The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin. On syäty ja saunottu ja käyty lenkeillä. Viimeksmainittua ei kuulemma lainkaan tarpeeksi. Sit olen alkanu pitämään täällä kitaranrämpyttelykerhoa halukkaille. Sovittiin, että saunapäivät on aina myös skittapäiviä.

Tänään mulla on vielä Poirotti-iltakin edessä. Kun taannoin päivitin tiatokonekaluston tälle vuosikymmenelle (-tuhannelle) niin hokasin, että tällähän voi ihan oikeesti kattoa leffoja vaik areenasta.
Edellisessä masiinassa mulla oli 17" ulkoinen näyttö eikä semmoisesta oikein leffoja kattella lepotuolista tai sohvalta käsin. Näytönohjainkin tuppas hyytymään.
Täs uudessa on huomattavasti enemmän kierroksia, himopelaajan asentama näytönohjain ja tää on hdmi-piuhalla kiinni mun telkkariruudussa, ohjaimina langaton näppis ja hiiri. Toimii kuin junan vessa, joten käyttökelpoinen iltaleffatarjontani on just kasvanut räjähdysmäisesti. Ei Poirotinpuute pääse heti yllättämään.

Junan vessa mainittu joten pitänee odotella talvea ja puhua vasta sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vielä viikko lomaa jäljellä. Tosin ikävää palata töihin,kun tietää että 1 henkilö asukkaista on luultavasti menehtynyt loman aikana. :(
 
Niin,huonoja puolia tuolla on,että asukkaisiin ehtii kiintyä tietyllä tapaa ja on kuitenkin osa sen verran iäkkäitä ja on sairauksia. Joskus kunto heikkenee hyvin nopeasti. Oli just saattohoito aloitettu kun jäin lomalle. :(
Mä olin juniorina yhden kesän leikkaussalin vaksina. Siin oli sisätautiosastolla vanha mies, sukellusveneveteraani joka pieneni olemattomiin sen yhden kesän aikana. Ensin amputoitiin käsi, sitten jalka jne ja mä kannoin vanhaa miestä kesän aikana pala kerrallaan sairaalajätteisiin. Oli vielä hengissä kun kesätyöni loppui mut ei hänestä paljoa ollut jäljellä. Tulen muistamaan hänet aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä olin juniorina yhden kesän leikkaussalin vaksina. Siin oli sisätautiosastolla vanha mies, sukellusveneveteraani joka pieneni olemattomiin sen yhden kesän aikana. Ensin amputoitiin käsi, sitten jalka jne ja mä kannoin vanhaa miestä kesän aikana pala kerrallaan sairaalajätteisiin. Oli vielä hengissä kun kesätyöni loppui mut ei hänestä paljoa ollut jäljellä. Tulen muistamaan hänet aina.
:(;) Toi on kyllä ikävää. Pala palalta. :(
Juuh,kyllä nuo menehtyneet muistaa,vaikka nyt ei ehkä sure samalla tavalla kuin heidän omaiset.
 
Mä olin juniorina yhden kesän leikkaussalin vaksina. Siin oli sisätautiosastolla vanha mies, sukellusveneveteraani joka pieneni olemattomiin sen yhden kesän aikana. Ensin amputoitiin käsi, sitten jalka jne ja mä kannoin vanhaa miestä kesän aikana pala kerrallaan sairaalajätteisiin. Oli vielä hengissä kun kesätyöni loppui mut ei hänestä paljoa ollut jäljellä. Tulen muistamaan hänet aina.
:sneaky::ROFLMAO:
 
Päivää kettinkiin. Vietin eilisen siivouspäivän tänään.
Eilinen tulikin vietettyä - "näin maataan migreenin kourissa toista vuorokautta"-päivää.

Mut miks kamanhankintakuume nousee sitä mukaa kun rahapussi kuun loppua kohti laihtuu?
Tommoinenkin lähtis ny alle kahdensadan kun just ny ei sitä rahaa ole lahkeesta tiputettavaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Päivää kettinkiin. Vietin eilisen siivouspäivän tänään.
Eilinen tulikin vietettyä - "näin maataan migreenin kourissa toista vuorokautta"-päivää.

Mut miks kamanhankintakuume nousee sitä mukaa kun rahapussi kuun loppua kohti laihtuu?
Tommoinenkin lähtis ny alle kahdensadan kun just ny ei sitä rahaa ole lahkeesta tiputettavaksi.
Toivottavasti migreeni on helpottunut.
 
Päivää kettinkiin. Vietin eilisen siivouspäivän tänään.
Eilinen tulikin vietettyä - "näin maataan migreenin kourissa toista vuorokautta"-päivää.

Mut miks kamanhankintakuume nousee sitä mukaa kun rahapussi kuun loppua kohti laihtuu?
Tommoinenkin lähtis ny alle kahdensadan kun just ny ei sitä rahaa ole lahkeesta tiputettavaksi.
Wautsi, toi on hieno!
 

Yhteistyössä