The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kun haet sielt puutarhamyymälästä niit keisarinpikarililjoja ja keltasipuleita. Niit myydään ihan myyräkarkotesipuleina. On nätimpää, halvempaa ja helpompaa kuin asfaltti.
...ja sitten mä kaivan ja kyykin ja pyll..peff..no...istuttelen niitä sitten varmaan pitkin ja poikin pihamaata :D, koska noitten myyrien kurkkailukasojen ilmaantumismuodostelmissa ei näemmä ole päätä eikä häntääkään...

Ja joo, en mä mitään asfalttia haluukaan ,kunhan tässä vaan intoilen ton multakasaesiintymäkertymän takia :snotty:...

...ja sitten mä kaivan ja kyykin ja pyll..peff..no...istuttelen niitä sitten varmaan pitkin ja poikin pihamaata :D, koska noitten myyrien kurkkailukasojen ilmaantumismuodostelmissa ei näemmä ole päätä eikä häntääkään...

Ja joo, en mä mitään asfalttia haluukaan ,kunhan tässä vaan intoilen ton multakasaesiintymäkertymän takia :snotty:...
Istuttelet vaan niit tasasen epäsäännöllisesti tontille. Noi keltasipulit ei muistaakseni edes kasvata kukkaa. Toi keisarinlilja taas on melko näyttävä.

Ja kun ryhdyt kyykkimis pyll... peff... siis istuttelemaan, niin kutsut mut katsomaan!!!
Rakastan työntekoa, voisin istua ja katsoa sitä vaikka koko päivän.

Istuttelet vaan niit tasasen epäsäännöllisesti tontille. Noi keltasipulit ei muistaakseni edes kasvata kukkaa. Toi keisarinlilja taas on melko näyttävä.

Ja kun ryhdyt kyykkimis pyll... peff... siis istuttelemaan, niin kutsut mut katsomaan!!!
Rakastan työntekoa, voisin istua ja katsoa sitä vaikka koko päivän.
..aaaa..että tasaisen epäsäännöllisesti, no toi kyllä onnistuu multa :D...tässä mikään muukaan ole niin nökösen nuukaa eikä viivottimella tehtyä...mä tykkään semmosesta rönsyilevästä ja fiilispohjasesta tekemisestä... Siis toki siistiä pitää olla mutta en mä näihin pihahommiinkaan kuluta semmosta säntillisyyttä vaan mieluummin semmosta...joo, mun oloista ja näköistä :D

..ja jep jep :rolleyes:...että piällysmieheksi ois siellä pätevyyttä ja opastamisetkin kohdillansa :D...mä voin hyvin uskoa tuon :D

..vallan, unohtui ihan :snotty:..ja korjaan erheeni heti: kiitos vinkistä :kiss:

Viimeksi muokattu:
Mäpä laitan kahviksi :)...pakko jotain lämmikettä saada, ei tuolla ulkona turhan lämmintä kuitenkaan ollut/ole, vaikka aurinko kuikuileekin taivaalta...se on ruvennu tuulettamaan, mokoma.

Ja kohtapuoliin lähden testaileen fillarin jarrupaloja...hiukan ovat olleet jotenkin vinkeen makuiset mutta...pianpahan tuo selviää, että joutuuko/saako tässä lähteä hankkimaan uusia paloja...

No joo ehkä voi olla noinkin mut mulle kun tulee vonkausviestei niin ne on suoraan niitä saaks pilluu tyylisiä joten tää oli ihan eri luokkaa. En kokenut sitä sellasena seksiä vonkaavana.
Toiset ne osaa vonkauksen taidon tyylikkäästi, hienosti vihjaten. Toiset vaan töksäyttää. Pillua se mieli tekee kun pitää yöllä hemepeillä, sanoi sen miten tahansa.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jotain tontyyppistä ny kandee kokeilla.

Myyräkarkotin Sork 15 sip/pkt | Tuhoeläinten torjunta | Agrimarket

Pari pakettia tommoisia tontille, niin kokeilu ei o kallis. Saattaa hyvinkin toimia pihasi myyriin.
Voi että sun kanssa, ootpa ihana kun kaivoit esille oikein kuvat ja kaikki :) - kiitos :kiss:

Pitääpä käydä viikolla heti maanantaina kuikuilemassa paikallisesta Agrimyymälästä, josko tommosia olis hyllyissä. Mun pomppimiset pihalla kun ei riitä oikein häätöihin - taitavat vaan hirnua mulle hepulikohtauksissaan :D - ja semmoset ihmeelliset surisijapärisijävempelehökötyksetkään eivät ole tuottaneet tulosta (jotkut patterikäyttöset hassutukset) vaan päinvastoin - houkuttelivat läjäpäin :D

Ja noita liljojahan voi aina istutella lisäkaunistukseksi, ne kun ovat vaivattomia :)

Viimeksi muokattu:
Pointti oli ehkä enempi se että mikä mussa on sellasta et kaikki varatut ottaa yhteyksiä mut kukaan vapaa mies ei kiinnostu sitten mitenkään. Kerran kymmenes vuodes ehkä joku.
...ja sitten siellä jossain on olemassa Se Mies, joka ihmettelee ihan niin samaa asiaa...kunnes tulee se päivä ja tilanne jolloin te kaksi jollain tavalla kohtaatte ja....

skräps poks pimpeli pompeli kaBUUUM!!!! :heart:

Se onkin sitten siinä :D :kiss:

...jospa siinä on taas sitä uskalluksen puutetta, että vapaa mies ei jollain tapaa rohkene lähestyä sua - "...kun kuitenkin tässä mennää mehtään heti.." - ajattelutavalla... Hiisistäkö kuule näistä pumppuosaston jutuista tietää saati kiinnostumisista...se on niin yllätyksellistä ja arvaamatonta.

Mutta. Varohan vaan mitä sanot....voipi olla piankin niin että syöt sanasi sujuvasti :hug: :kiss:..."..mut kukaan vapaa mies ei kiinnostu sitten mitenkään.." - lausahdus kuulostaa meinaa niin takuuvarmalta ikinäkoskaanmilloinkaan- mantralta jotta :D!

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mjaa. Illalla tulis näköjään lätkää. Koska en o menossa mihinkään, niin joutais vaikka kattoa.
Paitti, että samalla kellonlyömällä alkaa neloselta Susan Sarandonin leffa.

Lätkäjätkät ei oikein pysty kilpailemaan Susan Sarandonin kanssa.

Ehtoota. Kaikenlaista puuhailtu tänään (kotohommia) ja nyt vätystää. Ois taas yksi projekti (vessan unohdin jo) eli vanhan polkuompelukoneen purkua ja tuunausta pöydäksi. Koneen irroitin jo pöydästä ja nyt mietin keskellä ammottavaa reikää. Mun ideat on aina loistavia, vain toteutus ontuu.

Mää katon tähtii mut muuten oon ihan plörgh...jotenkin iski masis...aina se kyl sen tekee kun on ollu viihteel ni sit tulee sellanen tyhjä olo,henkisesti. Joskus jopa myös fyysisesti.
Mul tulee toisinaan kanssa. :hug: eilen mul oli vähän sellainen olo, mut tänää on ollu jo parempi ku on tullu oltua pihalla koko päivä. Ja nyt mä oon sisällä mut silti pihalla :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä