The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.
Saunottu. No, Gulliver ei käyny saunassa vaan mä suihkuttelin hänet puhtaaksi tossa saunan pihassa. Kylmä vesi kuulemma on hyvää juotavaksi mutta pesuveden pitää olla lämpöistä. Hauvelini taitaa olla hobitti? Söiskin mielellään kuus kertaa päivässä ja ainakin kaks aamiaista, tai illallista kuten tänään.

Talviturkki tuli heitettyä.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Päivää kettinkiin.
Sauna lämpiämässä.
Vai pitäiskö sanoa, siivottu sauna lämpiämässä.
Isäukko *huoh* on semmoinen touhottaja. Hän käy täällä vissiin kerran kuussa ja aina touhuaa omiaan... yleensä siihen liittyy polttopuiden teko jollain tapaa. Setämies ei enää pysty liikkumaan joten ei o käyny rantasaunalla kymmeneen vuoteen. Isäukkö käy kerran kuussa. mut jotenkin tää rantasaunan siivoaminen on aina sit mun homma kun käyn kerran vuoteen. Jos on aikaa. Kas kun on aina niit kauheen tärkeitä polttopuutekoja ni älkää ny unta nähkö, että johonkin s i i v o a m i s e e n tuhlattais muutama tunti aikaa.
Ja just kun sain tän saunamökin siivottua (lue raivattua, pestyä) ni aamulla sit jo lähdetäänkin. No, ehtii täs yhden illan ja yön naatiskella ihmisasumukselta muistuttavista olotiloista
 
Mjahas. Päivä menny suurimmaks osaks päänsäryssä, vuoroin enemmän, vuoroin vähemmän.
Sit oli iltakeittiövuoro jonka jälkeen viemään Gulliveria lenkille... tänään tainnu tulla kymmenen kilsaa laukattua.
Poirotti kerkes mennä keittiössä hääräillessa mut tuopa näkyypi areenassa joten ihagohta tulee Hercule kylään!

Bassoa mun on koko päivä pitäny ostamani mut pää ei o ollu siin kunnossa, että olis viittiny kauppoja hieroa.
Mut just ny vois miettiä vaik tota. Sterling, eli Musicmanin budjettiversio, istuis minunkin hankintabudjettiin.


Tai tommoinen Epiphone, eli Gibsonin budjettiversio, SG-malli ja mikä kivointa tuo on lyhytkaulainen, eli kaula on kitarapituinen (basson standardikaula on nelisen tuumaa pidempi) joten tommoiseen käteni ja töppösormeni ois tottunu. Tuohon hiotut kielet niin johan kelpais meikäläisenkin pompotella. Hintapyynti vaan liian lähellä uuden hintaa, eli ei sovi hankintaideologiaani vaik ei tuo ole uutenakaan kallis.


Nii ja sähköbasso tietty tarttee vahvistimen
Pieni, söpö TraceElliot ajalta kun ne vielä tehtiin Briteissä ja olivat hyviä... ja pienet hyvätkin bassovahvarit ovat puoli-ilmaisia kun basistit aina tahtoo vahvarin jolla pärjää sellaisenaan vaikka stadionilla.


Että tämmöisiä sitä mietiskeletään kun maataan sängyllä pää kipeänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mjahas. Päivä menny suurimmaks osaks päänsäryssä, vuoroin enemmän, vuoroin vähemmän.
Sit oli iltakeittiövuoro jonka jälkeen viemään Gulliveria lenkille... tänään tainnu tulla kymmenen kilsaa laukattua.
Poirotti kerkes mennä keittiössä hääräillessa mut tuopa näkyypi areenassa joten ihagohta tulee Hercule kylään!

Bassoa mun on koko päivä pitäny ostamani mut pää ei o ollu siin kunnossa, että olis viittiny kauppoja hieroa.
Mut just ny vois miettiä vaik tota. Sterling, eli Musicmanin budjettiversio, istuis minunkin hankintabudjettiin.


Tai tommoinen Epiphone, eli Gibsonin budjettiversio, SG-malli ja mikä kivointa tuo on lyhytkaulainen, eli kaula on kitarapituinen (basson standardikaula on nelisen tuumaa pidempi) joten tommoiseen käteni ja töppösormeni ois tottunu. Tuohon hiotut kielet niin johan kelpais meikäläisenkin pompotella. Hintapyynti vaan liian lähellä uuden hintaa, eli ei sovi hankintaideologiaani vaik ei tuo ole uutenakaan kallis.


Nii ja sähköbasso tietty tarttee vahvistimen
Pieni, söpö TraceElliot ajalta kun ne vielä tehtiin Briteissä ja olivat hyviä... ja pienet hyvätkin bassovahvarit ovat puoli-ilmaisia kun basistit aina tahtoo vahvarin jolla pärjää sellaisenaan vaikka stadionilla.


Että tämmöisiä sitä mietiskeletään kun maataan sängyllä pää kipeänä.
Sie taijat olla semmonen että erikseen pitää sanua että jätä ne kitarat kotio vaikka oisivat kenen unohtuneen rumparin kitaroita.
 
Päivää kettinkiin.

Prkl verenpainelääkitys. Koko ajan päällä kauhee väsymys. Siis ihan koko ajan. Ja jos ei päätä särje nii pa*ettaa mut ihan turhaan kun on nii väsynyt et ei jaksais sitäkään.
Eihän tämmösii pillereitä voi syödä. Nää toimii näköjään sillai, et ei varmaan verempaineet pääse nousemaan kun ei jaksais nousta sängystä ylös.
Jos tää ei lopu nii jää pillerit jatkossa syömättä.
Mielummin verempainetta ja actionia kuin kuolleen paineet, pulssi ja vireys.
 
Päivää kettinkiin.

Prkl verenpainelääkitys. Koko ajan päällä kauhee väsymys. Siis ihan koko ajan. Ja jos ei päätä särje nii pa*ettaa mut ihan turhaan kun on nii väsynyt et ei jaksais sitäkään.
Eihän tämmösii pillereitä voi syödä. Nää toimii näköjään sillai, et ei varmaan verempaineet pääse nousemaan kun ei jaksais nousta sängystä ylös.
Jos tää ei lopu nii jää pillerit jatkossa syömättä.
Mielummin verempainetta ja actionia kuin kuolleen paineet, pulssi ja vireys.
Kerrohan lääkärille/ hoitajalle noista lääkkeen sivuoireista. Onha noita vaihtoehtoja useempia.
 
Kerrohan lääkärille/ hoitajalle noista lääkkeen sivuoireista. Onha noita vaihtoehtoja useempia.
Joo mut kun tuntuu kaikissa olevan sama juttu. Onhan näit jo vaihdeltu ja annoksia muuteltu. Eikä ykskään ole vielä laskenut mun varenpaineitani sellaiselle tasolle joka kelpais. Hyödyt jokseenkin nolla mut ei-toivottuja vaikutuksia liikaakin.

Jos verenpaineessa lukema on yli nolla niin se on mun mielestä ihan tarpeeks hyvä. En mä tämmösiä uuvutuspillereitä ala loppuikääni syömään.
 
Päivää kettinkiin. Se olis sit siivouspäivä. Tai oli.
Gulliverkin osallistui. Mikäänhän ei ole kunnolla siivottu ennen kuin se on koirankarvalla pyyhitty?
Sama pätee muuten myös maalaushommiin. Maalaustyötä ei o kunnolla viimeistelty jos sitä ei o viimeistelty turkkiharjauksella.

Oliskohan loppupäivä sit bassonostopäivä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Joo mut kun tuntuu kaikissa olevan sama juttu. Onhan näit jo vaihdeltu ja annoksia muuteltu. Eikä ykskään ole vielä laskenut mun varenpaineitani sellaiselle tasolle joka kelpais. Hyödyt jokseenkin nolla mut ei-toivottuja vaikutuksia liikaakin.

Jos verenpaineessa lukema on yli nolla niin se on mun mielestä ihan tarpeeks hyvä. En mä tämmösiä uuvutuspillereitä ala loppuikääni syömään.
Harmi ettei lääke/ annosmuutokset oo auttanut yhtään. :(Tsemppiä.
Ootte sitte ollu tänään ahkeria (y)
Bassoja sitten vaan ehtimään vai joko olit iskenyt silimän johonki tiettyyn bassoon ?
 
Harmi ettei lääke/ annosmuutokset oo auttanut yhtään. :(Tsemppiä.
Ootte sitte ollu tänään ahkeria (y)
Bassoja sitten vaan ehtimään vai joko olit iskenyt silimän johonki tiettyyn bassoon ?
Ei ku me koitetaan välttää liikaa ahkeruutta. Sehän vois nostaa verempainetta.

Ja just ny mä olen iskeny silmäni moneenkin bassoon... valintahan täs menee vaikeaksi. Mut taidan kummiski illalla soittaa siit lyhytkaulaisesta SG-mallisesta söpönpunaisesta ja sopia kaupat. Ensinnäkin kun lyhytkaulainen istuu mun kätöseeni paremmin. Niit on jokseenkin harvoin myynnissä käytettynä. Mut kaiken lisäks tossa paljastui, että kaveri ajaa myyjän kotikorttelin ohi lähes päivittäin niin nouto ja kuljetus ei o mikään ongelma. Helppo kauppa on aina hyvä kauppa, ei siin kande jäädä miettimään josko joskus löytyis vastaava muutamaa kymppiä halvemmalla. "Säästö" äkkiä menis toimituskuluihin, ajanhukkaan ja järjestelyihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä