The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...ja tänne singahti kans kyllä niin kypsä kattinen, jotta!

Ihan piti käydä tosta peilistäkin kattomassa, että onko se kieli ennää semmonen perusnormiläpyskä vai joko tuo haarottelee itään ja länteen tämän päivän kieleen puremisista.

En ollut sitten kärmekseksi muuttunna, vaikka melkosta myrkkyä olen tainnut keitellä sammakoitteni kanssa.

Eikä musta hortonomiakaan tule, vaikka hyvin sain kasvustot rehottamaan tuossa tuulenhalkojassani.

:D - että pidinkö mä tässä hyvät mainospuheet itestäni, jotta kenelle kelpaisin :p

Voe ryönä!
Tässä ollaan jonoteltu useasti, vähän niin kuin vitsiksi asti.:D

Mäpä muuten menin ja leikkasin ihan ite hiukseni hurjapäänä, kun paikalliseen kampuriin pääsis vasta joskus juhannuksen jälkeen vasta hemmoteltavaksi. Ei mun päre sinne asti ois piisannu, joten otin Fiskarssit omaan käteen ja kuontalo herran haltuun :p

Lähti reilut toistakymmentä senttiä pois, ihanasti keventyi olotila eikä niskassakaan niin painona tunnu :)! Nyt vaan, mokoma, on vissiin sen verta hyvin istuvat sakset mun käpäliini, että tekis vieläkin mieli napsaista lisää pois...

Hiusten pesussa on vaan vielä oppiminen :snotty:...sitä roiskauttaa vaan surutta shampoota ennenaikaseen tyyliin ja sitten onkin vaahtohazardivaroituksen paikkaa :D

Mäpä muuten menin ja leikkasin ihan ite hiukseni hurjapäänä, kun paikalliseen kampuriin pääsis vasta joskus juhannuksen jälkeen vasta hemmoteltavaksi. Ei mun päre sinne asti ois piisannu, joten otin Fiskarssit omaan käteen ja kuontalo herran haltuun :p

Lähti reilut toistakymmentä senttiä pois, ihanasti keventyi olotila eikä niskassakaan niin painona tunnu :)! Nyt vaan, mokoma, on vissiin sen verta hyvin istuvat sakset mun käpäliini, että tekis vieläkin mieli napsaista lisää pois...

Hiusten pesussa on vaan vielä oppiminen :snotty:...sitä roiskauttaa vaan surutta shampoota ennenaikaseen tyyliin ja sitten onkin vaahtohazardivaroituksen paikkaa :D
Ihana :LOL:. Jotenkin just niin siun tyylistä ottaa sakset käteen ja tuumasta toimeen :D.

Mä leikkautan vain latvat. :)

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29664253:
Ihana :LOL:. Jotenkin just niin siun tyylistä ottaa sakset käteen ja tuumasta toimeen :D.
:D - oisitpa nähny meijen ipanoitten ilmeet, kun ne tuli vahtaamaan, että mitä ihmettä se äiti siellä kylppärissä oikein kuppailee?! Nuorimmainen tytönpirpana aivan säikähti sitä karvamäärää ja rupes mua jo toppuuttelemaan,että elä äiti kaikkia pois ota...

Esikoinen vaan tuumas, jotta - jaa,kyllästyit sitten näemmä hiusten selvittelyyn...:snotty: :D

Ja mies teki perusmiehet eli ei etes huomannut :D. Poikien piti oikein erikseen asiasta mainita :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä