"THL:n asiantuntija pelkää, että yli 70-vuotiaiden ja riskiryhmien rokottaminen venyy pitkälle kevääseen."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Emme kukaan tiedä päiviemme lukumäärää, voin hyvinkin elää 90 vuotiaaksi tai vielä vanhemmaksi.
Olen pitkäikäistä sukua, minulla on hyvät geenit ja vietän terveellistä elämää.. Joten ennuste on aikas hyvä. Seuraan aikaa hyvin paljon, koronaa ja Amerikan presidentin vaaleja mm. Haluan olla tietoinen, mitä maailmalla tapahtuu
Ai kun ihanasti sanottu ihmiselle, joka ihan viisaasti kommentoi rokotuksista....
Vierailija kirjoitti: "Koronaan kuolleiden keski-ikä on 84 vuotta. Eli tosiasiassa kuolivat johonkin sairauteen, jota sairastivat? mutta kun kuolinsyyksi laitetaan korona heti jos sellaisen on saanut. Siis virheellistä tilastointia. "

Hän oli siis sitä mieltä, että muiden yli 80-vuotiaiden kuollessa koronapotilaina, ei ole kyse koronasta. Heillä oli muita sairauksia, jotka aiheuttivat kuoleman. Hän itse kuuluu samaan ikäryhmään. Jos hän siis kuolee koronarokotteeseen, ei se johdu rokotteesta vaan "tosiasiassa hän kuolee johonkin sairauteen, jota sairastaa".
Rehellistä olisi soveltaa samoja kriteereitä niin itseensä kuin muihinkin.
 
vierailija
Koronaan kuolleiden keski-ikä on 84 vuotta. Eli tosiasiassa kuolivat johonkin sairauteen, jota sairastivat? mutta kun kuolinsyyksi laitetaan korona heti jos sellaisen on saanut. Siis virheellistä tilastointia.
Olen itse 80v., mutta en aio ottaa rokotetta Olen perusterve , en ole aikoihin edes flunssaa sairastanut. Rokotetta ei ole tutkittu vielä riittävästi, haluan olla varma että on turvallinen.
Trolloollooooo
 
Vierailija kirjoitti: "Koronaan kuolleiden keski-ikä on 84 vuotta. Eli tosiasiassa kuolivat johonkin sairauteen, jota sairastivat? mutta kun kuolinsyyksi laitetaan korona heti jos sellaisen on saanut. Siis virheellistä tilastointia. "

Hän oli siis sitä mieltä, että muiden yli 80-vuotiaiden kuollessa koronapotilaina, ei ole kyse koronasta. Heillä oli muita sairauksia, jotka aiheuttivat kuoleman. Hän itse kuuluu samaan ikäryhmään. Jos hän siis kuolee koronarokotteeseen, ei se johdu rokotteesta vaan "tosiasiassa hän kuolee johonkin sairauteen, jota sairastaa".
Rehellistä olisi soveltaa samoja kriteereitä niin itseensä kuin muihinkin.
Oot kyllä niin villi!
Mutta siis tottahan tuo on osittain mitä sanoit.

Tilastointi on kuitenkin ongelmallista., Vaikka sairastaisit vakavasti ja elinajanodotteesi olisi viikko, niin mikäli sinulta löytyy koronavirus, kuolemasti tilastoidaan koronakuolemaksi.
Toki samanlaista vääristymää on influenssakuolemien tilastoinnissa, jollon koronan kuolleisuutta voi verrata influenssakuolemiin.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Oot kyllä niin villi!
Mutta siis tottahan tuo on osittain mitä sanoit.

Tilastointi on kuitenkin ongelmallista., Vaikka sairastaisit vakavasti ja elinajanodotteesi olisi viikko, niin mikäli sinulta löytyy koronavirus, kuolemasti tilastoidaan koronakuolemaksi.
Toki samanlaista vääristymää on influenssakuolemien tilastoinnissa, jollon koronan kuolleisuutta voi verrata influenssakuolemiin.
Villi ja vapaa

Aivan Samaan tapaan
 
Vierailija kirjoitti: "Koronaan kuolleiden keski-ikä on 84 vuotta. Eli tosiasiassa kuolivat johonkin sairauteen, jota sairastivat? mutta kun kuolinsyyksi laitetaan korona heti jos sellaisen on saanut. Siis virheellistä tilastointia. "

Hän oli siis sitä mieltä, että muiden yli 80-vuotiaiden kuollessa koronapotilaina, ei ole kyse koronasta. Heillä oli muita sairauksia, jotka aiheuttivat kuoleman. Hän itse kuuluu samaan ikäryhmään. Jos hän siis kuolee koronarokotteeseen, ei se johdu rokotteesta vaan "tosiasiassa hän kuolee johonkin sairauteen, jota sairastaa".
Rehellistä olisi soveltaa samoja kriteereitä niin itseensä kuin muihinkin.
Juu juu, mut aika töksäytys sulta "kuolet muutenkin."
 
vierailija
Tosi veemäinen temppu AstraZenecalta.
Kuinka pitkälle voi antaa markkinatalouden määrätä tällaisessa hädässä - että sovitusta saa lipsua?
EU:n on annettava yhtiölle niin iso sakko, että eivät enää erehdy myymään israeleihin parempien katteiden ahneuksissaan.
 

Yhteistyössä