The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Istutin taloyhtiön pihalle krookuksia ja yhtään ei ole näkynyt. Kuulema on syöty parempiin suihin. Mulle vinkattiin valkosipuli. Eli samaan koloon kukkasipulin kanssa valkosipulin kynsiä.
Mä oon viljelly noita valkosipuleitakin eikä oo ainakaan meillä tuottanut tulosta...varmaan jo niin hyvin siedätetyt :D...mutta - jänskää on se, että meillä on kivat monumenttikasaviritelmät ja naapureilla tasaista nurtsia :D....onhan se kiva että luonto tulee liki ja meillä näemmä viihtyvät ihan kaikki olennot :D...

Mä oon viljelly noita valkosipuleitakin eikä oo ainakaan meillä tuottanut tulosta...varmaan jo niin hyvin siedätetyt :D...mutta - jänskää on se, että meillä on kivat monumenttikasaviritelmät ja naapureilla tasaista nurtsia :D....onhan se kiva että luonto tulee liki ja meillä näemmä viihtyvät ihan kaikki olennot :D...
Ok, eli se vinkki ei toimi tai teillä on erikoisen ronkeleita gourmet-myyriä tontilla. Kas, valmis kattaus ja mausteetkin kohillaan, rouskis.

Noin suunnilleen pannullinen kahvia kitattu ja lisääkin uppoaisi heittämällä.

Se olis sitten viikonloppuna muutto!

Voispa hypätä ajassa eteenpäin siihen hetkeen kun koko sähellys on ohi!
Phuuh. Hyi miten sitä voikaan inhota muuttamista.

tsuferaffi
Rakkalla eksmiehelläni oli viime viikolma työhaastattelu. Mun annettiin ymmärtää että työt alkaa heti. Tänään soitin neuvotellakseni viime viikonlopun lapsen kuljetusaikatauluista, niin mitä mulle selviää. Sen työt alkaa vasta maanataina, eli hän on ollu jo yli viikon kotona työttömänä, eikä oo edes ehdottanu ottavansa poikasta sinne. Kysyin et eiks se oo ajatellu olla puolikkaan kanssa, niin "mää oon hoitanu tota strippaliinan poikaa ko strippari on nyt autokoulussa. Kyl mä sitä ajattelin, mut tässä ny on ollu vähä muutaki menoa....."

First things first. Kiva et leikit vastuullista vanhempaa muutaman kuukauden tuntemas muijan lapselle, mut kyl sen oman jälkeläisen pitäis aina olla prioriteetti numero yksi.
Toivottavasti puolikas tajuaa ismpana, et isä on välinpitämätön ja tyhmä kusipää eikä halua olla sen kanssa tekemisissä. Toivon koko sydämestäni et ämpäri kituu ja katuu kuolinvuoteellaan, ja mätänee helvetin syvimmissä syövereissä, ananas perseessään.

Niin kyl olis. Pitäs tehdä ruokakin.

Huoh.
Mulla on ollut torstaista asti lapset putkeen ja sit tuli vielä yksi vähän isompi "lapsi" ainakin kuukaudeksi asustamaan nurkkiin ja mua alkaa niiiiiiiiiiiiiin kyllästyttää koko ruoanlaitto että päätin että mies saa tehdä jättikokoisen salaatin. Lisukkeeksi keitän kananmunia ja tuikkaan pellillisen kalapuikkoja uuniin. Nnnii, ja itsetehtyä valkosipulidippiä vielä.

Saa luvan kelvata.

IhQ
Mulla on ollut torstaista asti lapset putkeen ja sit tuli vielä yksi vähän isompi "lapsi" ainakin kuukaudeksi asustamaan nurkkiin ja mua alkaa niiiiiiiiiiiiiin kyllästyttää koko ruoanlaitto että päätin että mies saa tehdä jättikokoisen salaatin. Lisukkeeksi keitän kananmunia ja tuikkaan pellillisen kalapuikkoja uuniin. Nnnii, ja itsetehtyä valkosipulidippiä vielä.

Saa luvan kelvata.
Uskoisin että kelpaa...maistuis ainakin miulle :D

Pitäis kyl itekin laittaa enempi tommosia ruokia joissa pääosassa salaatti. Ihan liian vähän tulee syötyä kasviksia muutenkin.

Karmeessa pyöritystuulentuiverruksessa kävin fillaroimassa :D...ja nyt on olo niin hieno!! Samalla sain sinne hyvin purettua ja nollattua aivotoimintaa mahdollisimman minimiin, onpahan taas ollut sellainen päivä takana että taidan viskaista samantein mappi ööhön... se ei aina suju sinnepäinkään mutta yritetty on ja kovasti :)!

Hei, ruokaakin pitäis visiin tehdä, joten taustahäröilyä ja keittiön valtausta ja musiikkia ja ...

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814268:
Hävetkää velttoilijat :mad:

Paheksuttavasti olitte päästäny ketjun tippumaan sivulle 2 :mad:
Missä ite oot sitten kuppelehtinu koko päivän kun ei ole sivuilla edes minkään pienenkään valtakunnan spämmäyshepulointia :mad:

...:D - ei musta ole nyt paheksumaan - tuitui vaan Majuri :kiss: - mikä on olotila?

Noin suunnilleen pannullinen kahvia kitattu ja lisääkin uppoaisi heittämällä.

Se olis sitten viikonloppuna muutto!

Voispa hypätä ajassa eteenpäin siihen hetkeen kun koko sähellys on ohi!
Phuuh. Hyi miten sitä voikaan inhota muuttamista.
:hug: - voimia ja jaksamista kaikin puolin....Mutta - yhden oven sulkeutuessa avautuu se uusi ovi uusien näköalojen ja mahdollisuuksien kera :kiss: :)!

Onhan sulla muuttoapua tarjolla ja käytettävissä?

:hug: - voimia ja jaksamista kaikin puolin....Mutta - yhden oven sulkeutuessa avautuu se uusi ovi uusien näköalojen ja mahdollisuuksien kera :kiss: :)!

Onhan sulla muuttoapua tarjolla ja käytettävissä?
Juu nyt tuntuu ihan hyvältä lähtö. Kun on suunnitelmat selvillä vaikkei mitään muuta olenkaan. Ja lapsiasiat on sovittu, mikä on se tärkein.

Muuttoapu taitaa olla iskän paku jolla surraan noin 20 kierrosta :D
Mutta sit kun se on ohi se on ohi ja korkkaan pullon viiniä !
Sisko on sen verran apuna että pitää lapset pois jaloista :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä