Öö, keitin vain neljä kuppiaJoutaako ämpärillinen?
Öö, keitin vain neljä kuppiaJoutaako ämpärillinen?
..sunnuntai nyt saakin olla semmoinen pehmee ja viipyilevä päivä...ja hyvähyvä, kun oot ottanut koko viikonlopun levon ja rentoutuksen kannalta !On ollut hidas viikonloppu. Mitään en ole paljon tehnyt eli levännyt, nukkunut ja syönyt. Hiukan kotihommia kyllä. Tänään olen sadepäivän ratoksi käynyt läpi muksun vaatteita ja varusteita. Yksi Ikean kassillinen lähti jo aiemmin eteenpäin pieneksi jääneitä ja toinen mokoma on parhaillaan kerääntymässä kokoon. Luulin laittaneeni jo kaikki vauvajutut kiertoon, mutta kaapista putkahti esille pieni tyyny ja peitto. Voi kyynel, olin ne sinne jemmannut ja unohtanut. Palautui muistiin peiton ostohetki :heart:
:heart:Oltiin juuri menty naimisiin ja muksu oli vielä vauva. Mennä tohotin kaupassa vaunujen kanssa ja tutkin peittoja. Ei ole kiva, ei ole hyvä, ei ole tarpeeksi lämmin jne... Hyvä peitto sitten löytyi ja muksu nukkui sillä monta vuotta. Kun ei voi säilöä kaikkea, mutta mieskin sanoi ettei halua sitä laittaa kiertoon. Pakko yrittää säästää.
ku kattelin nitä kubrikmaiseti muistutti se oravaa mut mutta nyt ymmärrän sitä vanhaa taiteiliaa joka piirsi palloi ja sekamelskaa suuren tuntee sokeena mun käsi ottaa vallan biitissä freestylena oon tehny tybylle runos ja rakkaus laului laulelin niitä ku se oli vauvva ihan missä vaan ja on se oppinu gangsteri tanssiikinPicasson ja tikku- ukkojen erona on vähintään kuus nollaa hintalapussa.
Myös voit laittaa musteessa uitetun oravan juoksemaan nuottipaperilla, niin se näyttää sävellykseltä ja on soitettavissa... mut kuultaessa paljastuu, että säveltäjä ei ollut Beethoven. Joka sävelsi kuuronakin.
Jäätelönpuutteesta kärsivä nainen on kamalinta mitä voi olla.Tee itsellesi ja miehellesi palvelus ja järjestä jätskiä paikalle. Lakujätskiä???:wave: sit tarvis vielä jaksaa suihkuun raahautua..
tänään ei tosin oo hirveemmin jaksanu mitään. Jäätelöä tekis mieli ihan hirmusti mutta en jaksa lähteä hakemaan. Parempi muutenkin jättää väliin.
Aamulla tarttis muistaa ja jaksaa verikokeille labraan. Saa nähhä miten käy...
Kuuroutui iän myötä pikkuhiljaa.ku kattelin nitä kubrikmaiseti muistutti se oravaa mut mutta nyt ymmärrän sitä vanhaa taiteiliaa joka piirsi palloi ja sekamelskaa suuren tuntee sokeena mun käsi ottaa vallan biitissä freestylena oon tehny tybylle runos ja rakkaus laului laulelin niitä ku se oli vauvva ihan missä vaan ja on se oppinu gangsteri tanssiikin
sävelskö beethoven kuurona oikeesti vau?
No kun en viiti lähteä kauppaan pelkän jäden takia. Sen lisäks sieltä tulis ostettua ties mitä muutakin herkkua :ashamed:Jäätelönpuutteesta kärsivä nainen on kamalinta mitä voi olla.Tee itsellesi ja miehellesi palvelus ja järjestä jätskiä paikalle. Lakujätskiä???
vapun jälkeen olin lukevinani tuleeKuinkahan moni mies on saanut sen reserviläisten kirjeen? Oma puolisko ei ole sitä vielä saanut ja odottaa sitä.
Lääkityksen takia seurataan veriarvoja säännöllisesti.Ihqu, miksi labraan?
Ok, eli vielää saa odotella.vapun jälkeen olin lukevinani tulee
Sitten täytyy muistaa mennä. Laita kännyyn hälytys?Lääkityksen takia seurataan veriarvoja säännöllisesti.
mä pirautan isomummille vaikka risti rasti pistos on täälläkin kuvin näytetty ei jäänny pähänOk, eli vielää saa odotella.
Tulisko joku kutomaan mulle villasukan varren? Oon kuukauden verran yrittänyt saada aloitettua ja eipä oikein synny.
Aloitus on niin tylsää. Tuossa tuo kudin mua mulkoilee sohvapöydältä pahasti.mä pirautan isomummille vaikka risti rasti pistos on täälläkin kuvin näytetty ei jäänny pähän
..no, lankako se mättää ja menee syherölle vai puikotko ei mokomat toimi?...vaiii...sä oot tekemässä jotain älyttömän vaikeeta kuviota siihen varteen, pitsinnypläyspimpulaa...??Ok, eli vielää saa odotella.
Tulisko joku kutomaan mulle villasukan varren? Oon kuukauden verran yrittänyt saada aloitettua ja eipä oikein synny.
Joo, ne pari ekat kierrokset...mulkaise takaisin vielä pahemmin niin johan tokkeentuvat toimimaan sormies mukaisesti !Aloitus on niin tylsää. Tuossa tuo kudin mua mulkoilee sohvapöydältä pahasti.
- ja sitten hyytyy siihen /tähän koko homma...suu suoltaa höttöö ja mitään ei tapahdu, näppiksetkin hyytyy ja silmätkin samahtuu, revi sitten siitä sanomaa kun äkkisiltään lakoo maaheeeeeeeeeei freezekatti otetaan freestyle räppi skaba ja muu jengi on laulu tuomareina jooookoooo
Tarkoitus on vielä ryhdistäytyä tuon suhteen tänä iltana. Mun täytyy harjoitella ahkerasti. Mies uhkaa lähestyä painorajatavoitetta ja ehkä ensi talvena saavuttaa tärkeän etapin. Palkinnoksi olen luvannut tehdä villapuseron. Oijoi, mun vajavaisilla taidoilla.Joo, ne pari ekat kierrokset...mulkaise takaisin vielä pahemmin niin johan tokkeentuvat toimimaan sormies mukaisesti !
..olikohan Novitan sivuilla melkoisen pätevät ohjeet perusvilliksille...ja jos mä, siis mä!!!, saan aikaiseksi villapuseron ja se on vielä oikeesti tunnistettavissakin semmoiseksi , niin kyllä säkin!!Tarkoitus on vielä ryhdistäytyä tuon suhteen tänä iltana. Mun täytyy harjoitella ahkerasti. Mies uhkaa lähestyä painorajatavoitetta ja ehkä ensi talvena saavuttaa tärkeän etapin. Palkinnoksi olen luvannut tehdä villapuseron. Oijoi, mun vajavaisilla taidoilla.
Kouluaikainen trauma...tein villaliivin, josta ehkä vauvan pää olisi mennyt läpi. Ope käänteli ja väänteli työtä ja kysyi sarkastisesti, että ihanko ohjetta osasit noudattaa.....olikohan Novitan sivuilla melkoisen pätevät ohjeet perusvilliksille...ja jos mä, siis mä!!!, saan aikaiseksi villapuseron ja se on vielä oikeesti tunnistettavissakin semmoiseksi , niin kyllä säkin!!