Mulla on pakkasessa piparitaikinaa.Noh, sitä sattuu..:snotty:
Mulla on pakkasessa piparitaikinaa.Noh, sitä sattuu..:snotty:
Ei sovi liikaa kuumottaa, voipi tulla verenpainetta.perse
Oot ollu paljon reippaampi ko mää, vaikka en oo ollu ees töissä. Mä pesin koneellisen pyykkiä, rakentelin lego-taloja, lämmitin uunissa eiliset kiinalaisen jämät ja nukuin päiväunet.Illempaa Narttulasta! Kaffakuulaa heiluteltu, pyykkejä viikattu ja ruokaakin väsätty. Kaikki tämä töipäivän jälkeen.
ahaOot ollu paljon reippaampi ko mää, vaikka en oo ollu ees töissä. Mä pesin koneellisen pyykkiä, rakentelin lego-taloja, lämmitin uunissa eiliset kiinalaisen jämät ja nukuin päiväunet.
Joltain gasellilta näyttää enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30548401:aha
Bongasin sut netissä
Eihän toi oo kenguru?
höhJoltain gasellilta näyttää enemmän
Jees, onhan toi. Tai ite asiassa kaikki noi, mitkä ovat ilmestyneet.Madagaskar on hyvä leffa. Täytyy katsella kaupoista noita jatko-osia.
Samma här!iltakaffet
:hug:Iltaa. Nyt on niskajumi täälläkin. Siivosin niin ettei nyt niskä käänny. Huokaus, mutta teki niin hyvää irroitella ja nyt on tyytyväinen olo. Pakkanenkin tuli sulatettua.
Mä tahto veiva veiva! Tää naurattaa muksua varsinkin kun itse veivaan mukana. Köh...Jees, onhan toi. Tai ite asiassa kaikki noi, mitkä ovat ilmestyneet.
Hyvin jäävät lentävät lausahdukset mieliin x3
Pitänee mennä kattoon toi Pingviinit- leffa, jahka se tulee näille kulmille pyörimään.