The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun ketju on täynnä asiasta tietäviä naarasotuksia, niin olkaatten kilttejä ja kertokaatten mulle mikä Peppiäni kikoloissa viehättäisi?
Vai pitäisikö mun alkaa semmoiseksi?
:D

...no kuule, sun Peppiäs ei vois vähempää kiinnostaa mitkään kikolot. Piste. Koska sun Peppiäs kiinnostaa vain sun seura ja sun kosketus ja sun kanssa oleminen :).

Mutta niille toisille pepeille esim. kikoloiden tarjoamat palvelut voivatkin olla semmoista, mikä on tervetullutta. Uraorientoisuus (huah, mikä sanamonsteri) voi olla yks semmonen syy, että ei - mukamas - ole aikaa lähteä etsimään seurustelukumppania mutta kuitenkin haluaa saada ne seksuaaliset tarpeensa tyydytetyksi. Ja...hitostako mie tiiän :D. Ihmisillä on erilaisia tarpeita ja haluja, ja eihän tuossakaan ohjelmassa...mitä mulle on kerrottu :xmas:...ole aina kyse todellakaan mistään seksistä vaan moni voi kaivata vaan vaikka hierojaa tai seuralaista, avecia, tilaisuuksiin.

Mene ja tiiä - mutta sun ei tartte olla huolissas Peppis kiinnostuksen kohteesta, koska se oot sinä :).

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
....harvemmin kai niin tapahtuu.
Mulle ois kerran tapahtunu, mut heittäydyin ronkeliks enkä halunnu kumppanikseni elämäntapatyötöntä. Muutama vuosi tästä aikaa, heitti myöhemmin työkokeilun kautta saamansa vakkariduunin roskiin koska palkan ja sossun maksaman rahan erotus oli 100e. Sata euroo on kuulemma pieni tulomenetys siitä, et vapaa-aika lisäänty 8h/arkipäivä.

Muutoin oli, ja on edelleen hyvä tyyppi. Mutta ei.

paljonkohan tollanen gigolon palvelus maksaa? Kun niillähän on noita vaki asiakkaita...vaikka halvemmalla pääsee kun hankkii fuck buddyn niin ei tarvii maksaa:D tosin noi gigolothan sit kyl antaa kaikkensa ja kohtelee naisia kuin kuningatarta...fuck buddy vaan lykkää sisään pari työntöö ja lähtee menee.
Hommaa oikia poikaystävä niin tekee tuon kaiken. Kohtelee kuin kuningatarta ja tekevät kaikkensa sun eteen.

Hommaa oikia poikaystävä niin tekee tuon kaiken. Kohtelee kuin kuningatarta ja tekevät kaikkensa sun eteen.
Mitä sä luulet että oon kaikki nää sinkkuvuodet yrittänyt??
On kuule tullu siipeen ihan urakalla sen verta monta kertaa yritystä ollut. Yhteen jo ehtisin melkeen rakastuu....Se ei vaan sitten loppupeleis halunnutkaan sitoutua....muhun...toiseen kyllä.

On kuule tullu siipeen ihan urakalla sen verta monta kertaa yritystä ollut. Yhteen jo ehtisin melkeen rakastuu....Se ei vaan sitten loppupeleis halunnutkaan sitoutua....muhun...toiseen kyllä.
"No ai hitto, eipä oo käyny mielessäkään et voisin hankkia kumppanin. Ilmankos onkin ollu vähän yksinäistä. Kiitti hei vinkistä!"

Not.

:hug:....jotkut vaan ovat niin sokeita ja pölöjiä, että eivät näe sitä timanttia mikä onkaan siinä silmien edessä...

Sulle vain ei ole tullut vielä vastaan sitä Oikeaa, aika ei ole ollut oikea. Mutta se tulee :). Oikea aika ja oikea Mies. Se voi olla lähelläkin, jopa liiankin lähellä, jotta et huomaa. Tai sitten se voi vaatia heittäytymistä ja uskallusta ja rajojensa rikkomista sekä etsintäalueen laajentamista. Yhtäkaikki - et sä tinkunen yksin jää, et niin millään :).

Ja tää on ihan fakta homma. Sä oot niin suloinen pakkaus, että....diudau, jos tässä oisin toista sukupuolta, niin en olis kahta kertaa miettinyt vaan oisin ollut jo yyveenä yhteyksissä ja ehdottanut treffejä :)

Mitäs sitten jos tuntuu että tapas sen oikeen mutta ei kehtaa sanua sitä hälle?
...no herttinen sentään :O, miksei kehtais? Maailman ihaninta asiaa?

Ihastuminen/rakastuminen kun on sitä. Heittäytymistä ja riskien ottamista. Joskus se ei natsaa...mutta hiivatti soikoon, kyllähän pistäs ankarasti potuttamaan, jos ei olis edes kertonut tunteistansa....ja vaikka muutaman vuoden päästä kuulis kiertoteitse, että olis ollut saumaakin.

Elämä on tässä ja nyt. Huomenna jo voi harmittaa isosti.

Go for it!!!

• Tykkää
Reactions: Tweet
Rakkaus on semmoinen juttu, että milloin kohdalle sattuu niin siihen ryhtyy sillä riskillä, että sydän revitään riekaleiksi.
Se ei ole totoa, mis panokset on pienet ja voi iloita kun oikea koni voittaa.

Siinä on panoksena elämä ja sydän. Mut se on silti sen arvoista.

Kun Ex- rouvakulta neljännesvuosisadan ja neljän lapsen jälkeen näytti mulle ovea, niin sydämeni revittiin hyvin pieniksi palasiksi. Jäljelle jäi pieniä palasia, luoti, köysi tai pullo. Viimeisin oli mulle ennestään tuttu, joten olen vielä täällä.

Sinulle ihan mielelläni lahjoitan pienen palan, jos se yhtään auttaa sinua uskomaan, että oikeaa rakkautta on olemassa.

Itse pärjään sillä pienellä riekaleella joka minulle jäi. Koska ei ole niin pientä sydäntä johon ei kaikki maailman rakkaus mahtuisi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä