THL:n Mika Salminenkin vaati eilen A-studiossa varovaisuutta lasten piikitysten kanssa. Poliitikot ja elinkeinoelämä varmasti hiilenä avautumisesta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
THL johtaja Mika Salminen sanoi eilen A-studiossa että Suomessa 5-11-vuotiaita ei rokoteta ennen kuin voidaan muiden maiden kokemusten perusteella todeta ne turvallisiksi, etteivät ne aiheuta enemmän haittaa kuin hyötyjä. Monessa maassa Modernan ja Pfizerin mRNA-koronarokotteet on todettu liian haitallisiksi hyötyihin nähden mm. alle 30-vuotiailla miehillä, joilla sydän- ja verisuoniongelmat ovat rokotusten riskinä, Taiwanin mukaan alle 30-vuotiaiden miesten sydänongelmat vielä 10 kertaa yleisemmät toisen rokotteen ottaneilla. Entä kolmannen ja neljännen jälkeen, 100 kertaisiako jo verattuna ensimmäiseen piikkiin?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Jätit aloituksesta nyt pois (sairaat lapset) miksi? Rokotteiden haittavaikutukset ovat selvillä, tietyt rokotteet tiedetään sopivan ja ne, jotka eivät sovellu on vaihdettu toiseen. 3 milj lasta on Yhdysvalloissa saanut rokotteen ja tietoa tulee jatkuvasti muistakin maista mahdollisista haittavaikutuksista.
Rokotteiden yhteys veritulppiin on selvitetty. Rokotteiden aiheuttamia haittavaikutuksia ei jo tiedettyjen lisäksi ole ilmentynyt.
 
vierailija
Olen vain sivusta seuraaja mielellään nää vou hot ukset vois jättää vähemmälle.
Kyllä! Ihan vaan kaikkien mielenterveyden säästämiseksi ja yrittäkää nyt tosiaan hetkeksi unohtaa kaiken maailman salaliittoteoriat sun muut ja keskittyä nauttimaan siitä mitä teillä täällä hetkellä on. Kyllä huominen pitää huolen itsestään, sanoi vanha kansa...
 
vierailija
Kyllä! Ihan vaan kaikkien mielenterveyden säästämiseksi ja yrittäkää nyt tosiaan hetkeksi unohtaa kaiken maailman salaliittoteoriat sun muut ja keskittyä nauttimaan siitä mitä teillä täällä hetkellä on. Kyllä huominen pitää huolen itsestään, sanoi vanha kansa...
Ilman koronaa jäljelle jää nais-, mamu-, eliitti-, toimittajavihat ja viha erilaisia mielipiteitä/elämäntyylejä kohtaan.
Ei näillä ihmisillä ole kokonaisvaltaista elämää, on vain toisten ihmisten virheitä.
 
Ilman koronaa jäljelle jää nais-, mamu-, eliitti-, toimittajavihat ja viha erilaisia mielipiteitä/elämäntyylejä kohtaan.
Ei näillä ihmisillä ole kokonaisvaltaista elämää, on vain toisten ihmisten virheitä.
Ihan kuin jonkun teinin kommentti. Valtakunnanpolitiikassa päätettävät asiat heijastuvat meidän kansalaisten elämään, tuliko se sulle yllätyksenä?

Ja mulla on ollu aamusta iltamyöhään elämää isolla E:llä. Oikein vauhdikas ja mukava päivä olikin.
 
vierailija
Ihan kuin jonkun teinin kommentti. Valtakunnanpolitiikassa päätettävät asiat heijastuvat meidän kansalaisten elämään, tuliko se sulle yllätyksenä?

Ja mulla on ollu aamusta iltamyöhään elämää isolla E:llä. Oikein vauhdikas ja mukava päivä olikin.
Ei näillä ihmisillä ole kokonaisvaltaista elämää, on vain toisten ihmisten virheitä.

Ihan kuin jonkun teinin kommentti.

Niin.
 
vierailija
Ei se niin mee. Kaikki ei sitä saa ottaa ja heidän on itse tiedettävä ovatko siinä olevat ainekset vasta-aiheisia jostain syystä esim yhteisvaikutukset ym.



Suomessa 46 allergista reaktiota. Äkkiä rokotteet pois!!
 
vierailija
Ei se niin mee. Kaikki ei sitä saa ottaa ja heidän on itse tiedettävä ovatko siinä olevat ainekset vasta-aiheisia jostain syystä esim yhteisvaikutukset ym.
thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/tietoa-rokotuksista/usein-kysyttya-rokotuksista/mita-vasta-aiheita-ja-varotoimia-rokottamiselle-on-

Www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/koronarokotteiden-aiheuttamat-allergiset-reaktiot-harvinaisia/


Suomessa 46 allergista reaktiota. Äkkiä rokotteet pois!!
 

Yhteistyössä