Testit netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helmi

Vieras
Hei,

teillä kun on varmaankin useimmilla enemmän kokemusta kuin minulla - oletteko tilanneet ovulaatio- ja raskaustestejä netistä? Tsekkasin pari nettisivua, toisella sivulla oli vilja-testejä ja toiset testit löysin mammaksi-sivuilta.

On kai nämä tällaisetkin testit ihan ok ja yhtä luotettavia kuin apteekin myymät? Tai antakaa vinkkejä, jos tiedossanne on vielä ""parempia"" paikkoja mistä tilata/ostaa. En ole koskaan tehnyt ovulaatiotestiä, mutta nyt ajattelin tilata kokeeksi liuskoja - olen nimittäin mitannut tässä aamulämpöjä, mutta sitkeästi on ollut 36.6 - 36.8 neljännestä neljänteentoista kiertopäivään. Eikä sitä labra-/lääkäriaikaakaan kuulu, vaikka soitin työterveyshoitajalle jo viime viikolla!

Ihan mieletön vauvakuume, ei kai tässä ole pian enää mitään järkeäkään... :D

-Helmi

Olen tilannut pari krt ovistestejä mammaksi.comista, ja uskoisin olevan luotettavia. Sain pelkkää negaa silloin kun ""kuuluikin"" ja viime viikolla positiivisen, kun oli vielä lääkärissä ultrattu että ovis oikeasti on tulossa... Että sen puolesta suosittelen, on edullisiakin.

Minä myös suosittelisin www.kotitestit.com Aconin testejä. Ovat toimineet mulla hyvin.

Helmi, jos sulla on ollut kp4-14 aamulämpö koko ajan sama, niin sehän on ihan normaalia. Lämpö nousee vasta oviksen jälkeen ja aika monella ovis on vasta kp14 tai myöhemmin (on toki mahdollista, että se on aikaisemminkin). Aamulämpö nousee vasta ovista seuraavana päivänä tai sitten parin seuraavan päivän kuluessa hitaasti, portaittain.

Mainittuja sivuja paljon edullisempi on http://www.saveontests.com/ . Ovat samoja testejä kuin myyvät tuolla mammaksi.fi -sivuilla eli luotettavia kyllä, mutta paljon edullisempia. Tulivat parissa päivässä kotiin.

Tilasin eilen tuolta kotitestit.comista ovulaatioliuskoja ja pari raskaustestiä. Nyt on kp15, joten onhan tässä vielä aikaa ennen kuin pääsee tuota ovista testaamaan... Jos nyt ei sitten näy se kauan toivottu plussa tän kierron jälkeen!

Halauksia ja plussia kaikille :)

Hei,

Sain tänään testit postissa. Päivällä alkoi nippailla vatsaa, joten kokeeksi sitten tein iltapäivällä ovulaatiotestin. Kaksi selkeää viivaa, joista alempi T-viiva voimakkaampi. Eli ovuloinko _juuri nyt_ kun on ollut tuotakin vatsan nipistelyä? Tai no eihän teistä varmaan kukaan osaa sitä minulle varmaksi sanoa, mutta kun mää en ole niin perehtynyt vielä näihin asioihin... Eli voiko testissä näkyä esim viikon takainen ovulaatio? Vai onko se todellakin juuri nyt käsillä?

Sikäli kiinnostaa, että mies palaa huomenna iltapäivällä työmatkaltaan ;) - olisi siis vielä saumaa, ohjeissa ainankin sanottiin, että positiivisen testin jälkeen 24-36 tunnin päästä olisi otollista koettaa.

Toivotaan parasta - ja niitä plussia kaikille :)

Hei!

Onko sellaisia ovulaatiotestejä, jotka voisi tehdä aamuvirtsasta, siis siitä ensimmäisestä? Teen paljon aamuvuoroja töissä, ja en haluaisi testailla pukuhuoneessa kaikkien nähden vaan kotona omassa rauhassa?
Useamman tunnin juomattomuus/pidättely on päivällä melko hankalaa, joten aamut olisi kaikkein helpoimpia?

Hei!

Kysyisin minäkin noista netistä tilattavista ovistesteistä niiltä, joilla on kokemusta asiasta. Siispä millaisessa paketissa ne saapuvat kotiin eli käykö paketin päältä selville mitä se pitää sisällään?

T: posteljoonin uteliasta silmää pelkäävä ;-)

Hei.Minä tilasin netistä raskaustestejä(Mammaksi.fi) ja ne tuli kotiin huomaamattomassa kirjekuoressa eli siitä ei näkynyt ulospäin et mitä sisälsi.Lisäksi toimitus oli tosi nopea.

Yhteistyössä