THL kertoo Petteri Orpon hallitus on onnistunut nopeuttamaan lääkäriin pääsemistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
14 vuorokauden hoitotakuu tuli voimaan syyskuussa 2023. Tämä hallitus haluaa pidentää kyseisen takuun 3 kuukauteen.

Seuraa aikaasi. Äläkä kysele linkkejä, löydät ne kyllä.

Sappikivien ja vaivojen riskitekijöitä ovat ikääntyminen, naissukupuoli, perintötekijät, lihavuus, diabetes ja laihduttaminen, hypotyreoosi, synnytysten lukumäärä ja ohutsuolen sairaudet.
10 - 15 % ihmisistä kärsii sappivaivoista.

Olen Uudellamaalla kirjoittanut 4.11. kiireettömän viestin terveysasemalle. Ja 3 viikon kohdalla kirjoitin toisen viestin.
Joten ei ole ihan kovin kiire näihin viesteihin vastailla.

En olisi viestiä kirjoittanut enkä häirinnyt, mutta sieltä terveysasemalta pyydettiin tilaamaan lääkärille aika reseptin uusimista varten.
Lääkkeitä on tuossa vielä jonkin verran, ehkä pitää kuitenkin ruveta sinne soittelemaan kun ei mitään kuulu. Jotta saa sen ajan ehkä jonnekin 3 kuukauden päähän... Ehkä.

Olen Uudellamaalla kirjoittanut 4.11. kiireettömän viestin terveysasemalle. Ja 3 viikon kohdalla kirjoitin toisen viestin.
Joten ei ole ihan kovin kiire näihin viesteihin vastailla.

En olisi viestiä kirjoittanut enkä häirinnyt, mutta sieltä terveysasemalta pyydettiin tilaamaan lääkärille aika reseptin uusimista varten.
Lääkkeitä on tuossa vielä jonkin verran, ehkä pitää kuitenkin ruveta sinne soittelemaan kun ei mitään kuulu. Jotta saa sen ajan ehkä jonnekin 3 kuukauden päähän... Ehkä.
Itse on oltava aktiivinen jos jotain haluaa.

Yhteistyössä