The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mie voisin tulla, pesue äitinsä luona niin ei ole ketään kelle tekis ruokaa.
Ai niin onha tossa yks poika pyörimssä jaloissa ja syötiinkin hyvin joku aika sitte.
tykkään tehä ruokaa siis muille kuin vain itselleni, itelle ei jaksa kummosiakaan safkoja väännellä mutta muille kyllä.
Teretulemast ja ota poika mukaan :)

Pyydä naapurin kollia ;)
heh heh. :D

no sitte sallinet senkin että vanha ruutis tuntee jonkinsorttista isän ylpeyttä siitä että sen pojasta tulee alikessu 4. polvessa

vai onko semmonen kielletty tunne the ketjussa?
Tietysti saat tuntea ylpeyttä! Mutta oon ihan varma, että jos joku muu lapsistasi ei "yltäisi" moiseen, niin olisit hänestäkin ylpeä.

Meitä kun tarvitaan kaikenlaisiin juttuihin.

Tiedän kyllä ton tunteen :x. On niin vaivaantunu olo, kun on joku tollanen sitkee ihailija, eikä ite yhtään oo kiinnostunut. Ja sit vielä creep factor höysteenä :D
Mua aina naurattaa kun sanotaan ettei kukaan kotoa sua hae...no hakee kyllä mutta ei ehkä se unelmien prinssi. harvemmin mua kukaan piirittää ja sitte kun piirittää niin saan jonkun tollasen |O

• Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Mää oon ylpeä lapsistani, heistä on tullut meidän kieronlierolla kasvatuksella tai kasvattamattomuudella hienoja ihmisiä. Hölmöjä toki mutta hienoja, vastuuntuntoisia veronmaksajia. Hölmöjähän mekin ukkokullan kanssa ollaan, ei tajuta ees vaipua naftaliiniin vaan jorataan ja pogotaan samoilla keikoilla lasten kanssa. Lisäksi mä värjäsin hiukset fifty shades of grayn sijaan three shades of rediksi.

Tuo armeija tuntuu olevan monelle miehelle vähän ku synnytys naiselle, siitä löytyy aina hauskoja tarinoita jaettavaksi ja muisteltavaksi. Niin sen pitää ollakin.

...olihan meillä sitten nukutussessiot..meni meinaa ihan itkuksi asti koko juttu ja itekin siinä..no, hairahduin toviksi ajattelemaan joutavia synkkyyksiä.

Tirpanahan se kesken hymistelyni sitten parahti ja huus ja itki etten saa mennä ikinä kuolemaan ja että hän ei tule koskaanmilloinkaan unohtamaan mua jajajaja...ja sitten itkettiin jo täyttä päätä, mikä sujuvasti meni tarttui tähän toiseen nuhanenään ja...

Mulla olikin sitten sylissäni kaksi itkuhiepua :heart:

Tuossa tilanteessa sitä tuntee ittensä melkoisen tyhjäksi ja sanakammoiseksi ja avuttomaksi. Kun puhutaan isoista asioista juuri ennen unille käymistä. Elämää isommista. Siinä sitten sujuvasti kuuntelin näitä kahta, jotka kertoivat heränneitä ajatuksiaan ja pelkojaan. Ja jotka rutistivat mua niin kovin ja niiskuttelivat korvaan "...mie niin sua rakastan äiti, että et saa mennä ikinä koskaan pois!!"

Niin. En menekään. Ikinäkoskaan. Olen aina sinun ihmettelevissä silmissäsi, tekevissä käsissäsi ja eteenpäin menevissä jaloissasi. Olen ihollasi, olen sipisemässä korvaasi. Olen sinussa. Aina. Ja varsinkin siellä sydämessäsi. Sinne aion tehdä pesäkoloni.

Voi noita pieniä...toivottavasti saivat rauhan ja levon aikaiseksi...

Mua aina naurattaa kun sanotaan ettei kukaan kotoa sua hae...no hakee kyllä mutta ei ehkä se unelmien prinssi. harvemmin mua kukaan piirittää ja sitte kun piirittää niin saan jonkun tollasen |O
Mua tuli kerran töissä yks narkkis ahdisteleen. Pisti vituttaan, kun siinä oli muita ihmisiä (asiakkaita) ympärillä ja ne vaan vittu naureskeli. Just kun olin sit jo puhelin kourassa soittamassa vartijaa, niin yks mies tuli kysyyn, että tarviinko apua ja ohjas sen pöllyissä olevan tyypin pihalle. Huh, se oli mun pelastaja :D

vai onko semmonen kielletty tunne the ketjussa?
Tää on mielenkiintoista.

Jos mä sanon osaavani ampua tai lyödä, niin mä olen sillä sekunnilla ase- tai lyömähullu.

Vaik mä olen hän jolla vihoviimeisenä edes juolahtaa mieleen minkäänlainen väkivalta.

Oikeesti, otan mielummin turpiini kuin lyön ketään. Koskaanikinä.

Kielletyt tunteet on laulu:

[video=youtube;ILg3023tRkM]https://www.youtube.com/watch?v=ILg3023tRkM[/video]

Tää on mielenkiintoista.

Jos mä sanon osaavani ampua tai lyödä, niin mä olen sillä sekunnilla ase- tai lyömähullu.

Vaik mä olen hän jolla vihoviimeisenä edes juolahtaa mieleen minkäänlainen väkivalta.

Oikeesti, otan mielummin turpiini kuin lyön ketään. Koskaanikinä.

Kielletyt tunteet on laulu:

[video=youtube;ILg3023tRkM]https://www.youtube.com/watch?v=ILg3023tRkM[/video]
Monesti kyllä tuntuu juolahtavan, kun ne niin usein puheeksi otat :rolleyes:. Mukaanlukien lapsen pään murskaamisen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä