no mistä (ei jaksa kuuklaa...)Joo vanilja on ällöä (puhumattakaan vanilliinista, kun tietää mistä sitä saadaan).
no mistä (ei jaksa kuuklaa...)Joo vanilja on ällöä (puhumattakaan vanilliinista, kun tietää mistä sitä saadaan).
Sillä kaikella muulla mitä tuossa ei oo,:O millä sä oikein elät?
Majavan anaalirauhasista.no mistä (ei jaksa kuuklaa...)
Majavan anaalirauhasista.
Mä oon aina vihannut kookosta, mut syksyllä teki mieli kokeilla kookosmaitoon tehtyä wokkia, ja sen jälkeen oonkin tunkenut kookosta kaikkialle mihin mahdollista. Nomnom.Kookos on minun inhokki.
Vadelmainen tuorepuuro - Reseptit KotiliesiMikä on tuorepuuro?
Mansikka-aromikin tulee sieltä.Majavan anaalirauhasista.
Siks sanoinkin vanilliini, ei vanilja.Vanilja on kasvi, mutta ne "aidon vaniljan makuiset makeutusaineet" vai millä nimellä ne on, saattaa olla majavan aunuksesta
Kerran yhden suullisen hapansilakkaa. Ei tullut mieleenkään maistaa toista kertaa.onko kukaan syöny hapansilakkaa? tai muuta hapatettua kalaa?
esim. kessäyneitä särkiä
Pääsit yllättämään heräämällä näin aikaisin :ashamed:Huomenta. Miksi kukaan ei oo keittäny mulle kahvia |O
Okei, vois kokeilla joskus.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30585060:Vadelmainen tuorepuuro - Reseptit Kotiliesi
Vaikka tuommoinen. Pääidea sekoittaa kehittämättömistä hiutaleita jogurttiin. Sekaan oman maun mukaan marjoja, hedelmiä jne.
Mitenniin ei? Täällä on.Huomenta. Miksi kukaan ei oo keittäny mulle kahvia |O
Saat anteeksi ko oot niin ihana :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30585081:Pääsit yllättämään heräämällä näin aikaisin :ashamed:
Kiits :kiss:Mitenniin ei? Täällä on.
jentaa kupposen:
Pitkäkaula oli onneksi valmiina kupposen kanssaSaat anteeksi ko oot niin ihana :kiss:
Kello on 08.20 ja löllin vielä sängyssä. Kai se pitäs koota ittensä ja lähtee sumppia pihisteleen.