The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jep.

Oonpa ite ollut nuorena tyttönä sellasessa tilanteessa että ihmettelen tänä päivänäkin miksei yksikään naapuri soittanut häkeen. Mut eipä se taida tässä maassa olla tapana.

Mä en kestäis tunnolleni kuunnella mäiskintää naapurista ja miettiä onko joltain henki lähtenyt.
Oli kyse sitten perheväkivallasta, juopoista tai mistä vaan.
Juups, sama. Tosin pari kertaa kun olen mennyt väliin kun äijä pieksee muijaansa sillä seurauksella että se akka käy käsiksi muhun - en olisi kuulemma saanut puuttua "heidän" asioihin. Vittu miten tyhmiä jotkut naiset voivat olla!!?

Siskon kanssa kerran oltiin ulkomailla käymässä ja asuttiin se aika yhden tyypin luona, jonka yläkerrassa asui jotain väkeä. Kerran kun oltiin kaksin kotona, niin kuultiin yläkerrasta ensin raahausääniä, ja sitten sahausta ja kolinaa.

Naapuri varmaan teki remppaa, mutta me oltiin just luettu murhajuttuja, niin mielikuvitus lähti lentään :D. Mutta ne raahausäänet ja sahaus kuulosti siltä, kuin jotakin pehmeämpää siellä olisi työstetty.

Jep.

Oonpa ite ollut nuorena tyttönä sellasessa tilanteessa että ihmettelen tänä päivänäkin miksei yksikään naapuri soittanut häkeen. Mut eipä se taida tässä maassa olla tapana.

Mä en kestäis tunnolleni
Turhat soitot on niitä, mis koitetaan tilata taksi, kysytään vedenkeitto- ohjeita, tai ihmetellään, että orava on puussa.
Milloin naapurista kuuluu "mä tapan sut huara-möykkää", niin soitto ei o koskaan turha.

• Tykkää
Reactions: Inanna
Turhat soitot on niitä, mis koitetaan tilata taksi, kysytään vedenkeitto- ohjeita, tai ihmetellään, että orava on puussa.
Milloin naapurista kuuluu "mä tapan sut huara-möykkää", niin soitto ei o koskaan turha.
Näin on.

Mulle on ihan sama onko Remu ja Rami kolmen viikon dokuputken jälkeen kännipäiteen alkanut toisiaan läimimään, mä soitan silti kytät väliin ja ehkä Remu ja Rami nukkuu yön putkassa ja jatkaa taas seuraavana päivänä uutta kolmen viikon dokuputkea.
Eikä joudu viettään toisen heebon hautajaisia joiden jälkimaininkeina toinen vetää vikat pirtunsa.

Tai onko ne Mirkku ja Markku joista Markku vetää Mirkkua tunnin turpaan joka perjantai ja Mirkun mielestä on ihan jees. Mä soitan silti kytät väliin, ei mätki tänä perjantaina enempää oli jees tai ei.

Tai onko se sitten "paremman" väen perhe jonne on murtovoro mennyt ja yllätettynä ruvennut riehumaan tjsp.

Not on my watch.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä