Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:humalahörheltäjä
Taisit ottaa toisellekin jalalle? Hauska hillumisesi saattaa muuttua humalaiseksi emämokaksi, jos et pidä huolta tavoistasi. Kanssajuhlijat ovat tottuneet katselemaan sinua melko tuhdissa humalassa, mutta tuntemattomille olet usein kauhistus. Pieni piristyryyppy ei tee pahaa, mutta hei ei aina voi olla niin sanotusti nakit silmillä!
Vältä mokat näin:
Lähde joskus oikeasti vain yhdelle.
Pestaa itsellesi absolutistivahti, joka mainitsee, kun juot liikaa.
Tunne rajasi älä villiinny liikaa!
Minunki täytyy puolustautua, että kotona saatan joskus yhden ottaa. Tai saatan lähteä autolla liikenteeseen ja olla juomatta. Mutta sitten, kun lähden juomaan... niin tämä kuvaus osuu ku nyrkki silmäänAlkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:humalahörheltäjä
Taisit ottaa toisellekin jalalle? Hauska hillumisesi saattaa muuttua humalaiseksi emämokaksi, jos et pidä huolta tavoistasi. Kanssajuhlijat ovat tottuneet katselemaan sinua melko tuhdissa humalassa, mutta tuntemattomille olet usein kauhistus. Pieni piristyryyppy ei tee pahaa, mutta hei ei aina voi olla niin sanotusti nakit silmillä!
Vältä mokat näin:
Mulla on yksi absolutistikaveri, joka monesti on mun juomavahti Huolehtii tavaroista ja että juon vettä tarpeeksi. pitää myös huolen, että selviän kunnialla kotiinAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Täällä on yks humalahörheltäjä :wave:
Piti teksti aika hyvin paikkaansa,mutta absolutistia juomavahtia en kyllä mukaani huoli
Mä olin kans tää.. :ashamed: *tunnunstan*Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:humalahörheltäjä
Vältä mokat näin:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Sinkkuna sinä olit se, jolla oli joka juhlissa eri uros kainalossa. Vai nauratitko kenties naisia? Niin tai näin, olet eroottisten kohtaamisten ystävä. Juhlissa tapasi luultavasti tunnetaan vai oletko koskaan miettinyt, mikseivät ystäväsi tuo sinkkukavereitaan pöytääsi? Hillitse himojasi! Pikkujoulujen tuiskeessa on toki hauskaa etsiä sutinaa, mutta joskus voi myös ihan vaan jutella, niin vanhanaikaiselta kuin se kuulostaakin.
Vältä mokat näin:
Ota mukaasi ystävä, jonka luo menet yöksi. Hän pitäköön sinut irti irtosuhteista.
Jos sinua tullaan iskemään, kieltäydy; myös pakkien antaminen voi olla tyydyttävää!
pees..Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Täällä on yks humalahörheltäjä :wave:
Piti teksti aika hyvin paikkaansa,mutta absolutistia juomavahtia en kyllä mukaani huoli
Kylläpä kaksplussan mammat edustaa Eniten hörheltäjiä, jotka ottaa molemmille jaloille.Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Täälläkin on yksi humalahörheltäjä.. :wave:
Joo siis huolin mukaani absolutisti kavereita ja jonkun ehkä vähän vahtimaan peräänkin,jos itse niin haluaa..Mutta en voi sietää sellasta et joku alkaa inttämään et yhtään enempää et kyllä ota..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:pees..Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Täällä on yks humalahörheltäjä :wave:
ai miten niin.. et huoli sellasta mukaan..
mun mies ei juo ..1kerta/5v vois olla paikallaan
ja hyvin pitää huolta jos meinaa ihan yli mennä.. ei sitä kato ite huomaa monta on juonut.. :snotty:
Täytyy myöntää että silloin harvoin kun otan, otan kunnolla.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Kylläpä kaksplussan mammat edustaa Eniten hörheltäjiä, jotka ottaa molemmille jaloille.Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Täälläkin on yksi humalahörheltäjä.. :wave:
mie myös.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:Hehe, mä olin erotiikan etsijä =)