The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hauvantaita kaikille, päivä kulunut Toopen touhuja seuratessa. Viiden jälkeen ulkona eka kerta. Aamupalan jälkeen koiruus katsoi arvoisekseen paikaksi jatkaa unia mun pään päällä. Käytiin keräämässä ihailijoita päivällä moikkaamalla tuttuja yhdistysihmisiä. Pesu, voi ei. Sen jälkeen murjotusta mamin sylissä.
Koiranelämä on rankkaa, on vetänyt sikeitä jo tunnin ajan. Parin tunnin päästä vika ulkoilutus.
Yhtään en ole ehtiny siivota :alien: Nyt kahvia, näkkäriä ja jäätelöä.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Hauvantaita kaikille, päivä kulunut Toopen touhuja seuratessa. Viiden jälkeen ulkona eka kerta. Aamupalan jälkeen koiruus katsoi arvoisekseen paikaksi jatkaa unia mun pään päällä. Käytiin keräämässä ihailijoita päivällä moikkaamalla tuttuja yhdistysihmisiä. Pesu, voi ei. Sen jälkeen murjotusta mamin sylissä.
Koiranelämä on rankkaa, on vetänyt sikeitä jo tunnin ajan. Parin tunnin päästä vika ulkoilutus.
Yhtään en ole ehtiny siivota :alien: Nyt kahvia, näkkäriä ja jäätelöä.
Täällä taas kissanelämä voi välillä olla tosi rankkaa...saan vuorotellen hellyyttä ja naskalin terävien hampaiden narskautuksia...
Kovasti osoittaa mieltään, jos olen puhelimessa tai koneella tai kun luen tai kirjoitan jotain...mitään...tiskaamista pitää ihmetellä lavuaarin laidalla, vessassa ja suihkussa käydään yhessä ja nukutaan niin, että Manta nukkuu joko polvitaipeissa, lantion/masun/kaulan/rinnan päällä...mihinkään en saisi lähteä ja heti tarrataan nilkkaan kiinni kun vaatteet on päällä.
Isosti säälittää jättää aina päiväks kotio toinen, mutta toisaalta varmaan tekee ihan hyvää totuttaa olemaan myös issekseen.

Ihana kissa kaikenkaikkiaan...:love:

Yhteistyössä