Minullekkin tuli tämä ja minä olen tunnettu tulisieluisuudestani, rähähdän herkästi myös rakkaille lapsilleni jos tilanne sitä vaatii."Olet äiti lempeys on luontosi
Äitejä kuvataan usein lempeiksi olennoiksi. Vaikka monet äidit hermostuvat helposti, sinä et kuulu tähän joukkoon. Sinulle lempeys on kutsumus.
Lapset saavat nauttia rakastavasta huolehtimisestasi. Vaikka lapset mekastaisivat tai riehuisivat, sinä näet heidät aina parhaimmassa valossa.
Halaus on paras rangaistus, eikö totta? Huutaminen ja ärhentely eivät sovi luonteellesi.
Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä. Näin ei ole kuitenkaan sinun kohdallasi. Sinä olet täyttä lempeyttä kiireestä kantapäähän. Olet todellinen pehmoäiti ja ylpeä siitä!"
...on tainnut testin tekijä olla kännissä sitä tehdessään.
No tämäpä juuriAlkuperäinen kirjoittaja kotiäiti vapaasta tahdosta;29963804:Minullekkin tuli tämä ja minä olen tunnettu tulisieluisuudestani, rähähdän herkästi myös rakkaille lapsilleni jos tilanne sitä vaatii.
Lempeä olen varmaan sillä minä myös herkästi puhallan pipin pois, silittelen lapsia ohimennessäni ja tarjoan aina sylin kun siihen on tulijoita (molemmat pienet tunkevat syliini kyllä sen verran usein että harvoin on syli tyhjänä)
Mutta siltikään en oikein tunnista itseäni tästä testin tuloksesta...tainnut laatijalla mennä vellit ja puurot hiukkasen sekaisin.