teutonian pehmeän kopan kansi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesävauvan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesävauvan äiti

Vieras
Olen harkitsemassa tulevalle kesävauvalleni Teutonian vaunuja pehmeällä kantokopalla. Voisiko joku Kyseisten vaunujen ja kopan omistaja kertoa, saako pehmeästä kopasta kannen irti? Tai onko pehmeitä koppia eri malleja, joista jostain saa kannen kokonaan pois ja toisista vaan avattua.. Kuulin eräältä tuttavalta, että heidän teutonian pehmeän kopan kannen saa vaan auki, muttei irti, koska vetoketjun "lukko" on kiinni kopassa. Olisi kesällä ehkä helpompaa ottaa koko kansi pois, kuin että rullata se vaan jalkopäähän..

Meillä ei saanut irti vuoden 2005 tai 2006 mallista. En enää muista kumman vuoden malli meillä oli.
Ja kyllä, oli rasittavaa kesällä, kun piti rullata kantta eikä se meinannut pysyä kunnolla jalkopäässä.

Alkuperäinen kirjoittaja kesävauvan äiti:
Olen harkitsemassa tulevalle kesävauvalleni Teutonian vaunuja pehmeällä kantokopalla. Voisiko joku Kyseisten vaunujen ja kopan omistaja kertoa, saako pehmeästä kopasta kannen irti? Tai onko pehmeitä koppia eri malleja, joista jostain saa kannen kokonaan pois ja toisista vaan avattua.. Kuulin eräältä tuttavalta, että heidän teutonian pehmeän kopan kannen saa vaan auki, muttei irti, koska vetoketjun "lukko" on kiinni kopassa. Olisi kesällä ehkä helpompaa ottaa koko kansi pois, kuin että rullata se vaan jalkopäähän..

saa irti. Tänään juuri irroitin. Huppua ei tietenkään saa molemista puolista irti kokonaan vaan meillä irroitus tapahtuu oikealta puolelta eli vasemman puolen reunassa on vetoketjussa se lukko. Olisi aika huonoa jos vetoketjun saisi molemmilta puolilta kokonaan auki. Olen ollut todella tyytyväinen tähän pehmeään koppaan sillä nyt se on meillä jalkapussina joskin ilman kantta.

Minä olen luullut, että pehmeitä koppia on vaan yhdenmallisia riippumatta vaunumerkistä, mutta meidän kopan kantta ei saa kokonaan irti (v.2007 mallia). Kun kansi on kiinni, niin vetoketjussa on kaksi niitä lukkoja, tai juttuja millä vetskari avataan/suljetaan, joista molemmat on eri puolilla ylhäällä ja avatessa kantta nämä lukot törmäävät toisiinsa jalkopäässä tai jommassakummassa reunassa. Eli ainoastaan vetskarin rikkomalla kannen saa irroitettua pohjasta. :/

Gessleinin pehmeästä ainakin saa. Meillä on, ja ovat aika vastaavat kuin Teutoniat (kääntyvää aisaa, ym.) Bonuksena ovat (tai olivat 2006 kun ostimme) markinoiden keveimmät yhdistelmät. Ainakin Vaunuaitan mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja spirit s3:n omistaja:
Minä olen luullut, että pehmeitä koppia on vaan yhdenmallisia riippumatta vaunumerkistä, mutta meidän kopan kantta ei saa kokonaan irti (v.2007 mallia). Kun kansi on kiinni, niin vetoketjussa on kaksi niitä lukkoja, tai juttuja millä vetskari avataan/suljetaan, joista molemmat on eri puolilla ylhäällä ja avatessa kantta nämä lukot törmäävät toisiinsa jalkopäässä tai jommassakummassa reunassa. Eli ainoastaan vetskarin rikkomalla kannen saa irroitettua pohjasta. :/

Meillä on myös 07 malli ja siitä kyllä saa oikealta puolelta kopan kannen irti. Kuten joku jo kirjoittikin. Molemmat vetskat vain oikealle puolelle ja siitä kevyesti vetää eli eivät lähde irti ihan nk hupparin vetskat.
Liikkeessähän asia selviää kun ap sinne marssii.

Yhteistyössä