Testit / Testaaminen

Mulla kilahti taas noiden testien/kierron kanssa..

Mä oon nyt tosissani miettinyt tätä mun kiertoani. Mulla kierto 28 ja ovis aina 18-19 päivä. Kaiken järjen mukaan ei mulla pitäis edes näkyä positiivista testitulosta ennen kuin vasta kp 32-33 vai mitä?

Toooosi mälsää.

Eli jos mulla kuukautiset myöhässä niin epäilen tietysti että on tärpännyt.
Jos testaan heti kun kuukautiset myöhässä, testi takuuvarma nega.

Oon niin malttamaton näiden kanssa et apuuva! Nyt kaksi keskenmenoa takana. Muistan hyvin kuinka näissäkin testasin päivittäin reilu viikon ennen kuin sain plussan. Muutenkin aika tuntuu matelevan..

Muita kohtalonsisaria?

p.s Sain taas ovis-testillä plussan kp 25/28?! nimim. hullu testailija xD
 
Jos sä saat ovisplussan kp 18-19 niin silloinhan kiertosi on n. 32-33 pvää eikä tuo ilmoittamasi 28. Vai alkaako sun menkat aina kierron 29.pvä eli kierto on 28 pvää?

Ku itse sain viime kierrossa ovisplussa kp 15, menkat alko kp 29 eli kierto oli tulloin tasan 28.
Tässä kierrossa sain ovisplussan kp 17 eli tää kierto on sit se 31 pvää. Eli lasken oviksesta sen tasan 2 vkoa ennen kuin testaan ja tuolloin odotan myös menkkoja alkavaks. Jos alkavat aikasemmin, tuolloin luteaalivaihe (vai miten kirjotetaan) jää liian lyhyeks.

Tai ymmärsinköhän ollenkaan mitä tarkotit.... :whistle: :saint:
 
kristiina, sullahan jää luteaalivaihe sitten melkoisen lyhyeksi... käsittääkseni jos aika ovulaatiosta menkkojen alkuun on kymmenen päivää tai alle, raskautuminen saattaa olla hankalaa. korjatkaa joku jos olen väärässä, googlettamalla vaikka ovulaation ajankohta tai luteaalivaihe löydät lisää tietoa.

itse pitkäkiertoisena kadehdin kaikkia joilla on lyhyempi ja vieläpä säännöllinen kierto. ajattele asian toista puolta, eli jos sinulla on kierto aina säännöllinen niin silloinhan vältyt turhalta spekuloinnilta kun menkat alkavat. ja jos eivät ala, niin sehän on sitten aika selvä merkki raskaudesta... :D tsemppiä sinulle piinailuun!
 

Yhteistyössä