The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...siis tiiättekö mikä on ärsyttävää? Se, että sulla on semmonen tekemisen tutina, mutta sitten sulla on myös semmoinen tutiuna, että ketuiksi menee. Että tulee sanomista ja pahaa mieltä.

Mitäs sitten? Arvon siis entten tentten mihin hommaan uskallan ureta. Ompelukone ei siis top fiven kärkeen kuulu, kehvana, koska mä varmaan ompelisin näillä fiiliksillä itteni koneeseen taas kiinni.

Uskaltaskohan silittää vai hajoaisko silitysrauta?

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28720136:
Moi vaan teillekkin pitkästä aikaa! :D

mä lähen huomenna mökkeilemään mun personal trainerin kanssa, ja luvassa on kaikkea kivaa ja väemmän kivaa(ultimaattista hikitreeniä)...
No morjensta :wave:!

...vai mökkikivaa :rolleyes:...pitäkäähän hauskaa ja muistakaa tankkaus sekä löftäilykin (toim,.huom. lekottelu) :)

Päikkärit vedetty ja kaupas käyty tosin viimenen meni kyllä ihan penkin alle kun näin erään tyypin ja sen mukana oli joku naispuolinen mutta kun en sitten tienny oliko sen tytär vai tyttöystävä,ei sillä viimeks ollu tyttöystävää mutta tytär on.Mitenkä tää mua heilauttaa...no ei oikeestaan mitenkään se tyyppi on vaan ollu sinkku niinkauan kun minä oon sen tuntenu ja muutaman kerran ollaan törmäilty ja vähän hipelöity ja olin jossain vaiheessa vähän ihastunukkin siihen. Yhtään muista minkä ikäset ne lapset on,teini-ikäsiä sillon olivat kun näin kuvaia mutta en kyllä muista tarkemmin.ja enhän mä jääny kyttäilee nyt oliko se nuori vai vanha joka sen seuras,äkkiä nappasin jotain ja kaupasta ulos.Vaikka just toissapäivänä tuli vastaan ja moikkas ni nyt en uskaltanu mennä samaan suuntaakaan:D

Parempi muutenkin olla sisäl,kauheen lämmin eikä juuri mitään tuulenvirettä ni oli pirun ahdistava olo,nyt helpompi kun sisäl vaik täälläkin lämmin.Flunssa ja kesä ei sovi yhteen.

eli revi routakisu ressiä, unoha kotihommat ja ota vaan rennosti
...nääh, en mä jaksa näillä asteluvuilla pärräämään ruveta, jotain pientä tuhraan (silitin lakanat :p) kun ihan jouten en kuitenkaan osaa olla. Mieskin tossa kävi sanomassa, että jotta jos vaikka koomailisin :D...

Pojilla on pihamaalla autonäyttely ja metelistä sekä "nyt hiljaa kaikki...kamera käy!"- kiekaisusta päätellen väsäävät jotain videon pätkääkin :)....ihmeen sopuisasti muuten ovat :O...kannattikohan mun tuota ajatusta päästää ollenkaan ilmoille...:D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28720217:
en oo varma hoituuko lekottelu :D on luvassa niin paljon aktiviteettia, et ton reissun jälkeen menee varmaan viikko sängyn pohjalla :D
:O - mihin ihmeen kommandoarmeijaleirille sä sitten oot ittes pykänny :D?! Että verta, hikeä ja suolenpätkiä :p...?

...aamupäivällä mä vielä haikuilin, josko oisin mennynnä iltapäivästä käymään kaupungilla halvennusmyyntiä kattomassa...kun mä tunaroin ihan kokonaan tuon tytön vaatehankinnat :headwall:...

Ja nyt mulla on tietty pelko persiissä, jotta en sitten varmaan löydäkään mitään ennää.

Mä oon kyllä NIIN huono shoppailemaan, kun en tajua käyttää hyväkseni nuita halvennusmyyntejä ollenkaan :snotty:...huonosta päästä kärsii koko karvakasa.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28720234:
mä en tiedä mihin ihmeeseen olen lupautunut :D "Treeni ei ole kunnon treeni, jos ei veri maistu suussa ja nenästä purskahda verta, eikä tule kovaa kivun tunnetta!" :LOL: niin, että tollaselle... saan mä kyllä hellyyttäkin :heart:
no huh *huokaa syvään* - onneksi sentään jotain...ei toi sitten niin hurjalta kuulosta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä