TH=terveydenhoitaja jne...mutta mikä on PT...kenen tittelistä lyhenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No esitteli ihan itsensä nimellä, eikä nimikirjaimet siihen täsmää. Ja tänään siis äippäpolilla ultras mua...ja aikaa meni normi 15min sijaan 1,5h...kun ei meinannut löytää vauvan jalkaa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No esitteli ihan itsensä nimellä, eikä nimikirjaimet siihen täsmää. Ja tänään siis äippäpolilla ultras mua...ja aikaa meni normi 15min sijaan 1,5h...kun ei meinannut löytää vauvan jalkaa!!!!

no oliko hän lääkäri vaiko kätilö?
Usko että ne on kuitenkin ne nimikirjaimet

Pt tarkoittaa seuraavia asioita:

* Portugali, ISO 3166-1 -koodi PT, valtio tai muu maantieteellinen alue
* portugali, ISO 639-1 -koodi pt, kieli
* platina, kemiallinen merkki Pt, alkuaine
* petatesla, tunnus PT, magneettivuon tiheyden yksikkö
* pikotesla, tunnus pT, magneettivuon tiheyden yksikkö
* Capital Cargo International Airlines, IATA-koodi PT, lentoyhtiö
* West Air Sweden, IATA-koodi PT, lentoyhtiö
* Palkansaajien tutkimuslaitos, PT, kansantalouden asiantuntijayksikkö
* Palvelutyönantajat, PT, suomalainen työnantajajärjestö.
* Porcupine Tree, brittiläinen rock-yhtye

Olisko se toi palvelutyönantajat?

Jäi kyllä tosissaan ihmetyttämään. Mulla on vielä riskiraskaus käynnissä ja viimoiset viikot menossa. Pyysin sitä katsomaan, että oisko supistukset saaneet mitään tuhoa aikaan...niin sanoi ettei kehtoo kokkeilla...apua!

ap. oliko tämä pt, ihan viimeisenä siinä neuvolakortissa? vai missä kohtaa se siinä rivillä on? onko käsiala selvää vai onko siinä tulkinnanvirheelle mahdollisuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jäi kyllä tosissaan ihmetyttämään. Mulla on vielä riskiraskaus käynnissä ja viimoiset viikot menossa. Pyysin sitä katsomaan, että oisko supistukset saaneet mitään tuhoa aikaan...niin sanoi ettei kehtoo kokkeilla...apua!

Siis eikä :D Varmaan oli oikeesti puheterapeutti, oli vaan eksynyt väärään kerrokseen :D

Yhteistyössä