Vastenmielisen olonen tyyppi;hyh! katoin sen taloon meno jakson ja se riitti,toi on kyllä niin...voi luoja:headwall:- Mä oon asunu pk-seudulla. Ei se oo tynnyri, Joni puolustautui.
BB: Vantaalaiselle Jonille tuli yll
Vastenmielisen olonen tyyppi;hyh! katoin sen taloon meno jakson ja se riitti,toi on kyllä niin...voi luoja:headwall:- Mä oon asunu pk-seudulla. Ei se oo tynnyri, Joni puolustautui.
BB: Vantaalaiselle Jonille tuli yll
Mä en katso, mutta noi lööpit hyppii silmille.Vastenmielisen olonen tyyppi;hyh! katoin sen taloon meno jakson ja se riitti,toi on kyllä niin...voi luoja:headwall:
ju en määkään mutta ton jakson katoin et näkee millasta idioottia sinne menee. Ekat kaudet katoin sillon kun ne oli vielä hyviä ja uutuuden viehatystä.Mä en katso, mutta noi lööpit hyppii silmille.
Monta tuntia jo :'( miehet!
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30216247:iltaa :wave:
miksi sitä sanotaan jos toinen on duunari ja toinen joku "ylempi" arvonen niin miksi sitä sanotaan..ei tuloero vaan mikä...tuli oikosulku ja nyt häiritsee kun en muista sitä sanaa
ei...kun et jos toinen on kolutettu esim maisteri tms ja toinen vaan joku amispohjanen duunari...hitsi,en osaa selittää.toimihenkilö?
ei...kun et jos toinen on kolutettu esim maisteri tms ja toinen vaan joku amispohjanen duunari...hitsi,en osaa selittää.
Ihan hyvää . Mitäs siulle? Onko tänään ollut yhtään valoisampi päivä?Mitäs kuuluu?
korkeakoulutettu?ei...kun et jos toinen on kolutettu esim maisteri tms ja toinen vaan joku amispohjanen duunari...hitsi,en osaa selittää.
Luokkaero? Koulutustasoero? Mitä, vaikeen pistit.ei...kun et jos toinen on kolutettu esim maisteri tms ja toinen vaan joku amispohjanen duunari...hitsi,en osaa selittää.
No joku tällänen se tais olla.ihan black outti tuli mut tää nyt on ehkä sellanen just mistä ymmärtää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30216336:korkeakoulutettu?
vois olla tääkin mutta tää ei herätä nyt mitään kellon kilkantaa mun päässä. voi ärsytys kun vaivaa!sosiaaliluokka?