The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äh.. muistin juuri että unohdin vastata yhteen viestiin :(

noin kaksikymmentä sekunttia sitten kaikki oli ihan ok mut nyt alkoi v*tuttamaan :mad:
Tai kehtaisko sitä ennään tähän aikaan laittaa?

*=a :)

Eipäs tehdäkään niin, että säästellään sormia - annahan palaa, pulise :D!

Sulla oli jotain tekemisen puutetta lauantailleko? Perjantai täynnänsä juoksua vai? Lähdet lauantaina leffaan tai...hei, menetkin johonkin semmoiseen paikkaan, missä et oo ikinäkoskaanmilloinkaan käynyt :)! Jos et ittekses viiti, niin houkuttele kaveri mukaan :)!
No eipä mun kaverit kuules lähe,niiden tilanteet on nyt sellset ei niistä ole enää lähtemään.Yssin mentävä jos menee. Enkä viitti veljen luokaan jos tulevat sit sunnuntaina tännepäi. Viihteelle...no en tiedä...yksin ja just olin... kysyis jotain randomia ulos...oliskin pokkaa keskel katuu kysyy et hei läheks leffaan .

Äh.. muistin juuri että unohdin vastata yhteen viestiin :(

noin kaksikymmentä sekunttia sitten kaikki oli ihan ok mut nyt alkoi v*tuttamaan :mad:
Tai kehtaisko sitä ennään tähän aikaan laittaa?

*=a :)
Laita pois vaan, niin asia ei ainakaan sun mieltäs enää häiritse :)

Joko sitten se toinen osapuoli näkee sen heti ja reagoi siihen tai sitten jos ei sitä näe, niin - huominenhan sieltä on tulossa :)

No eipä mun kaverit kuules lähe,niiden tilanteet on nyt sellset ei niistä ole enää lähtemään.Yssin mentävä jos menee. Enkä viitti veljen luokaan jos tulevat sit sunnuntaina tännepäi. Viihteelle...no en tiedä...yksin ja just olin... kysyis jotain randomia ulos...oliskin pokkaa keskel katuu kysyy et hei läheks leffaan .
...mutta jospa huomenissa soitat ja kysyt jotain, sitä ei kuule tiiä ollenkaan, jos vaikka natsaiskin :)!

Tai sitten ihan rohkeesti vaan itekses liikenteeseen :). Meetpä sitten minne menetkään, käy vaikka sidukalla jossain terassilla, jos vähääkään nappaa ja innostaa..et sä siellä kauaa itekses olis, vaan juttuseuraa saisit pian ja siinähän sitä tulis uutta tuttavuuttakin :)!

Mites sitten nuitten vanhempien kanssa sitten, onko niitä liikenteessä että siitä sitten laittasit itelles sen koiran ensalkuun :)? Siinä vois toisaalta olla sitten sysäävää tekijääkin hankittuna, että kun alkuun on päästy, niin pian teillä onkin jo lauma pyörimässä :D..!
On niitä on jopa enempi kuin pentuja, osa ihan pitovaikeuksien vuoksi tai sitten jotkut ei sovi valjakkoon (juuri siihen) tai sitten ei sovellu valjakkoon ollenkaan. Tosin en halua tota jälkimmäistä tapausta. Niin ja sen vuoksi enempi kun kelpuuttaisin minkälaiset vaan silmät siltä.

Oishan itseasiassa hyvä että ottaisin ensin jo valjakossa eli vetämiseen tottuneen aikuisen koiran niin se osaa opettaa sitä pentuakin sitten myöhemmin. Siis silleen että näyttää mallia.

Mulla on kohta huskyfarmi täälä :D

...mutta jospa huomenissa soitat ja kysyt jotain, sitä ei kuule tiiä ollenkaan, jos vaikka natsaiskin :)!

Tai sitten ihan rohkeesti vaan itekses liikenteeseen :). Meetpä sitten minne menetkään, käy vaikka sidukalla jossain terassilla, jos vähääkään nappaa ja innostaa..et sä siellä kauaa itekses olis, vaan juttuseuraa saisit pian ja siinähän sitä tulis uutta tuttavuuttakin :)!
Ei ne lähe kun niillä on elämssä nyt sellaset tilanteet että ei lähe.
No yksinhän mä liikenteessä suurimman osan ole että ei se mulle tuntematon käsite ole.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30813267:
Ehkä vähän joo... saunaa ja leffaa ootellessa... :rolleyes:

Ootan mä kyllä ihan innoissani kirahvin näkemistä ja sitte mun parhaimman ystävän näkemistä, kun en oo hetkees nähny, hyvää ruokaa ja mukavaa yhdessäoloa :)
..no ton nyt ymmärtää aivan täysin, että hötkyilyttää ja odottaa tommosta asiaa - että pääsee fiilistelemään ja seurustelemaan ja nauttimaan isolla sydämellä ja sykkeellä :). Onhan siinä hurjasti vastapainoa tolle arjelles - antaa siihenkin isosti puhtia.

Kyllä sä kestät nämä muutamat päivät vielä ihan tolla odotuksen innollas :). Huomenna jo keskiviikko, aatteles sitä :)!

On niitä on jopa enempi kuin pentuja, osa ihan pitovaikeuksien vuoksi tai sitten jotkut ei sovi valjakkoon (juuri siihen) tai sitten ei sovellu valjakkoon ollenkaan. Tosin en halua tota jälkimmäistä tapausta. Niin ja sen vuoksi enempi kun kelpuuttaisin minkälaiset vaan silmät siltä.

Oishan itseasiassa hyvä että ottaisin ensin jo valjakossa eli vetämiseen tottuneen aikuisen koiran niin se osaa opettaa sitä pentuakin sitten myöhemmin. Siis silleen että näyttää mallia.

Mulla on kohta huskyfarmi täälä :D
..mun korvaani kuulostas vaan niin mainiolta ja hyvältä tosiaan se, että hommaisit sitä vanhempaa ekaksi teille oppiin. Ja sitten jotenkin luontevasti tulis se pentu...

Mutta joo - sä oot kohta tällä menolla ja suunnittelun tasolla niin huskyjen ympäröimänä :D

Ei ne lähe kun niillä on elämssä nyt sellaset tilanteet että ei lähe.
No yksinhän mä liikenteessä suurimman osan ole että ei se mulle tuntematon käsite ole.
:hug:...mutta tiiän senkin, ettei aina oo kivaa vaan lähteä liikenteeseen yksin, kun kiva ois nähdä niitä kaveritakin ja jutella heidän kanssa...kökkömäinen tilanne mutta kaverishan siinä vain menettävät isosti sun seuraasi...

..no ton nyt ymmärtää aivan täysin, että hötkyilyttää ja odottaa tommosta asiaa - että pääsee fiilistelemään ja seurustelemaan ja nauttimaan isolla sydämellä ja sykkeellä :). Onhan siinä hurjasti vastapainoa tolle arjelles - antaa siihenkin isosti puhtia.

Kyllä sä kestät nämä muutamat päivät vielä ihan tolla odotuksen innollas :). Huomenna jo keskiviikko, aatteles sitä :)!
Tulee kyllä kiva viikonloppu, jaksaa sitte tosiaan taas arkea :)

Juu huomen on jo keskiviikko, onneks on kiva työtrioki meillä nii menee työpäivätki mukavasti :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
...mä sukellan kans tämän tumman yön syliin ja lähden puristelemaan ja halailemaan tyynyjä...tää kikkurakasakin on kohtuu kuiva, ihan märissä hiuksissa ei viiti mennä nukkumaan ja tän kuivumisessa menee kyllä tovi jos toinenkin :)..no, aamulla saan taas huokaista ja siunailla jos myös nauraakin sille ilmestykselle, joka peilistä kurkkii kaiken pöwwöisyyden keskeltä :D

Lempeitä unikuvia kaikille :kiss:

Here I go again.. •hoilottaa David Coverdalen äänellä•

Tänään on normimittainen työpäivä ja huomisen kun jaksaa, on pitkä viikonloppuloma pe-ma. Tarkoituksena on tehdä ei mitään.

Huomenta mussukat!

...huomenta kaikille :kiss:..

Mä oon varmaan käynyt taas jonkun unikasseilla ja ryövännyt unihiekkamuksia itelleni :snotty:..mutta isosti kiitoksia, tuli vissiin sillä extrakasalla nähtyä sen verran rentoja ja hattaraisia kuvia, että päivä lähtee käyntiin hyvin :)

Aurinkoa ja lämpöä tiedossa - ja multa ihan perusnormihäsläystä kuinkas muutenkaan :D - mutta nauttikaa päivästänne mitä ikinä teettekään :)

...ja muuten, ylläripylläri, eihän meiltä mitään myyränkarkotinsipuleita löydy :kieh: :snotty:...eli kurvailenpa sitten joku päivä hiukan etäämmäksi niitä metsästämään. Toisaalta - yritän tässä siedättää itteäni noitten kekojen suhteen, olkoon ja tulkoon, tasoittelen sitten kun meinaavat pahasti silmään ottaa...

...huomenta kaikille :kiss:..

Mä oon varmaan käynyt taas jonkun unikasseilla ja ryövännyt unihiekkamuksia itelleni :snotty:..mutta isosti kiitoksia, tuli vissiin sillä extrakasalla nähtyä sen verran rentoja ja hattaraisia kuvia, että päivä lähtee käyntiin hyvin :)

Aurinkoa ja lämpöä tiedossa - ja multa ihan perusnormihäsläystä kuinkas muutenkaan :D - mutta nauttikaa päivästänne mitä ikinä teettekään :)

...ja muuten, ylläripylläri, eihän meiltä mitään myyränkarkotinsipuleita löydy :kieh: :snotty:...eli kurvailenpa sitten joku päivä hiukan etäämmäksi niitä metsästämään. Toisaalta - yritän tässä siedättää itteäni noitten kekojen suhteen, olkoon ja tulkoon, tasoittelen sitten kun meinaavat pahasti silmään ottaa...
Istutin taloyhtiön pihalle krookuksia ja yhtään ei ole näkynyt. Kuulema on syöty parempiin suihin. Mulle vinkattiin valkosipuli. Eli samaan koloon kukkasipulin kanssa valkosipulin kynsiä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä