Mä taas olen aina ollut heikkona italialaisiin ja erityisesti latinalaisamerikkalaisiin miehiinAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Jotenki vaan rakastan italialaista musiikkia, vaikka en todellakaan tykkää esim italialaisista miehistä tai italiasta!!!!
Muhun ei oo koskaan uponnu muu kun nää kotimaiset.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä taas olen aina ollut heikkona italialaisiin ja erityisesti latinalaisamerikkalaisiin miehiinAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Jotenki vaan rakastan italialaista musiikkia, vaikka en todellakaan tykkää esim italialaisista miehistä tai italiasta!!!!
Mä olen tyytynyt suomalaisiin, mutta kuolaan edelleen latinomiesten peräänAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Muhun ei oo koskaan uponnu muu kun nää kotimaiset.
Tää avio-sellanenkin on ihka-aito keskisuomalainen maalais-muna!!!!
Heh, joskus ku oltii Turkis, ukolle tarjottiin aika minta kamelia meiköläisestä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen tyytynyt suomalaisiin, mutta kuolaan edelleen latinomiesten peräänAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Muhun ei oo koskaan uponnu muu kun nää kotimaiset.
Tää avio-sellanenkin on ihka-aito keskisuomalainen maalais-muna!!!!