En mä lyhyttä oikeasti halua.Pitkä!
En mä lyhyttä oikeasti halua.Pitkä!
Se on kieltämättä ihan kivaa tietyssä tilanteessa.oma lehmä ojassaa... saa nääs vedellä hiuksista kun otaa takaapäin.
Niihä se on.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29664155:Asi es la vida
Pitäisikö onnitella :saint:Sainpas lankaa, nyt vaan vauvaneuleita tikuttelemaan
no kaikkee muuta voin olla mutten ainaskaa pihtarijos on hyvä mies javiriili makuu kammarissa eikä pihtaa niin ei sillon oo.
Olenko mä jääny jostakin infosta paitsi?:OSainpas lankaa, nyt vaan vauvaneuleita tikuttelemaan
täytyy kyllä sanoa että mun kanssa ei pihtari mies kyllä tulis toimeen,pitää olla kyllä erityisen aktiivinen. tästä kyllä saa aina kuullano kaikkee muuta voin olla mutten ainaskaa pihtari
Tässä ollaan jonoteltu useasti, vähän niin kuin vitsiksi asti....ja tänne singahti kans kyllä niin kypsä kattinen, jotta!
Ihan piti käydä tosta peilistäkin kattomassa, että onko se kieli ennää semmonen perusnormiläpyskä vai joko tuo haarottelee itään ja länteen tämän päivän kieleen puremisista.
En ollut sitten kärmekseksi muuttunna, vaikka melkosta myrkkyä olen tainnut keitellä sammakoitteni kanssa.
Eikä musta hortonomiakaan tule, vaikka hyvin sain kasvustot rehottamaan tuossa tuulenhalkojassani.
- että pidinkö mä tässä hyvät mainospuheet itestäni, jotta kenelle kelpaisin
Voe ryönä!
tykkään tästä biisistä mutten siitä et on yksinäinen eikä saa unta. liian tuttua tarinaa.
en tiiä mitä meinaat erityisellä aktiivisuudella mutta epäilen että se on jotain sellasta mihin normaali hiukanalleviiskybänen ei yllätäytyy kyllä sanoa että mun kanssa ei pihtari mies kyllä tulis toimeen,pitää olla kyllä erityisen aktiivinen. tästä kyllä saa aina kuulla
Ihana . Jotenkin just niin siun tyylistä ottaa sakset käteen ja tuumasta toimeen .Mäpä muuten menin ja leikkasin ihan ite hiukseni hurjapäänä, kun paikalliseen kampuriin pääsis vasta joskus juhannuksen jälkeen vasta hemmoteltavaksi. Ei mun päre sinne asti ois piisannu, joten otin Fiskarssit omaan käteen ja kuontalo herran haltuun
Lähti reilut toistakymmentä senttiä pois, ihanasti keventyi olotila eikä niskassakaan niin painona tunnu ! Nyt vaan, mokoma, on vissiin sen verta hyvin istuvat sakset mun käpäliini, että tekis vieläkin mieli napsaista lisää pois...
Hiusten pesussa on vaan vielä oppiminen :snotty:...sitä roiskauttaa vaan surutta shampoota ennenaikaseen tyyliin ja sitten onkin vaahtohazardivaroituksen paikkaa
Mä leikkautan vain latvat.Mäpä muuten menin ja leikkasin ihan ite hiukseni hurjapäänä, kun paikalliseen kampuriin pääsis vasta joskus juhannuksen jälkeen vasta hemmoteltavaksi. Ei mun päre sinne asti ois piisannu, joten otin Fiskarssit omaan käteen ja kuontalo herran haltuun
Lähti reilut toistakymmentä senttiä pois, ihanasti keventyi olotila eikä niskassakaan niin painona tunnu ! Nyt vaan, mokoma, on vissiin sen verta hyvin istuvat sakset mun käpäliini, että tekis vieläkin mieli napsaista lisää pois...
Hiusten pesussa on vaan vielä oppiminen :snotty:...sitä roiskauttaa vaan surutta shampoota ennenaikaseen tyyliin ja sitten onkin vaahtohazardivaroituksen paikkaa
No eikai niitä paukkuja tarvii joka kerralla tulla jos useampaan kertaa päivässä,onhan sitä montaa muutakin lajia mitä voi tehdä.en tiiä mitä meinaat erityisellä aktiivisuudella mutta epäilen että se on jotain sellasta mihin normaali hiukanalleviiskybänen ei yllä
harva tämänikänen puskee usiampaa laakia päivässä
hyvä pointti, kun ei laakase joka kerta niin johan se paisuu helpommiin uudelleenNo eikai niitä paukkuja tarvii joka kerralla tulla jos useampaan kertaa päivässä,onhan sitä montaa muutakin lajia mitä voi tehdä.
Ei minua vaan kaverianiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29664208:Pitäisikö onnitella :saint:
- oisitpa nähny meijen ipanoitten ilmeet, kun ne tuli vahtaamaan, että mitä ihmettä se äiti siellä kylppärissä oikein kuppailee?! Nuorimmainen tytönpirpana aivan säikähti sitä karvamäärää ja rupes mua jo toppuuttelemaan,että elä äiti kaikkia pois ota...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29664253:Ihana . Jotenkin just niin siun tyylistä ottaa sakset käteen ja tuumasta toimeen .