Testasin ja järkytyin: Olen isä! :D

• Viestiketjun aloittaja Minni_hiirinen
  • Ensimmäinen viesti
vierras
Mulle tuli tämä: "Olet äiti -kotona on ihanaa, sinut löytää usein juuri kotoa. Siivoaminen ei tunnu sinusta ikävältä, sillä kotona työskentely ja puuhastelu on sinusta aina mukavaa. Vaikka tietysti lomailu ulkomailla on kivaa, sinusta on aina yhtä mukavaa tulla takaisin kotiin.
Sanotaan että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Näin ei kuitenkaan ole sinun kohdallasi. Sinä olet kotona olemista rakastava äiti isolla Ä-kirjaimella. Koti on yksinkertaisesti SE paikka. Kotona äidin sydän sykkii lämpimimmin."

Pitää aika hyvin paikkansa, paitsi että en kyllä tykkää siivoamisesta. Enkä kyllä oikein ymmärrä, miten feminiinisyys ja maskuliinisuus liittyisi kotona viihtymiseen, olen aika epäfeminiininen vaikka viihdynkin kotona lasten kanssa.

Täällä toinen iskäpiskä.:wave: :D

"Isät tykkäävät peuhaamisesta. Monesti perheen isä lähtee lasten kanssa mieluiten ulos harrastamaan. Sinä kuulut tähän aktiiviseen urheilijaisäremmiin.

Sinä jaksat peuhata ja painia. Olet erityisen mielissäsi, jos lapsesi haluavat pelata kanssasi jääkiekkoa tai jalkapalloa. Kaiken urheilun ja telmimisen jälkeen et pistä pahitteeksi konsoliottelua ennen ruokailua.

Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Myös sinussa on rutkasti pehmeyttä. Urheilussa voit olla kova peluri, mutta kotona sinusta kuoriutuu pehmoinen nallekarhu, joka muistaa aina halata lapsiaan ja antaa kunnon suukon perheen äiti-ihmiselle."

Ja kaikki tämä koska valitsin väärän auton?:D

Toiset vanhemmat pelkäävät jatkuvasti, että lapsille käy jotakin. Varsinkin monet äidit hössöttävät jatkuvasti. Sinä olet kuitenkin vaaroja kaihtamaton isä. Seurassasi lapset saavat riehua ja irrotella mielin määrin.

Sinä olet hullujen leikkien alkuunpanija. Kun lapset ovat menossa nukkumaan, sinä villitset heidät riehumaan. Välillä kehittelemäsi leikit saattavat vaikuttaa jopa hieman mielipuolisilta – ainakin jos äidiltä kysytään.

Sinun seurassasi lapset myös oppivat tärkeitä asioita. Jos lapsi haluaa kokeilla vasarointia, annat lapselle kernaasti harjoitella. Jos lapsi iskee vasaralla sormeensa, maailma ei kaadu siihen. Pikku kolhut opettavat enemmän kuin lapsen liiallinen suojelu.

Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Myös sinun hulluutesi taustalla on syvää lempeyttä. Olet toki riehakas vaaroja kaihtamaton isä, mutta osaat tarpeen tullan olla myös hellä äiti. Tämä ristiriita tekee sinusta kiehtovan isän, josta lapset pitävät takuuvarmasti!

Itseasiassa tää ei tullu edes yhtään yllärinä. Noista mun neljästä pikkuytytöstä kasvaa varmaan reippaita miehiä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"friday"
isä, osui ja upposi!

"Sinä olet hullujen leikkien alkuunpanija. Kun lapset ovat menossa nukkumaan, sinä villitset heidät riehumaan. Välillä kehittelemäsi leikit saattavat vaikuttaa jopa hieman mielipuolisilta – ainakin jos äidiltä kysytään."

Vaimo ei todellakaan meinaa aina sulattaa leikkejäni lasten kanssa. Liian vaarallista, liikaa riehumista, liikaa vauhtia, liian vaarallisia työkaluja, jne...

Täydellisen epätäydellinen
Toiset vanhemmat pelkäävät jatkuvasti, että lapsille käy jotakin. Varsinkin monet äidit hössöttävät jatkuvasti. Sinä olet kuitenkin vaaroja kaihtamaton isä. Seurassasi lapset saavat riehua ja irrotella mielin määrin.

Sinä olet hullujen leikkien alkuunpanija. Kun lapset ovat menossa nukkumaan, sinä villitset heidät riehumaan. Välillä kehittelemäsi leikit saattavat vaikuttaa jopa hieman mielipuolisilta – ainakin jos äidiltä kysytään.

Sinun seurassasi lapset myös oppivat tärkeitä asioita. Jos lapsi haluaa kokeilla vasarointia, annat lapselle kernaasti harjoitella. Jos lapsi iskee vasaralla sormeensa, maailma ei kaadu siihen. Pikku kolhut opettavat enemmän kuin lapsen liiallinen suojelu.

Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Myös sinun hulluutesi taustalla on syvää lempeyttä. Olet toki riehakas vaaroja kaihtamaton isä, mutta osaat tarpeen tullan olla myös hellä äiti. Tämä ristiriita tekee sinusta kiehtovan isän, josta lapset pitävät takuuvarmasti!

Joo, tunnistan itseni. Exä onkin sitten sellainen kanaemo joka hyvä että uskaltaa 5 vuotiaalle antaa voiveitseä käteen kun minun luona lapsi on saanut jo toista vuotta voidella leipänsä itse ja tehdä kaikkea muutakin normaaleja kotiaskareita mitä on halunnut harjoitella. Lapsi on osottautunut luottamisen arvoiseksi ja kahden teemme paljon sellaista mistä exälle eikä mummoille hiiskuta. Haaveilenkin että saisi tuon tyttöni innostumaan "pienestä" mökkirempasta joku kaunis kesä, eiköhän se vasara viimeistään silloin tule tutuksi vaikka minun silmissäni tyttöni on 100% prinsessa hienohelma eikä hänestä poikaa saa :D

No, myönnetään, puoliso tuli valittua sen mukaan että muistuttaa äitiäni, samanlaisia liikaa pumpulia tyrkyttäviä kanaemoja, ainakin mitä tyttöihin tulee. Olisi ehkä ollut järkevämi valita sellainen joka osoittaa hieman enemmän luottamusta lapseensa kun lapsesta tulee heti epävarmempi itsestään kun exä on katsomassa perään.

"ttt"
Iskä olen

"Olet äiti – lempeys on luontosi

Äitejä kuvataan usein lempeiksi olennoiksi. Vaikka monet äidit hermostuvat helposti, sinä et kuulu tähän joukkoon. Sinulle lempeys on kutsumus.

Lapset saavat nauttia rakastavasta huolehtimisestasi. Vaikka lapset mekastaisivat tai riehuisivat, sinä näet heidät aina parhaimmassa valossa.

Halaus on paras rangaistus, eikö totta? Huutaminen ja ärhentely eivät sovi luonteellesi.

Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Näin ei ole kuitenkaan sinun kohdallasi. Sinä olet täyttä lempeyttä kiireestä kantapäähän. Olet todellinen pehmoäiti ja ylpeä siitä!"

...on tainnut testin tekijä olla kännissä sitä tehdessään.

:D

kotiäiti vapaasta tahdosta

Äitejä kuvataan usein lempeiksi olennoiksi. Vaikka monet äidit hermostuvat helposti, sinä et kuulu tähän joukkoon. Sinulle lempeys on kutsumus.

Lapset saavat nauttia rakastavasta huolehtimisestasi. Vaikka lapset mekastaisivat tai riehuisivat, sinä näet heidät aina parhaimmassa valossa.

Halaus on paras rangaistus, eikö totta? Huutaminen ja ärhentely eivät sovi luonteellesi.

Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Näin ei ole kuitenkaan sinun kohdallasi. Sinä olet täyttä lempeyttä kiireestä kantapäähän. Olet todellinen pehmoäiti ja ylpeä siitä!"

...on tainnut testin tekijä olla kännissä sitä tehdessään.

:D
Minullekkin tuli tämä ja minä olen tunnettu tulisieluisuudestani, rähähdän herkästi myös rakkaille lapsilleni jos tilanne sitä vaatii.

Lempeä olen varmaan sillä minä myös herkästi puhallan pipin pois, silittelen lapsia ohimennessäni ja tarjoan aina sylin kun siihen on tulijoita (molemmat pienet tunkevat syliini kyllä sen verran usein että harvoin on syli tyhjänä)

Mutta siltikään en oikein tunnista itseäni tästä testin tuloksesta...tainnut laatijalla mennä vellit ja puurot hiukkasen sekaisin.

Joo, mäkin olin joku vaaroja kaihtamaton "isä" jonka seurassa saa riekkua ja riehua mielin määrin.

Mä oon kyllä aika suurpiirteinen ja lepsu/rento vanhempi, mutta ei siinä nyt mitään "isämaista"/miehekästä ole.
Typerä testi.
'Kovin hössöttäjävanhempi jonka tiedän, on sitäpaitsi mies. Ja ihan miehekäs mies onkin.

No joo, onhan noi asenteet vielä hyvinkin elossa. Esimerkiksi jos mä olisinkin isä enkä äiti, olisin huippuisukki ihan jo senkin perusteella, että huolehdin YKSIN lapsesta (ooooh WoW!) ja ylipäätään nekin asiat, joita jotkut pitää mun äitiydessä nyt negatiivisina, olisikin isyydessä just jotain "rentoa, miesmäistä hulluttelua ja suurpiirteisyyttä" ja "miehethän on vähän tollasia, ikuisia lapsia heh heh".
Mutta kun se olenkin minä, -äiti- joka on persoonaltaan ja vanhemmuudessa sellainen, niin se on aika kamalaakin. Kummallista nyt ainakin.
Ja typerä, harkitsematon nainen, kun yyhooksi hankkiutui. Vaan jos mulla olisikin pallit häppäreiden sijaan, olisin Sankari. :)

m1es
Pitääkö tässä hakeutua psykiatrille tai korjausleikkaukseen? Tai hommata hormoneja?

"Äiti on kuningatar omassa kodissaan. Toisille naisille tällainen väite olisi mitä hirvittävin kirous. Sinulle se on kuitenkin suuri siunaus.

Sinut löytää usein juuri kotoa. Siivoaminen ei tunnu sinusta ikävältä, sillä kotona työskentely ja puuhastelu on sinusta aina mukavaa. Vaikka tietysti lomailu ulkomailla on kivaa, sinusta on aina yhtä mukavaa tulla takaisin kotiin.

Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Näin ei kuitenkaan ole sinun kohdallasi. Sinä olet kotona olemista rakastava äiti isolla Ä-kirjaimella. Koti on yksinkertaisesti SE paikka. Siellä äidin sydän sykkii lämpimimmin. "

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti vapaasta tahdosta;29963804:
Minullekkin tuli tämä ja minä olen tunnettu tulisieluisuudestani, rähähdän herkästi myös rakkaille lapsilleni jos tilanne sitä vaatii.

Lempeä olen varmaan sillä minä myös herkästi puhallan pipin pois, silittelen lapsia ohimennessäni ja tarjoan aina sylin kun siihen on tulijoita (molemmat pienet tunkevat syliini kyllä sen verran usein että harvoin on syli tyhjänä)

Mutta siltikään en oikein tunnista itseäni tästä testin tuloksesta...tainnut laatijalla mennä vellit ja puurot hiukkasen sekaisin.
No tämäpä juuri :D

Äiti on kuningatar omassa kodissaan. Toisille naisille tällainen väite olisi mitä hirvittävin kirous. Sinulle se on kuitenkin suuri siunaus.

Sinut löytää usein juuri kotoa. Siivoaminen ei tunnu sinusta ikävältä, sillä kotona työskentely ja puuhastelu on sinusta aina mukavaa. Vaikka tietysti lomailu ulkomailla on kivaa, sinusta on aina yhtä mukavaa tulla takaisin kotiin.

Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Näin ei kuitenkaan ole sinun kohdallasi. Sinä olet kotona olemista rakastava äiti isolla Ä-kirjaimella. Koti on yksinkertaisesti SE paikka. Siellä äidin sydän sykkii lämpimimmin.

Jep jep :D En nyt ihan tunnistanut itseäni tästä..

"jjjjj"
"Olet isä – rakastat urheilua. Isät tykkäävät peuhaamisesta. Monesti perheen isä lähtee lasten kanssa mieluiten ulos harrastamaan. Sinä kuulut tähän aktiiviseen urheilijaisäremmiin."

Hmm... pitäisi varmaan pyytää lasten mies puolista vanhempaa tekemään myös testi... epäilen nimittäin vahvasti että lapsillani ei ole ollenkaan äitiä :'(

• Tykkää

Pehmo mikä pehmo :)

Yhteistyössä