The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.
Himputtilainen, mä alan haihtua.
Helmikuussa ostin vyön jonka meinasin jättää ostamatta kun se nipinnapin meni ympärille.
Ny huamasin, että siitä jää jo kymmenen senttiä soljen yli.

Ja niin hirmuisesti kun meni aikaa ja rahaa kehittää ittelleen edes pieni söpö kaljamasu niin nyt se sitten alkaa pikkuhiljaa haihtumaan.
Enemmän leffamässyä siis, mut ensin syömään.
 
Jahas, että tämmöistä tällä kertaa. Olin ostanu Gulliverille pussin uusia naksuja taannoin.
Perkules, pussikyljessä luki "puolikostea täysrehu täysikasvuiselle koiralle". Mitvit??? Ei kai ny keski-ikäinen äijäkoira mitään rehuja syö. Joten valehtelin, että siinä lukee äijäkoiran herkkunaksu.
Kauheeta joutua valehtelemaan koiralle tollai.
 
Päivää kettinkiin.
Aamukaffi - aamulenkki.
Lounas - päivälenkki.
Noiden välissä kävin jeesaamassa isaukkoa vuodesohvan kantamisessa ullakolle.
Heräyksestä asti pitäny tänään kiirusta.
Ny ehtii hetken istahtaa, vai pitäiskö ottaa peräti päivätorkut kun Gulliver ei just ny vaadi päästä lenkille vaan vetelee omia nokosiaan, että illemmalla jaksaa taas laukata.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Olikin saatavilla aimo annos mielen tyhjennystä ja sielun rauhaa kiireisen viikon hässäköistä ihan omasta pihasta. Punaviinimarjoja puskista kerätessä sai vaan olla ja hengittää. Ja nauttia auringonpaisteesta ja lämmöstä. Ja huomata etten mä sittenkään ihan vielä käpäskä ole kun kuulen vielä hyvinkin heinäsirkkojen sirityksen:D! Tai sitten tossa oli kyseessä ihan tosi äänekäs yksilö:D

Mutta syksyä on pienesti ilmassa. Lehtipuut kellastuvat, aamut ovat viileitä..tänään maisemia somisti sumun utuverho..peltoaukealla kurkipari tavoitti hetkellisesti huomioni veistoksellisuudellaan.. Pidetään kuitenkin vielä kiinni loppukesän kujeiluista:)

Lempeän leppoisaa perjantaita ja viikonloppua:)
 
Olikin saatavilla aimo annos mielen tyhjennystä ja sielun rauhaa kiireisen viikon hässäköistä ihan omasta pihasta. Punaviinimarjoja puskista kerätessä sai vaan olla ja hengittää. Ja nauttia auringonpaisteesta ja lämmöstä. Ja huomata etten mä sittenkään ihan vielä käpäskä ole kun kuulen vielä hyvinkin heinäsirkkojen sirityksen:D! Tai sitten tossa oli kyseessä ihan tosi äänekäs yksilö:D

Mutta syksyä on pienesti ilmassa. Lehtipuut kellastuvat, aamut ovat viileitä..tänään maisemia somisti sumun utuverho..peltoaukealla kurkipari tavoitti hetkellisesti huomioni veistoksellisuudellaan.. Pidetään kuitenkin vielä kiinni loppukesän kujeiluista:)

Lempeän leppoisaa perjantaita ja viikonloppua:)
Ihanaa viikonloppua sinne :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oi, mulla vinyylit ja ceekasetit ja niiden soittimet jäi erossa vanhalle kototönölle. Varsinkin vinyylejä mulla oli aika liuta, niiltä ajoilta kun olin musatukussa duunissa kun dinosaurukset olivat nuoria. Siellä nääs sai kerran viikkoon käydä ostamassa asiakaspalautuksina tulleita levyjä. No, palautetut poppilevyt olivatten tosiaan niin viallisia, et niit ny ei ois ottanu ilmaiseksikaan, mut klassisten levyjen ostajat olivat tosi tarkkoja Pieni naarmu kannessa riitti ilmoittamaan, että tämä on viallinen, tahdon tilalle ehjän. Niih, jos tommoisia tusinan viikossa ostaa markalla kappale niin muutamassa vuodessa kertyy jokunen hyllymetri.
Missähän nekin nyt on?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oi, mulla vinyylit ja ceekasetit ja niiden soittimet jäi erossa vanhalle kototönölle. Varsinkin vinyylejä mulla oli aika liuta, niiltä ajoilta kun olin musatukussa duunissa kun dinosaurukset olivat nuoria. Siellä nääs sai kerran viikkoon käydä ostamassa asiakaspalautuksina tulleita levyjä. No, palautetut poppilevyt olivatten tosiaan niin viallisia, et niit ny ei ois ottanu ilmaiseksikaan, mut klassisten levyjen ostajat olivat tosi tarkkoja Pieni naarmu kannessa riitti ilmoittamaan, että tämä on viallinen, tahdon tilalle ehjän. Niih, jos tommoisia tusinan viikossa ostaa markalla kappale niin muutamassa vuodessa kertyy jokunen hyllymetri.
Missähän nekin nyt on?
Joo,eihä noista vinyyleistä & kaseteista oo voinu luopua.
Joskus on kiva niitä kuunnella ja muistella. :)
Voi ei, harmi ne siun vinyylit ja kasetit. :( Jospa joskus kysyisit missä mahtaa olla.
 

Yhteistyössä