The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
voit pinota halkoja mutta et voi tehä töitä?

:headwall: veronmaksaja kiittää
Ei voi tartuttaa räkatautia ihmisiin jotka on just ohitusleikattu tai saavat syöpähoitoja. Kunto voi romahtaa ja kenen syy se on jos ei hoitajan joka pärskii vuoteen vierellä. Tämä on niin ehdoton ja oikeasti järkevä sääntö että jos ei veronmaksaja kiitä niin se toipilas varmasti kiittää. Tartuntatautilaki.

Ei voi tartuttaa räkatautia ihmisiin jotka on just ohitusleikattu tai saavat syöpähoitoja. Kunto voi romahtaa ja kenen syy se on jos ei hoitajan joka pärskii vuoteen vierellä. Tämä on niin ehdoton ja oikeasti järkevä sääntö että jos ei veronmaksaja kiitä niin se toipilas varmasti kiittää. Tartuntatautilaki.
eikait se tartuntatautilaki kiellä keksimästä siksi aikaa korvaavia hommia?

eiku oikeesti, oisit antanu niiden klapin rönöttää sikin sokin ja pinonnu ne sitte ku oot taas terve

IhQ
Iltapäiviä..
Tunteroisen päästä lapset kerhoon tunniks. Pitää keksiä jotain miten saan ajan kulumaan sen aikaa, en jaksas lähteä kotiin ajamaan vain sen tunnin takia ja sit taas takas. Vaikkei tuolta nyt kovin kauaa ajeliskaan..
Ottaisko koulukirjan vai neuleen mukaan..:snotty:

Iltapäiviä..
Tunteroisen päästä lapset kerhoon tunniks. Pitää keksiä jotain miten saan ajan kulumaan sen aikaa, en jaksas lähteä kotiin ajamaan vain sen tunnin takia ja sit taas takas. Vaikkei tuolta nyt kovin kauaa ajeliskaan..
Ottaisko koulukirjan vai neuleen mukaan..:snotty:
otat jonku tabletin tms ja alat palstailla oikein huolella

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Good for you!!! :flower:
Joo, toivotaan.

Mut mä tosiaan olin hetken ihan varma, että tuon naisen täytyy olla Routamisu.

Toi viinapilleri minuakin kiinnostaa. Selincro nimeltään. Pilleri joka otetaan hetkeä ennen aiottua ryyppäämistä ja sen pitäis viedä viinan mielihyvää pois ja siten jeesata sitä, et juominen jää huvittamisen puutteessa muutamaan.

Kun tommoinen muutaman ottaminen ei mua haittais. Ne kun on niit alkoholinkäytön hyviä puolia.. istahtaa hetkeksi terassille... ottaa pari saunakaljaa...poiketa leffan jälkeen lasillisella. Onnistuu meikäläiseltä usein mainiosti, mut koskaan ei voi tietää mikä lasillinen on se joka avaa hanat. Ja sit ryvetään eikä lasketa päiviä.

Päivää :wave:

Eipä tinkulaan mitään uutta...samaa vanhaa. Yrittänyt soitella yksiä tuloksia arvauskeskuksesta mutta ei ne vastaa:kieh: Ehkä soitan huomenna. Miks antaa numero et soita ja kysy tuloksia jos ei sitten vastata vaikka soittais millon vaan.Prkl!

Onko se nyt sitten iso kirkko vai miksikä te sitä tsadii sanotte niin sinne tinkukin joutuu enskuussa...yhtään huvittais,plaah.

Eipä tinkulaan mitään uutta...samaa vanhaa. Yrittänyt soitella yksiä tuloksia arvauskeskuksesta mutta ei ne vastaa:kieh: Ehkä soitan huomenna. Miks antaa numero et soita ja kysy tuloksia jos ei sitten vastata vaikka soittais millon vaan.Prkl!

Onko se nyt sitten iso kirkko vai miksikä te sitä tsadii sanotte niin sinne tinkukin joutuu enskuussa...yhtään huvittais,plaah.
Onkohan netissä mainintaa soittoajoista? Mulle stadi on helsinki tai hesa. Treffaillaanko jos aikataulut käy yksiin? :xmas:

eikös niillä ole tapana nostaa luuri pöydälle soittoajaksi ja mennä siksi aikaa kahveelle

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Onkohan netissä mainintaa soittoajoista? Mulle stadi on helsinki tai hesa. Treffaillaanko jos aikataulut käy yksiin? :xmas:
Me jotka ei siellä asuta niin sanotaan kyl hesa...mut niin ei kuulemma sais sanoo,se on junttia :snotty:

Hassua vain et annetaan numero ja sanotaan et soita ja kysy tuloksia mut kun missään ei vastata. Olen soittanut niin aamulla,päivällä kuin iltapäivällä.

Mielellään treffais kyllä mut se ei ole hupireissu ja on vain päivän kestävä ja niin aikataulutettu. Junalla pitää suhata aamuyöstä ja tulla illalla takas :(

Me jotka ei siellä asuta niin sanotaan kyl hesa...mut niin ei kuulemma sais sanoo,se on junttia :snotty:

Hassua vain et annetaan numero ja sanotaan et soita ja kysy tuloksia mut kun missään ei vastata. Olen soittanut niin aamulla,päivällä kuin iltapäivällä.

Mielellään treffais kyllä mut se ei ole hupireissu ja on vain päivän kestävä ja niin aikataulutettu. Junalla pitää suhata aamuyöstä ja tulla illalla takas :(
Mä olen kotoisin helsingistä mutta en enää asu siellä. Eikö edes pikaset kahvit? Jossain aseman lähellä.

IhQ
Täällä ollaan. Oli taas tuo tän paikan pihakin..huoh. hyvä ettei jääny auto kiinni ja parkkeerasin eka penkkaan :headwall: pakko oli korjata, venkslasin niin et meinas muksut myöhästyy.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä