thyroxin lääkityksen aloittaminen alkuraskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hei!
Onko täällä muita joilla kilpirauhasarvot olisivat olleet huonot ja raskausaikana aloitettu siihen lääkitys? kuinkahan nopeasti lääkitys vaikuttaa?

Mulla takana 3 keskenmenoa ja kilpirauhasarvoissa hieman häikkää (ilmeisesti piilevää vajaatoimintaa kun vasta ths arvo noussut, t4v rajoissa).
Keskenmenojen takia aloitetaan nyt tässä raskaudessa lääkitys kun vajaatoimintahan voi aiheuttaa keskenmenoja.
Olen nyt vkolla 6, toivottavasti lääkkeet kerkeäis vaikuttaa nopeasti jos keskenmenot tosiaan ovat johtuneet huonoista kilppariarvoista!
Alan olla jo epätoivoinen näiden raskauksien kanssa :(

Ainiin, aikasemmat keskenmenot tapahtuneet vkolla 7-10...

Kyllä mun käsittääkseni hormonitasoihin ja elimistöön alkaa vaikuttaa heti, tai näin ainakin monilla, joilla jo lääkitys ja sitä muutellaan. Hoitotasapainon saavuttamiseen voi mennä aikaa, mutta toivottavasti auttaisi nyt jo niin paljon että keho jaksaa raskauden pitää yllä. Voimia ja tsemppailuja!

[QUOTE="jaa-a";28603879]Kyllä mun käsittääkseni hormonitasoihin ja elimistöön alkaa vaikuttaa heti, tai näin ainakin monilla, joilla jo lääkitys ja sitä muutellaan. Hoitotasapainon saavuttamiseen voi mennä aikaa, mutta toivottavasti auttaisi nyt jo niin paljon että keho jaksaa raskauden pitää yllä. Voimia ja tsemppailuja![/QUOTE]

Kiitos, voimia tässä tarvitaankin! Tuntuu ettei pää oikeen kestä tätä stressaamista meneekö taas kesken :(

Toivottavasti lääkitys kerkeäisi auttamaan! Luulis silti ettei tilanne ole kovin hälyttävä kun kuitenkin olen tullutkin raskaaksi. Olen lukenut että jos on paha vajaatoiminta niin raskaaksi tuleminenkin on vaikeaa. meillä kaikki raskaudet saaneet alkunsa heti kun on annettu lupa tulla.

vielä kaipailen kokemuksia jos niitä löytyy!

-ap

Yhteistyössä