Teutoniat ja Britax Römer -kaukalo tai muut vaunut/rattaat? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammamamma

Vieras
Heippa!

Osaisiko joku neuvoa minua elikäs minulla on ennestään Britaxin muutaman vuoden vanhan isofix kaukalo ja nyt seuraavalle olisi hakusessa vaunut/rattaat joihin tuo kaukalo olisi kiinnitettävissä lisävarusteen avulla. Nopeasti googletin ja ainakin joihin Teutonioihin on tuo yhdistettävissä. Osaisiko joku kertoa mihin malleihin vai kenties kaikkiin? Tarkoitus olisi siis käyttää näitä rattaita/vaunuja ihan vastasyntyneestä alkaen eli makuuasentoon olisi päästävä ja myös pehmeäpussi tms. mahduttava (syntyy talvella). Muutkin mallit käyvät kuin Teutoniat. Ja kaikki kokemukset tervetulleita. Olisin siis hankkimassa vain näitä yksiä vaunuja jotka sitten sopivat niin käytettäväksi vaunuina että turvakaukalon kanssa.

Huomasin ekan lapsen kanssa että kuinka vaikeaa kaukaloa on raahata ja kuinka raskaaksi se käy miehellekin kun painoa alkaa lapselle kertymään siksi tämmöisten vaunujen/rattaiden hankita olisi ehdoton nyt toisella kertaa :). Kiitokset etukäteen jo kaikista vinkeistä!

sopii, ja adapterin saa muistaakseni kaikkiin malleihin, paitsi tupliin. www.teutonia.de on osoite, josta tuokin asia kyllä selviää. Meillä on Teutonia Spirit S3:t pehmeällä kopalla sekä Britaxin kaukalo, mutta adapteri hankitaan vasta, jos koetaan tarpeelliseki. Ehkä se sitä onkin sitten, kun vauva tosiaan on isompi ja painavampi, mutta en tiedä, liikutaanko niin paljon pelkästään autolla, että sille olisi käyttöä.

Mutta siis mahdolliseen tarpeeseen on kuitenkin varauduttu ja yhteensopivat vehkeet hankittu! Ainakin tähän asti olen ollut tosi tyytyväinen kärryihin, ovat tosi kevyet, kapeat ja helpot ohjata, mutta eivät kylläkään kolmipyöräisyyden takia mene ihan niin pieneen tilaan kuin olisi optimaalista. Mutta onneksi on farkkuauto, riittää kyllä tilaa. Talvioloissa ei tietty ole vielä testattu, mutta renkaat vaikuttaa kyllä tarpeeksi isoilta ja jämeriltä, että eiköhän niillä etupyörä lukittuna hyvin huristele loskassakin. :)

Yhteistyössä