The Look kauneussalonki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ankelika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ankelika

Vieras
Hei, onko kenelläkään kokemusta Tiina Jylhän uudesta kauneussalongista Snellmanninkadulla? Olisin kiinnostunut ottamaan huulitäytettä viivamaiseen ylähuuleeni siellä. MInkämerkkisiä aineita he käyttävät huuliin? Tuolta nettisivulta ei oikein saanut vastausta siihen.

Tota... Tiedätkö sä ihmisiä kelle siel on tehty täytteitä? Esim. Johanna tukiainen ja kumppanit. Ainakin mitä julkisuudessa on näkynyt niin ei kovin nättii jälkee. Pidä viivasuu mieluummin, se on edes persoonallinen.

Olen kyllä nähnyt julkisuudessa siellä käyneitä ihmisiä, pääasiassa tulokset on olleet kivan näköisiä, sitäpaitsi sehän tehdään kullekkin miten haluaa. Jos johanna halusi sellaiset huulet se on hänen asiansa. Minä haluan vain hieman lisää boostia huuliini. Olisiko jollakin oikeasti asiallista vastausta The lookista?

Heips, olen käynyt ottamassa the lookissa huulitäytteitä nyt 2 kertaa puolen vuoden aikana ja olen kyllä saavuttanut haluamani volyymin. Ihanaa olla pusuhuuli! )

Täällä kanssa kokemusta klinikasta parin vuoden ajalta ja palveluun on saanut olla tyytyväinen. Ensimmäisellä kerralla käytettiin huulten muotoiluun ohuempaa ainetta, jolla tulos oli luonnollinen. Vasta seuraavalla kerralla käytettiin paksumpaa täyteainetta, jolla saatiin volyymia lisää. Niinkun aiemminkin sanottu, jokainen valitsee itse millaiset huulet haluaa ja ainetta laitetaan sen mukaan.

Mulle laitettii jotain princess merkkistä... Olihan niitä muitakin tarjolla. Mutta tämä oli silloin tarjouksessa tässä taannoin keväällä. Ihan hyvät huulet tuli. ei missään nimessä mitää duckfacea!! Vähän sitä pelkäsinkin, mutta onneksi sairaanhoitaja laittoi hyvin.