Testistä, mitä tarkoittaa? *sis. kuvan*

  • Viestiketjun aloittaja ekaa kertaa käynyt näin
  • Ensimmäinen viesti
ekaa kertaa käynyt näin
Testasin tuossa joku aika sitten apteekin omalla raskaustestillä kun on tätä huonoa oloa jatkunu 4:ttä päivää jo ja illalla ja aamulla se on kaikista pahimmillaan. Onko testi silloin positiivinen kun testiajan aika oli hieman ylittynyt ja kun testi oli kuivannut paremmin niin sain testiin toisen viivan ja siinä näkyi väriäkin jonkin verran ja testiajan sisällä näin just ja just silmällä erottuvan viivahkon jossa ei ollut väriä.

Onko kenelläkään kokemusta? Ja onko testi luotettava vaikka meni hieman yli sen testiajan mutta silti punertavahko viiva? Viikkoja olis vasta 3+6 jos tuohon on luottamista.


Aijaa.com - 7209372.jpg
 
.....
Hyvältä vaikuttaa jos kyseessä apteekin oma :) siihen ei haamuja noin nopeasti ilmaannu yleensä. Turhaan siis ainakaan. Mutta koska sulla on noin alussa mahdollinen raskaus, kannattaa testailla sitten myöhemmin uusiksi...
 
"apua"
[QUOTE="mä";22735642]Ei tuosta voi erehtyä, olet todellakin raskaana :) Paljon onnea! :)[/QUOTE]

Purskahdan kohta onnen kyyneliin.. Mulla nimittäin on keskenmenosta aikaa jo 11kk ja jos tuo todellakin on plussa niin voi että oon onnen kukkuloilla sitten, ihanaa, vaikea uskoa todeksi :)
 
ai niin
[QUOTE="apua";22735645]Purskahdan kohta onnen kyyneliin.. Mulla nimittäin on keskenmenosta aikaa jo 11kk ja jos tuo todellakin on plussa niin voi että oon onnen kukkuloilla sitten, ihanaa, vaikea uskoa todeksi :)[/QUOTE]

Ja oikein paljon kiitos kaikille onnitteluista <3
 

Yhteistyössä