Jos sulla on eturiviliput mutapainiotteluun, niin jos sä tuot popkornit, niin mä tuon kaljat!!!Tään haluaisin nähdä..
Älä pliis töki mun silmiä, ne on ainoat mitä mulla on.Hei, sääntöjä totellaan jos osallisena tahtoo olla :stick:
sua on kiva kiusia :kiss:Diksuuuu!!!!
No jos ois niin en kertois sulle siitäJos sulla on eturiviliput mutapainiotteluun, niin jos sä tuot popkornit, niin mä tuon kaljat!!!
:Osua on kiva kuksia :kiss:
EI SISKOT KUKSI TOISIAAN :stick::stick::stick:
Nii aina |Osua on kiva kiusia :kiss:
Tartten ton jälkeen opaskoiran ja valkoisen kepin..:stick::stick::stick:
Sopivasti sattu, kun just olit koiraa hankkimassaTartten ton jälkeen opaskoiran ja valkoisen kepin..
Voin ostaa sulle sen kepin ja koirahan sulle on jo tilauksessa niin että nou proplemTartten ton jälkeen opaskoiran ja valkoisen kepin..
Näinpä, ne voi kyllä piiskata toisiaan mut siinä menee raja!!! :attn:EI SISKOT KUKSI TOISIAAN :stick::stick::stick:
Juu mutta sokia kun lähtee valjakkokoiran kans kävelylle niin löytyy puolen vuoden päästä 467km päästäSopivasti sattu, kun just olit koiraa hankkimassa
Kokemus se on sekin . Ja hei, sit sä saisit koskea, kun katsominen ei enää onnistuis!Juu mutta sokia kun lähtee valjakkokoiran kans kävelylle niin löytyy puolen vuoden päästä 467km päästä
Mut jos pidän silmät kiinni niin sit saan koskea?Kokemus se on sekin . Ja hei, sit sä saisit koskea, kun katsominen ei enää onnistuis!
Kurkit kumminkin!!!Mut jos pidän silmät kiinni niin sit saan koskea?
Että ei tarttis sokeuttaa mua ensin?
Tottakai, mut jos en kerro että kurkin niin oisko ok?Kurkit kumminkin!!!
Mä kerran soitin hätäkeskukseen "turhaan". Nettituttu oli suurinpiirtein kirjoittamassa testamenttia ja sanoi hei-hei. Sattuneiden tapahtumien jälkeen tommoista ei kande kirjoitella, joten mä sanoin, että soitan hätänumeroon just nyt, ja tuhlasin minuutin aikaa, siis tota sanoessani, tyhmä minä.Näin on.
Mulle on ihan sama onko ....
Toinen lippu jäis käyttämäti? Tuhlari!!!No jos ois niin en kertois sulle siitä
Ihan ite vaan menisin
Mihin sattuu? Mie voisin puhaltaa pipin pois, on ainakin tyttöjen kohalla toiminut aina.Minuu sattuu....jos menis nukkuu.pah.
Tweettihän käyttäis sen toisenkin lipun iteToinen lippu jäis käyttämäti? Tuhlari!!!
No ei tietenkään oo Kyllä me huomataan tollaset kurkkimiset! Ja sit saat porttikiellon ja sun liput lahjotetaan aakoolle.Tottakai, mut jos en kerro että kurkin niin oisko ok?
Usko pois et haluu tietääMihin sattuu? Mie voisin puhaltaa pipin pois, on ainakin tyttöjen kohalla toiminut aina.