Testin tulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emma

Jäsen
18.05.2004
268
0
16
Eli, tein eilen aamulla One-Step merkkisen raskaustestin ja kontrolliviiva tuli heti punaisena näkyviin, muutaman minuutin päästä sain värittömän testiviivan! Viiva oli aivan selvä ja paksu mutta siis väritön, sellainen harmahtava. Kuinka siis tulkitsen testin tuloksen? Nyt menossa kp 28/29-30, ekat Clomini söin tässä kierrossa kp 3-7.
Mitään oireita menkoista ei ole, ei oikeastaan raskaudestakaan. Normaalisti jo viikkoa ennen kuukautisia minulla on olut rinnat arat ja nippailuja munasarjoissa, nyt ei yhtään mitään!
illalla kun katsoin testiä, kontrolliviiva oli haalistunut, eikä testiviiaa näkynyt ollenkaan!
:flower: Kiitos etukäteen vastauksista! :flower:
Ja hirrrrmuisesti +++ onnea meille kaikille! :hug:

Minä sain netistä (mammaksi.fi) tilatulla testillä aivan selvän testiviivan, joka oli harmaa, ilman mitään värin häivähdystäkään. Ehdin jo kuvitella, että jospas se olisikin "merkki" ihan ihan oikeasta plussaviivasta, mutta niin vaan menkat alkoi :'( On kyllä mahdottoman ärsyttäviä nämä testit, joihin ilmaantuu noita harmaita viivoja ilman raskautta!

Ainakaan mulla se ei tarkoittanut positiivista testitulosta, mutta voihan sulla olla toisin...niin kauan kun ei ole menkkoja, on toivoa... =)

Joo, menkat sit alko, kp 31 vaihtui kp1 :'( :'( :'(
Testissäoli ilmeisesti vikaa!
Vatsaa nipisteli koko aamun, mutta kun vuoto alkoi kivut hävisivät saman tien, myös lämmöt on edelleen koholla, 37,1(norm. 36,5)! :headwall: :headwall: :headwall:
Nyt ottaa pattiin ja ****ttaa!!! :headwall: :headwall: :headwall:
No, jospa sit ens kierrossa ... :attn:

Yhteistyössä