The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Eieijeijeijei!!!!! Kääk ja apuva Rättis!!! Eikä...just tuon samaisen....no tuon...*hakee sanaa*...siis toihan on ihan hirveentörkeenällöoksurimanalitusviisu Lauralta:sick::censored:(n)..mä linkitin sulle!!!???!!! Ja nyt tuplaefektiä pukkaa mulle*ufopääkkönen*:confused:...lähdenkin puhaltelemaan pussiin...

Huomentapäivää sullekin :)...se meneekin mulla hommat ihan uusiin puihin kun saankin tosissani ryhtyä ettimään mulle taatusti toimivat korvamatorenkutukset kehiin jotta saan poispyyhkäistyksi tuon nimeltämainitsemattoman viisunrääpäsyn pääkkösestäni - Rättis, oot kyllä yks Oulun helmi maailmalle:)! Ja toi ei millään muotoa hyvin laajanlavealla tulkinnallakaan tarkota mitään siitä että jotenkin tykkäisin nuista sun musahässimistyyleistäsi:cautious:

Ipanat ulkona happeilemassa, mä pyykkärimuijana sujuvasti ja samalla yritän karistella viimeisiä unihiekkoja pois... Viikonloput vilahtavat ohi muuten aivan liian nopeasti:unsure:, vois joskus oikeesti vaikka jotenkin venyttää minuuttejaan pitempikestoisemmiksi...sen sijaan työpäivä saa nyt mennäkin vauhdilla ohi:)!

Tosta It elokuvasta tulee viellä 2 osa 2019 :D
Siis...mua jäi eilenkin vaivaamaan toi:unsure:...ja vasta äskettäin tajusin(y)
Ellukin mainitti IT n ja mä luulin että hä - en ainakaan muista nähneeni mitään pellejä (peffoista puhumattakaan:oops: ) missään EeTeessä...kun ens alkuun oletin siinä kijrotushärön olevan:notworthy: mutta sitten Kaiskin puhu It:stä niin johan mieleen pompsahti että täh - ilmatorjuntaa...??!!*hakee nokea ja...no tervaa ei oo mutta hunajaa..*

Ja ihan äsken siis hoksasin että se onkin oikeesti It! Siis Se! Tosin ei oikein auennu vieläkään:unsure: ja tuntuu siltä ettei tartte avatakaan kun taitaa olla kyseessä joku mulle sopimaton pellepeffailuleffanen....

Viimeksi muokattu:
Päivää kettinkiin.

Tänään pitäis muistaa tehdä muutamat asiat. Kuten pestä pyykkiä, tiskata astiat, viedä roskapussi, tyhjentää jääkaappi ja pakastin ja kaikkea muuta pientä koska aamulla napsautan sähköt poikki pääkatkaisijasta ja olen kuusi viikkoa poissa maisemista.

En muuten tiedä koska seuraavan kerran pääsen nettiin joten jos mua ei hetkeen näy niin en mä välttämättä ole kuollut.

Päivää kettinkiin.

Tänään pitäis muistaa tehdä muutamat asiat. Kuten pestä pyykkiä, tiskata astiat, viedä roskapussi, tyhjentää jääkaappi ja pakastin ja kaikkea muuta pientä koska aamulla napsautan sähköt poikki pääkatkaisijasta ja olen kuusi viikkoa poissa maisemista.

En muuten tiedä koska seuraavan kerran pääsen nettiin joten jos mua ei hetkeen näy niin en mä välttämättä ole kuollut.
Otat mukaas kyniä ja sen vihkosen mihin rustaat tekstiä ja tuntoja(y)! Ja muutaman hyvän kirjan vai onko siellä jo valmiiksi? Sitte ei muuta kuin...no, muutosta kohti :)!

Äidit. *huoh*
Vaikka pojalla olis ikää päälle viiskyt niin ei ne koskaan lakkaa murehtimasta.
...mutta toisaalta..taitaa se hyvältäkin tuntua että on se äiti kuitenki hösäämässä ja sähläämässä ja murehtimassa ja välittämässä:)

Tai niin mä ainakin haluun uskoa ja aatella:unsure: kun tässä on vasta ikäänkuin päässy tuota alkulämmittelemään....

Terveiset Porista...prismasta ostin dvd laitteen, mutta tottakai multa puuttuu se jokin hdml mikä lie johto edelleen...no anyway.
Ihan pikkusen ostin ruokaakin, suippopaprikaa, tomaattia ja spagettisnackpotteja muutama...ai niin ja pikkupötkön maksamakkaraa..suolakurkkuja ei löytynyt mistään, joten ne ostan suosiolla huomenna...

Kotona odotti pitkästi venyttelevä kisunen, joka hyrisi ja puski pohkeita onnensa kukkuloilla:love:...sai lelunsa ja lähti sen kanssa riehumaan olkkariin..vilkasin ohimennen vessaan ja huomasin, että sielläkin oli vietetty bailuja...vessapaperit oli revitty lattialle pitkin ja poikin ja kakkakikkareilla oli ilmeisesti yrittänyt tehdä jotain taidetta, ainakin siitä päätellen miten oli hierassut yhen lattiaan kiinni ja mattoon.:cautious:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hei, ulkona on nyt niin ihana keli - täällä ainakin sillä aurinko paistaa, näkyy kaunista sinistä taivasta ja on lämmintä - että on mentävä sinne uudestaan happeileen ja pomppimaan :)...kunhan ensin hörppään maitoa kahvilla ja rouskutan pari oman puun omppua massuuni.

Pikareissu tuli tehtyä ihmisten ilmoillekin ja tossa kun kruisailin aurinko sylissäni ja sain ihailla kimmeltävää vedenpintaakin niin oi että kun silmä lepäs muutamassa sielua ja sydäntä lämmittävässä maisemakuvassa:love:..tämä maa tarjoaa aivan uskomattoman hienoja paikkoja joista ammentaa itelleen kauneutta ja tunnelmointia unelmoinnista puhumattakaan :)

Sitä kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan tiedä jos vaikka jotain kaunista toivetta toteutuisikin:)...niitä unelmia kohti!

Otat mukaas kyniä ja sen vihkosen mihin rustaat tekstiä ja tuntoja(y)! Ja muutaman hyvän kirjan vai onko siellä jo valmiiksi? Sitte ei muuta kuin...no, muutosta kohti :)!
Jos ny jotain tässä maailmassa kaipaan niin vahvaluontoisen pohjalaisemännän jolla on itsetuntoa ja "munaa" sanoa minulle vastaankin. Niinku pitää minut poissa pahanteosta.
Vastikkeeksi minulla on vain rajaton rakkaus ja loputon mielikuvitus pyrkiä pahantekoon.

Jos joskus keksin jotain kirjoittamisen arvoista niin en mä ny siinä kynää tai paperia kaipaa. Ehkä toisinaan parempaa muistia.

Kivaa, ruotsin sanakoe tiistaina..minä pänttään itkusilmässä sanoja mitkä eivät jää millään muistiin ja päntättävää on puolitoista kirjan aukeamaa...

...ja ulkona jyrisee ukkonen.

Jos ny jotain tässä maailmassa kaipaan niin vahvaluontoisen pohjalaisemännän jolla on itsetuntoa ja "munaa" sanoa minulle vastaankin. Niinku pitää minut poissa pahanteosta.
Vastikkeeksi minulla on vain rajaton rakkaus ja loputon mielikuvitus pyrkiä pahantekoon.

Jos joskus keksin jotain kirjoittamisen arvoista niin en mä ny siinä kynää tai paperia kaipaa. Ehkä toisinaan parempaa muistia.
.."..jos joskus keksin jotain kirjottamisen arvosta.." mussunmössyn sössönlässynlää:cautious:..tietenkään ja tokikaan sä et mitään kynäpaperisettiä otakaan koska onhan se nyt ihan noobia ja urpåa tekniikan kulta-aikana taantua moiseen kun tarjolla on muistitikkua sun muuta hilavitkutinta. Muttapas - ota se nyt kuiteski vaan! Sulla on hyvästi aikaa siellä kaiken muun ohessa ajatella - tai sen erityisemmin olla ajattelematta - sitä pohjalaisemäntäpeppiäs ja rustata hänelle ensimmäistä rakkauskirjettäs. Tuskin haluaa sitä muistitikkuversiona. Ja jos ei kirjettä irtoakaan niin ainakin voi pelata vaikka ristinollaa tai tyylitellä sivut täyteen jos ei muita niin kirkkoveneitä....

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kivaa, ruotsin sanakoe tiistaina..minä pänttään itkusilmässä sanoja mitkä eivät jää millään muistiin ja päntättävää on puolitoista kirjan aukeamaa...

...ja ulkona jyrisee ukkonen.
*pus o. kram*
Onko se helekutin ruottin kirja uinu jossain sipulisalaatissa?:unsure:...koska muutoinhan sille irvistellään ihan hirmuisasti ja mutistaan että "skitstövlar också!":cautious::D

Yhteistyössä