihtoehtoja. Ja sillä ei ole paljon eroa, onko 8000 tai 10000 vesipilari.

Näiden kahden lisäksi löytyy ihan liuta muitakin vaihtoehtoja, ei se NIIN vakavaa ole se valinta. Kannattaa valita se, mikä miellyttää silmää :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
T2H oli iso pettymys, se ei pitänyt kovinkaan hyvin vettä.

No tickettejä on ilman vedenpitävyyttä ja keskimääräisellä ja oikein hyvällä. Ei ole valittamista. Tosin en vaadi hullujen päivien puvulta ihan samaa kuin talvipuvulta. Hyvin on uimiset kestänyt ja niinhän se talvipuvun pitikin kestää.

Miksi et tehnyt reklamaatiota, jos puvun piti kestää vettä vai teitkö?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja testissä:
ei ole pärjännyt niin hyvin mm vedenpitävyydessä kuin reimatec.

No ticketillä ja reimalla on ihan laidasta laitaan vaihtoehtoja. Ja sillä ei ole paljon eroa, onko 8000 tai 10000 vesipilari.

Näiden kahden lisäksi löytyy ihan liuta muitakin vaihtoehtoja, ei se NIIN vakavaa ole se valinta. Kannattaa valita se, mikä miellyttää silmää :D

No ei ole vakavaa, mutta on vaan niin kiva katella eri mallistoja ja näitä kahta on paljon hehkutettu täällä keskustelupaltoilla. Ihastuin kyllä erääseen Ticketin pukuun. Reimat tällä hetkellä kyllästyttää. Reimatecillä oli tyylin puolesta ihania vuonna 06, mutta nyt ovat vähän tylsiä tai ei ainakaan mun makuun.

Nuo Jonathanin ei myöskään natsannut. Remuja käyn vähän kohta katastelemassa, kun joku niitä kehui.

Yhteistyössä