testaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonttu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Herkimmät testit voivat näyttää positiivisen tuloksen jo 10 päivää oviksesta. Muut sitten myöhemmin. Testeissä on erilaisia testejä herkkyyksiltään. Itse suosittelen testaamaan vasta kun kuukautiset ovat selvästi myöhässä. Jos testailee "liian aikaisin", niin vaarana on saada väärä negatiivinen tulos ja varhainen keskenmeno on mahdollista ("normaalia kipeämmät menkat"). Mutta kukin taplaa tyylillään, testata voi tosiaan herkällä testillä jo 10 päivää ovulaatiosta. Testejähän sitten on niin monia, että kokeilemalla löytää itselle parhaan. Onnea testaukseen!

Alkuperäinen kirjoittaja jonttu79:
oikein paljon onnea =) en tiedä jaksanko odottaa menkkapäivään asti,kun tolla aconillakin voi testata jo aikaisin..toisaalta jouluaattona olisi kiva testata jos jaksaa jouluun odottaa. :xmas:

Lykkyä sulle testaamiseen =)
Samassa veneessä ollaan, mullakin aattona testipäivä :D Toivottavasti ei menkkapäivä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
oikein paljon onnea =) en tiedä jaksanko odottaa menkkapäivään asti,kun tolla aconillakin voi testata jo aikaisin..toisaalta jouluaattona olisi kiva testata jos jaksaa jouluun odottaa. :xmas:

Samassa veneessä ollaan, mullakin aattona testipäivä :D Toivottavasti ei menkkapäivä :kieh:

Tilasin äsken babyplussan sivuilta niitä herkkiä raskaustestejä valmiiksi kaappiin =) toivotaan ettei kummallakaan ole menkkapäivää aattona.
Onnea testaamiseen :xmas: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:

Tilasin äsken sieltä babyplussan sivuilta niitä herkkiä raskaustestejä valmiiksi kaappiin =) toivotaan ettei kummallekkaan tule jouluna menkkoja ettei mee joulu piloille. Oikein paljon onnea testaukseen :xmas: :flower:

Piti ihan palata katsomaan, miten ne Pikkumyyn päivät plussauksessa menikään:-) Serkkuni sai just em. testeillä plussan 25/28 joten nyt sitten jännätään pitääkö tosiaan paikkansa.
*omia plussia odotellen*

Mulla edelliset menkat alkoi 7. elokuuta ( pillereiden jälkeen, en siis syöntiä jatkanut ) ja raskaustesti oli positiivinen 7. syyskuuta. Laskurit näyttävät että hedelmöittyminen tapahtunut 20.-21.8.

Ensimmäissä ultrassa ( np-ultra ) vauvan koko olikin oletettua 10 päivää pienempi eli siis ovulaatio olisi tapahtunut vasta noin 30. elokuuta ja raskaustesti siis näytti positiivista 7.9 ! Tiedä häntä, jotenkin tuota myöhempää hedelmöittymistä epäilen ja nyt innolla odotan ensi viikon rakenneultraa, että saa tiedon vauvelin tämänhetkisestä koosta.

En tiiä onko tästä apua, mutta mulla siis oletetusti näkyi jo 7 vrktta hedelmöittymisestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pipsa Possu:
En tiiä onko tästä apua, mutta mulla siis oletetusti näkyi jo 7 vrktta hedelmöittymisestä :)

Hui! Onpa näkynyt plussa aikaisessa vaiheessa :o Mä voisin testata jo huomisaamuna :o :o Testaiskohan sitä :whistle:

Ja onnea sulle :flower:

Yhteistyössä