Halit sinullekin siis :hug: ...Haliminenko teillä on täällä illan teema, no tuossapa on :hug: :hug:
Mua just äsken hali jonkun mummo, muuten ei oo juuri haleja ollu tarjolla viime aikoina. Ja asiaan tulee muutos vasta n 5 vkon päästä, ja sittenkin vain joksikin aikaa : /
Nääh, musta tuntuis pölijältä halia jotai toisen teepaitaa Mutta pitää yrittää kyhnyttää varastoon sitten.Halit sinullekin siis :hug: ...
Sullekin samat sanat kuin tässä aiemmin jassåålle, että sitten viiden viikon päästä halittelet ja likistelet sitten kunnolla varastoon kanssa :heart:...ja ryövää vaikka t- paita halittavalta, jotta voit sitten nuuskutella ja puserrella sitä paitaa läheisyydentuskassasi ...
mää vaalin talvella mun yöppäriä kuukausi tolkulla kun siinä oli silloin sen kaukaisen tuoksu mutta sitten se tuoksu haalistui.en pessyt paitaa vaan nuuskutin sitä joka ilta nukkumaan mennessä.sitten se tuoksu katos ja pistin pesuun. toisaalta oli ihana nuuskutella mutta tuli vaan entistä ikävämpi tosin mulla oli se että tiesin että en näe enää niin...Halit sinullekin siis :hug: ...
Sullekin samat sanat kuin tässä aiemmin jassåålle, että sitten viiden viikon päästä halittelet ja likistelet sitten kunnolla varastoon kanssa :heart:...ja ryövää vaikka t- paita halittavalta, jotta voit sitten nuuskutella ja puserrella sitä paitaa läheisyydentuskassasi ...
Kyhnytä sitten huolella sinne varastoon ...Nääh, musta tuntuis pölijältä halia jotai toisen teepaitaa Mutta pitää yrittää kyhnyttää varastoon sitten.
Lisäksi oon päättäny et mennään ainaki yheksi yöksi jonnekin hotelliin. Mistähän se johtuuki et hotellissa on toisinaan kivempi hmm, halia, ku kotona
..ihana oot :kiss:...mä tein noin ihan silloin seurustelumme alussa kun tuota välimatkaa oli eikä noista näkemisistä aina ollut varmuutta....mää vaalin talvella mun yöppäriä kuukausi tolkulla kun siinä oli silloin sen kaukaisen tuoksu mutta sitten se tuoksu haalistui.en pessyt paitaa vaan nuuskutin sitä joka ilta nukkumaan mennessä.sitten se tuoksu katos ja pistin pesuun. toisaalta oli ihana nuuskutella mutta tuli vaan entistä ikävämpi tosin mulla oli se että tiesin että en näe enää niin...
:wave:Jahas.Täällä on vietetty hali- iltaa.
Täytin ton tinkuliinin hakemuskaavakkeen ja ajattelin antaa sen NukkuMatille toimitettavaksi, jos tuo vaikka ensi yönä täällä kävisi.
Himputti, eipä ole tänään kuulunut tönöstä tai siitä isännästä mitään. Jos meinaan kattomaan menee, niin viikonloput olis kätevämpiä kuin arki- illat.
Ja mistä Ruutis sai päähänsä, että ihmisarvoisesti asuminen ja oravanpyörän jättäminen olis sama asia kuin ei minkään tekeminen?
Saan noista tinkuliinin viesteistä tommoisia outoja lukihäiriöitä...:wave:
jos todella haluat niin sähän menet vaikka keskellä yötä jos niikseen tulee
Naiset ehkä ajattelee useimmiten noin mutta entämiehet?..no joo, mutta en osannut sitä tuohon nyt laittaa sen paremmin. Tärkeää toki, tietysti, ja iso osahan sillä on parisuhteessa.
Hyvä lisä hellimishetkessä mutta ei se pakollinen rasti.
Sitä se teettää kun ei nuku tarpeeks.Saan noista tinkuliinin viesteistä tommoisia outoja lukihäiriöitä...
Aisa? Eiku siis Asia. Tai sit vaan tylsästi AK.Sitä se teettää kun ei nuku tarpeeks.
sulle tarvii keksii joku lempparinimi lyhennys kun nimmari on niin pitkä:xmas:
Mitäpä noin hyvää nimmaria lyhentämään.Sitä se teettää kun ei nuku tarpeeks.
sulle tarvii keksii joku lempparinimi lyhennys kun nimmari on niin pitkä:xmas:
aisa olis hyvä jos ois aisankannattja AK on tosiaan aika tylsä mutta onhan pikkukaupunkilainenkin joko PK tai pikkukoo(mä kyllä sanon tosin mhdm).Aisa? Eiku siis Asia. Tai sit vaan tylsästi AK.
no kivahan se ois jos sullakin ois joku lemppari kun täällä monella muullakin onMitäpä noin hyvää nimmaria lyhentämään.
no siks just kun tuo toinen on naama nurinpäin niin "ei näin". ne on halimassa ja kai ne lusikassa nukkuu ja toinen on ihan naama norsun*itulla. ei noin kuulu nukkua lusikassa tai sylitysten.Oonksmää jotenki tyhmä mut mikä noissa banaaneissa on vikana Tai siis miks tuo toinen on nuin synkkä, ja miksi "ei näin".
no nyt mä olen tyhmä....Ei tieteskään, vaan näin:
https://i.chzbgr.com/maxW500/4668553472/h76438B3C/