M
mammuska
Vieras
mun menkat on ollu viimeks 7.7.08 ja sen jälkee ei oo kuulunu. tässä on ollu kaikkee häslinkiä,juhlia ja remppaa etten oo ees oikee muistanu koko menkkoja, ja ne on aina tullu vähä miten sattuu..mut tänään tuli ihan yllättäen oksennus ku siivosin iltapäivällä syötyjä ruokia pois, yhtää ei oo ollu muuten huono olo tai muuta, se ruoan haju ja ulkonäkö sai vaan aikaan yhtäkkiä oksennusreflexin..
ja vauvaa ei sinänsä olla yritetty, tjot meiningillä on menty, ja oon ollu aika varma että kauan menee jos ees tärppää, on elimistö ollu sekasi yms..
mut nyt ku alkaa miettiä n. viikkoa taaksepäin nii onhan tässä ollu muitaki oireita, öisin hirvee nuha,päivällä ei mitää (tää oli esikosta yks oire) ja valkovuotoa tulee siis tajuton määrä?! onko se sit normaalia??
hittp kai se on haettava testiä vaan huomenna
ja vauvaa ei sinänsä olla yritetty, tjot meiningillä on menty, ja oon ollu aika varma että kauan menee jos ees tärppää, on elimistö ollu sekasi yms..
mut nyt ku alkaa miettiä n. viikkoa taaksepäin nii onhan tässä ollu muitaki oireita, öisin hirvee nuha,päivällä ei mitää (tää oli esikosta yks oire) ja valkovuotoa tulee siis tajuton määrä?! onko se sit normaalia??
hittp kai se on haettava testiä vaan huomenna