The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...siinä kun on semmonen melkoisen timminen pitkät tummat hiukset omaava mies, niin *kuolaa jo ajatuk..*....:O...eikäkun - mulle on infottu että siellä ois semmonen pitkähiuksinen tumma komistus jota vois vaikka ihan kohtuudella katella vähän pitempäänkin :rolleyes:......

:ashamed: :D

Se on Ash (mutta senhän sä jo tiesitkin):D Ei tosin mun makuun...mä kuolaan Bracen ja Stevenin perään :snotty:

paljonkohan tollanen gigolon palvelus maksaa? Kun niillähän on noita vaki asiakkaita...vaikka halvemmalla pääsee kun hankkii fuck buddyn niin ei tarvii maksaa:D tosin noi gigolothan sit kyl antaa kaikkensa ja kohtelee naisia kuin kuningatarta...fuck buddy vaan lykkää sisään pari työntöö ja lähtee menee.

paljonkohan tollanen gigolon palvelus maksaa? Kun niillähän on noita vaki asiakkaita...vaikka halvemmalla pääsee kun hankkii fuck buddyn niin ei tarvii maksaa:D tosin noi gigolothan sit kyl antaa kaikkensa ja kohtelee naisia kuin kuningatarta...fuck buddy vaan lykkää sisään pari työntöö ja lähtee menee.
jotenkin luulen että hyvä fuck buddy joka tuntee siut niin antaa sulle paljon enmmän kun maksullinen gigolo. ei kai tuommonen gigolo paljoa eroa maksullisesta naisesta, työtään vaan tekevät. tunteet takaavat hyvän seksin.

Taitaa ainakin noiden kaverusten palvelukset olla aika hinnoissaan :D

jotenkin luulen että hyvä fuck buddy joka tuntee siut niin antaa sulle paljon enmmän kun maksullinen gigolo. ei kai tuommonen gigolo paljoa eroa maksullisesta naisesta, työtään vaan tekevät. tunteet takaavat hyvän seksin.
...ihan samoilla ajatuksilla olen...ja sitä tiiä sitten ajan kanssa miten hyvin siitä se fb muuttuukin ihan omaksi mieheksi :)...tämäkin kun on mahdollista...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä