Terveystalo työnantajana?

  • Viestiketjun aloittaja töihinkö?
  • Ensimmäinen viesti
töihinkö?
Kertokaahan hyviä ja huonoja puolia.

Olen nyt kunnalla töissä ja luultavasti siirtymässä Terveystalon palkkalistoille.

Minkälainen työnantaja? Lomat? (montako päivää vuodessa, joustavuus aikojen suhteen), suhtautuminen esim. lasten sairastumisiin, joustavuus työajoissa? Yms. minkälainen henki talossa on..
 
ja
Meillä ainakin on ymmärretty lasten sairastumiset ym siitä johtuvat poissaolot. Ja ollaan saatu laittaa parikin harrastepäivä toivetta työvuorolistoille. Henki on meidän pisteessä (Lauttasaaressa) todella hyvä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Meillä ainakin on ymmärretty lasten sairastumiset ym siitä johtuvat poissaolot. Ja ollaan saatu laittaa parikin harrastepäivä toivetta työvuorolistoille. Henki on meidän pisteessä (Lauttasaaressa) todella hyvä.
Lasketaanko siellä lauantait lomapäiviksi, siis jo tekee ns. päivätyötä. Eli vain arkipäivät työpäiviä?

Eli tuosta 36 päivästä tulisi 6 viikkoa vuodessa...
 
"mää"
Oman kokemukseni mukaan ihmiset viihtyy tosi huonosti,ja vaihtuvuus on erittäin suurta. Työntekijöistä ei todellakaan pidetä huolta vaan vaaditaan todella paljon, mutta ei olla valmiit panostamaan henkilökuntaan lainkaan. Tiedän, että moni hakee työtä koko ajan muualta. Itse en siis todellakaan voi suositella!
 
shth
[QUOTE="mää";22277816]Oman kokemukseni mukaan ihmiset viihtyy tosi huonosti,ja vaihtuvuus on erittäin suurta. Työntekijöistä ei todellakaan pidetä huolta vaan vaaditaan todella paljon, mutta ei olla valmiit panostamaan henkilökuntaan lainkaan. Tiedän, että moni hakee työtä koko ajan muualta. Itse en siis todellakaan voi suositella![/QUOTE]

näin olen myös kuullut..
 
jglou
Joo en suosittele. Olen ollut vuoden töissä, ja ainoat jotka jotenkuten viihtyy ovat työterveyshoitajat ja tietty lääkärit.. Muita kohdellaan kuin korvattavaa sontaa. Pahinta jos sairastut itse.
 
vierailija
Jep. Työntekijöistä ei paljon välitetä. Tai potilaista. Raha vain kiinnostaa johtoa, eikä mikään muu. Laadusta tinkien. Lähdin kävelemään firmasta, kuten lähti noin puolet osaston hoitajista ja lääkäreistä sillä kertaa. Porukka vaihtuu usein ryppäissä, kun tajuavat missä mennään. Sit palkkaavat uudet jne.
 
vierailija
Voisi olla nimeltään Lääkäritalo. Hoitajia ei arvosteta vaan koko ajan kytätään tulosta. Pikkupomot on niin aivopesty Terveystalolaiseksi. Lähtisin heti jos olisi mahdollisuus. Mitä vaan asioita yrittää ajaa niin aina sanotaan että Terveystalolla toimitaan näin. Ja kun ohjeita tai neuvoa kysytään niin Katso Temposta.
 
vierailija
Voisi olla nimeltään Lääkäritalo. Hoitajia ei arvosteta vaan koko ajan kytätään tulosta. Pikkupomot on niin aivopesty Terveystalolaiseksi. Lähtisin heti jos olisi mahdollisuus. Mitä vaan asioita yrittää ajaa niin aina sanotaan että Terveystalolla toimitaan näin. Ja kun ohjeita tai neuvoa kysytään niin Katso Temposta.
Eläintenhoitajaksi?
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/suomen-suurin-vuohitila-nousee-loviisaan-eu-n-maatalousbyrokratia-on-meille-mahdollisuus-1.164294
 
vierailija
Voisi olla nimeltään Lääkäritalo. Hoitajia ei arvosteta vaan koko ajan kytätään tulosta. Pikkupomot on niin aivopesty Terveystalolaiseksi. Lähtisin heti jos olisi mahdollisuus. Mitä vaan asioita yrittää ajaa niin aina sanotaan että Terveystalolla toimitaan näin. Ja kun ohjeita tai neuvoa kysytään niin Katso Temposta.
Olen samaa mieltä. Johtaminen huonoa. Kaikki kaadetaan hoitajien niskoille. Todella kurjaa siksi.
 
vierailija
Hyvä vaihtoehto kenelle tahansa:
"Tilalle etsitään myös motivoitunutta henkilökuntaa. Haussa on 3–4 työntekijää.

Vuohenmaidontuotannossa eettinen kompastuskivi ovat pukkikilit, joille ei ole ollut Suomessa juurikaan käyttöä. Jokiniemen kartanossa tavoitteena kuitenkin on, että pukit voidaan hyödyntää lihantuotannossa."

Pukinmokkanahka on pehmeintä ja parasta kaikista, kun siitä tehdään vaatteita. Myös rummuntekijät joutuvat hakemaan nahkat muualta, kun Suomesta ei löydy.
 
vierailija
Voisi olla nimeltään Lääkäritalo. Hoitajia ei arvosteta vaan koko ajan kytätään tulosta. Pikkupomot on niin aivopesty Terveystalolaiseksi. Lähtisin heti jos olisi mahdollisuus. Mitä vaan asioita yrittää ajaa niin aina sanotaan että Terveystalolla toimitaan näin. Ja kun ohjeita tai neuvoa kysytään niin Katso Temposta.
Juuri näin, "pikkupomot aivopesty", en sit tiedä millä rahalla, toisaalta koko "Lääkäritalo" suojelee luusereita ja mielistelijät pärjää todella hyvin, jos osaat nuolla pomoa niin menestyt ja saat pitää työpaikkasi, hyvällä naamalla saat hyvää palkkaa. Lääkärikäyntien ym. hinnat todella kalliita ja onhan omistajien saatava vain lisää rahaa, rahaa, sehän on tärkeintä, pörssiin, pörssiin ! Työntekijöistä ei välitetä, kunhan olet muka "ystävällinen" ja työsi ohella myyt palveluita. Vaihtuvuus näkyy olevan aika suuri, koko ajan näkyy olevan paikkoja auki, MISTÄ JOHTUU, vastaus huono työnantaja.
 
kokemusta
Terveystalo tekee tulosta. Et saa,sairastaa, lapset pitää hoitaa muuten siis ei voi olla poissa lasten takia. Tulosta pitää tehdä.Huono työilmapiiri. Tulos tai ulos, ei muita vaihtoehtoja.
 
vierailija
Turun Sanomissa tänään:
"Suomen suurimman terveyspalveluyhtiön Terveystalon toimitusjohtaja Yrjö Närhinen, 49, jättää tehtävänsä. Yhtiön tiedotteen mukaan hallitus käynnistää välittömästi uuden toimitusjohtajan haun. Närhinen jatkaa yhtiön toimitusjohtajan tehtävässä kunnes hänen seuraajansa valinta on tehty.

Terveystalo Oyj on listattu Helsingin pörssissä. Sillä on Suomessa noin 260 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Asiakkaita oli viime vuonna 1,2 miljoonaa ja lääkärikäyntejä 3,5 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yli 10 000 ihmistä, joista noin puolet itsenäisinä ammatinharjoittajina." :eek:
 
vierailija
Alkoipa jännittää kommentteja lukiessa.. Aloitan siis työt kyseisessä firmassa piakkoin.. Onko kellään päivitettyä kokemusta Terveystalosta Pohjanmaan/E-P:n alueella?
 
vierailija
Oman kokemukseni mukaan ihmiset viihtyy tosi huonosti,ja vaihtuvuus on erittäin suurta. Työntekijöistä ei todellakaan pidetä huolta vaan vaaditaan todella paljon, mutta ei olla valmiit panostamaan henkilökuntaan lainkaan. Tiedän, että moni hakee työtä koko ajan muualta. Itse en siis todellakaan voi suositella!
Olen samaa mieltä kanssasi. Toimin terkkarina koululla ja lastenneuvilassa. 11/2019 tuli lisäksi äitiysneuvola. Nyt lisätään vielä muita töitä niiden lisäksi. Palkkauksen lisäämisestä ei puhettakaan, eikä koulutuksia ole tarjottu. Pääasia on, että tehdään tulosta. Laadusta ei niin väliä. Eettisesti niin väärin. Olen kysynyt muualta töitä, toivottavasti saisin jostain...
- ei yhtään kivaa olla enää töissä -
 
vierailija
Oman kokemukseni mukaan ihmiset viihtyy tosi huonosti,ja vaihtuvuus on erittäin suurta. Työntekijöistä ei todellakaan pidetä huolta vaan vaaditaan todella paljon, mutta ei olla valmiit panostamaan henkilökuntaan lainkaan. Tiedän, että moni hakee työtä koko ajan muualta. Itse en siis todellakaan voi suositella!
Samaa mieltä olen, en voi suositella kenellekään.
 

Yhteistyössä