ÖitäHerttinen mitä kello jo on :O Pitää painuu nukkuu,aamulla aikanen herätys.
Ötyjä:kiss:
kuka on mr monroe? tuli mieleen kalkutta mr bombay...aahaa - meijen tirpana on ihan ihastunut Mr. Monroeen...tossa killittää silmät tapillaan ja huokailee sen punasen nahkaliivin perään
..jaa, sieltä se sitten tulikin..
..."..äiti..sitten isona mä meen tommosen rokkarin kanssa naimisiin!!"....
:O
..että sitä ootellessa...
Mtk - :wave: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30770349:Perjantaita :wave: :heart: =)
...no Mr. Mike Monroe tiettykuka on mr monroe? tuli mieleen kalkutta mr bombay
Mettätylässäkuulee?Mtk - :wave: :kiss:
...mitä kuuluu, kaikki hyvin ?
Mistä ikinvanhasta sä ton viestin repäsit?! En mä oo nukkumaan menossa,ei ees nukuta,katon VoffiiÖitä
- just tämä sovellus!Mettätylässäkuulee?
Tweetti taitaa elää jossain menneisyydessäMistä ikinvanhasta sä ton viestin repäsit?! En mä oo nukkumaan menossa,ei ees nukuta,katon Voffii
mut ei paha melkeen yhtä ku andy mut diggaan mccoysta ku se puhuu rakkaudesta samanlailla mun on pakko nähä joskus andy tuopin ees...no Mr. Mike Monroe tietty
Tirpana on aivan hurmaantunut miehen tyyliin, on puhunut että hällekin pitää hommata röyhelöpuseroo ja viuhkaa jajaja...nahkaböxyistä kun vielä erehtyy horisemaan, niin taijan häätää nukkumaan
...andy on kyllä ihan ihme heppu, ja silloin kun se on syvällisenä, niin laukoo ihan uskomattoman hienoja ajatuksiamut ei paha melkeen yhtä ku andy mut diggaan mccoysta ku se puhuu rakkaudesta samanlailla mun on pakko nähä joskus andy tuopin ees
Juu kaikki on taas aivan loistavasti Sisko paranee, pääsi jo kotiinkin ja taas on jokseenkin tullut perhoset massuun ja ja ja.. rakastun joka päivä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.. uutta reissuakin pukkaa reilun viikon päähän.. ois tarkotus lähtee taas katteleen etelän maisemii raksuttimen kans, laatuaikaa parin viikon välein. Valmistuminen toki lykkääntyi syksyyn harjottelupaikat on niin kiven alla, mut kerkee sitä syksylläki valmistuunMtk - :wave: :kiss:
...mitä kuuluu, kaikki hyvin ?
...mistäs pallosta sä nuin teit ....viskoopa tännekin, ois kiva tietää mitä huominen tuo ja...lottonumerotkatsoin tulevaisuuteen sydämmen liekki se kaikki on mitään muuta tarvii en silloin mulla kaikki on
se on niin aito ja sydämmellinen ja rehellinen siks diggaan...andy on kyllä ihan ihme heppu, ja silloin kun se on syvällisenä, niin laukoo ihan uskomattoman hienoja ajatuksia
...sanokoot muut mitä tahtoo...
Ihania uutisia! Hyvä kun siskollasi on asiat kunnossa, helpottavia suuria asioita teille kaikilleAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30770373:Juu kaikki on taas aivan loistavasti Sisko paranee, pääsi jo kotiinkin ja taas on jokseenkin tullut perhoset massuun ja ja ja.. rakastun joka päivä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.. uutta reissuakin pukkaa reilun viikon päähän.. ois tarkotus lähtee taas katteleen etelän maisemii raksuttimen kans, laatuaikaa parin viikon välein. Valmistuminen toki lykkääntyi syksyyn harjottelupaikat on niin kiven alla, mut kerkee sitä syksylläki valmistuun
hyväMistä ikinvanhasta sä ton viestin repäsit?! En mä oo nukkumaan menossa,ei ees nukuta,katon Voffii
se on lauluu sydämmen...mistäs pallosta sä nuin teit ....viskoopa tännekin, ois kiva tietää mitä huominen tuo ja...lottonumerot
...no, sepä on sitä kaikista kauneinta ja pysähdyttävintäse on lauluu sydämmen
Joudutte kärsii mun seuraa vielä :vampire:hyvä
No kiitos :kiss: Vaiks onhan sitä iteki tullu virheit sun muita tehtyy, joten iteppä oon entisen elämäni antanut sössiytyä. Mut siitä viisastuneena porhalletaan varovaisin askelin eteenpäin, mutta näkymät tulevast on hyvät kylläIhania uutisia! Hyvä kun siskollasi on asiat kunnossa, helpottavia suuria asioita teille kaikille
Ja awwww....:heart:....toi nyt on niin hienoo ja sä jos kuka oot täysin ansainnut kaikkea hyvää :kiss:
...jokaisella ne omat menneisyyden kuvionsa mutta ne kun itellensä selvittää ja kääntää opiksi - kuten oot tehny - niin ei muuta kuin latu auki vaan....hitaasti kiiruhtaenAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30770391:No kiitos :kiss: Vaiks onhan sitä iteki tullu virheit sun muita tehtyy, joten iteppä oon entisen elämäni antanut sössiytyä. Mut siitä viisastuneena porhalletaan varovaisin askelin eteenpäin, mutta näkymät tulevast on hyvät kyllä