terveyssiteitä käyttävä mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap:tsta huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap:tsta huolestunut

Vieras
Käyttääkö kenenkään palstalaisen ap (mies) terveyssiteitä tai tamppooneja?

kuulostaa hullulta mutta epäilen että mieheni käyttää. Ihmettelin aiemmin kun tuntui vuokkoset loppuvan tosi äkkiä ja tampax aski tyhjeni menkkojen välillä. Erään kerran mieheni istuutui televisiota katsomaan mekanismituoliin pelkissä pikkukaösareissa ja selvästi näin housun välissä siteen siivet. Toisen kerran mieheni oli menossa suihkuun ja avasin vahingossa oven kun hän oli alasti niin pyllynposkien välistä näkyi tamppoonin naru.

Ihmettelen asiaa mutta en kehtaa kysyä jos vaikka ap:lla on sukupuolitauti tai joku nolo sairaus. Mitä syitä on miesten terveyssiteiden ja tampojenien käytölle. Pidätysvaikeuksia ei ainakaan hajun perusteella ole eikä pikkukalsaritkaan ole ulosteessa.

Kuulostaa lievästi sanottuna oudolta jopa hieman "sairaalta". En kyllä ymmärrä miksi et uskalla mieheltäsi asiaa kysyä. Jos huomaisin oman mieheni käyttävän kuukautissuojia kysyisin todellakin asiasta! Kyllä parisuhteessa pitää sen verran pystyä puhumaan.

Minun mieheni käyttää ns pikkuhousunsuojaa, mutta hällä on siihen terveydelliset syyt. En kyllä ymmärrä mikä salailun aihe se kuitenkaan olisi? Käyttäväthän monet naisetkin. :/

No huolehtisin vasta sitten, jos se yrittäisi tunkea johonkin kuukuppia :) Nuohan on ihan mietoja juttuja, nykäisehän ens kerralla Tampaxin narusta :)

Kannattaa tosin sanoa, että ostaa tilalle uusia sitä mukaa kun entisiä käyttää - ettei sitten tule ikävä tilanne kun niitä oikeasti tarvitset...

En tiedä. Olen kylläkin kuullut kerran, että mies oli koittanut tampoonia peppuun ihan vaan siksi, että tietäisi miltä ne naisista tuntuu. :) Joo, tosi sama asia...

Osta sille oma paketti ja sano tässä on, käytä reilusti ja osta reippaasti tästlähtien itse äläkä ota mun omia. Näin mies näkee että asia on sulle ok ja hän voi avautua ja kertoa syyn miksi hän tarvitsee niitä. :)

Eli itse olen mies ja mitä voin kuvitella syyksi noihin "lainauksiin" ovat nämä..
Terveyssiteitä voi käyttää joko virtsankarkailun vuoksi, tai erittäin ikävien verestävien peräpukamien vuoksi (tiedän tapauksen missä lääkäri on suositellut naisten terveyssidettä johon on imeytetty lääke/hoitava ainesosa näitä pukamia varten).

Tamppooneista taas tulee mieleen samaan viittaava, tai sitten alkohollilla kyllästetty versio.. Alkoholi näet imeytyy huomattavasti terhakammin peräsuolen kautta elimistöön, pienempi määrä riittää humalatilaan kun se menee suoraan kiertoon mukaan.

Nämä vain tietoa, ei kokemusta.. :)

En ole yhtäkään tuollaisia käyttävää miestä koskaan jututtanut, mutta mulle tuli ekana mieleen, että spruittaa muutoin pelkän ajatuksen voimalla spermaa housuihin, jos näkee nättejä tai muutoin mieluisia naisia. :whistle:

Muoks. Tamponia tämä teoria ei selitä.

"Heippa!
Minulla on terveyssidefetissi. Käytän siteitä ja kiihotun niistä. Kiihotutteko te naiset siteistä. Miltä se tuntuu, kun side koskettaa klittaa? Tuntuuko se häppärien välissä hyvältä?
Naiset saa kuulemma orgasmin helposti, kun laittaa reidet ristiin ja välissä on side.
Tämä aihe taitaa olla tabu, josta ei puhuta.
Kiinnostais vaan tietää.
Kun nainen pistää reitensä ristiin, niin mulla herää heti ajatus että sillä on side välissä ja se painaa klittaa niin, että voipi tulla orgasmikin. Käytän itse siteitä, se vaan tuntuu mukavalta, kun se hankaa kävellessä. (Ja naisten pikkareita).
Kirjoitin tänne osastoon, koska tuolta seksiosastolta saa vaan herjoja.
Hyvät naiset! kommentoikaa!!!"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2517023

Välillä on ukolla perseessä geishakuulat, joskus tamppooni. Usein haluaa dildoa perseenreikään ja muutenkin tyttöilee niin että ärsyttää. Toivottavasti on vain joku "villitys" menossa.

ootte vitun noloja kuka vitu jätkä saatana käyttä akkoje kamoja hey teijä ukoilla viiraa päässä joku saatanan homoja :D varmaa iso pers reikäki XD taitaa olla aika moinen sidefetissi :p

"Heippa!
Minulla on terveyssidefetissi. Käytän siteitä ja kiihotun niistä. Kiihotutteko te naiset siteistä. Miltä se tuntuu, kun side koskettaa klittaa? Tuntuuko se häppärien välissä hyvältä?
Naiset saa kuulemma orgasmin helposti, kun laittaa reidet ristiin ja välissä on side.
Kiinnostais vaan tietää.
Kun nainen pistää reitensä ristiin, niin mulla herää heti ajatus että sillä on side välissä ja se painaa klittaa niin, että voipi tulla orgasmikin. Käytän itse siteitä, se vaan tuntuu mukavalta, kun se hankaa kävellessä. (Ja naisten pikkareita).
terveysside - Kuukautiset - Suomi24

side ei todellakaan ole häppäreiden välissä :laugh: eikä kosketa klittaa.Sori vaan-

"Heippa!
Kiinnostais vaan tietää.
terveysside - Kuukautiset - Suomi24

Ei jumalauta...

ei helvetti teillä eioo kaikki hyvi hyi saatana kuka akka haluu miehe ketä käyttää tollasia hyi saatana että hävettää teijä puolesta hankkikaa elämä mätänekää helvetissä pellet !!!! oksettaaa

[QUOTE="Noora";24958493]Meillä ei mies käytä. Kysyin kerran haluaisiko käyttää mutta ei halunnut. toisaalta ihan hyvä ettei käytä.[/QUOTE]

Aina kannattaa kysyä, mies ei välttämättä kehtaa itse ottaa asiaa esille.

Yhteistyössä