Terveysremontista kiinnostuneita kanssasisaria?

Olen huomannut ruokavalioni tässä raskausaikana repsahtaneen epäterveellisemmäksi kuin varmaan koskaan aiemmin, joten päätin nyt sitten tehdä ryhtiliikkeen ja alkaa panostaa itsestäni huolehtimiseen (ja pikkuisesta erityisesti tietysti!)
Tuli mieleen, että olisi hauskaa jos täältä saisi kasaan jonkinlaisen ryhmän, jolla olisi yhteinen päämäärä. Voisi sitten yhdessä tsemppailla ja pohtia parempia vaihtoehtoja sille suklaakakulle!
Itselleni ei ainakaan ole mitään merkitystä sillä oletko raskaana tai et, mutta ensisijaisesti siis ei ole kyse mistään laihdutusryhmästä, vaan enemmänkin terveellisistä elämäntavoista. Itsellänikään ei liikapainoa ole, mutta veto poissa kyllä.
Ajattelin, että ryhmässä voisi esim. kirjailla syömisiään ja liikkumisiaan tms. tällainen pieni tilivelvollisuushan jo toimii helppona motivaattorina itsessään.

Mutta mikäli joku yhtään kiinnostuu, niin ilmoittautukaa ihmeessä mukaan ja kirjoittakaa omia ajatuksianne ja ideoitanne!

Ja sitten vain kohti energisempää kevättä! =)

Mä voisin olla mukana!

En ole raskaana, mutta oon turvonnu sellasiin mittoihin, ettei enää vaatteet mahdu päälle. Mulla on kaks vaihtoehtoa: joko laihdun tai uudistan koko vaatekaapin. Kokeilen ensin tuota laihduttamista.

Mua ei kiinnosta niinkään vaa'an lukemat, enemmän se mittanauha. Ja sitäkin enemmän se, että on terve ja sutjakka olo.

On mullakin ruokavaliossa parantamista, mutta mä haluan tsempata tolla liikkumispuolellakin ja saada vähän lihaksia.

Mun haastetta vaikeuttaa se, että kotona on mies, joka harrastaa suklaakakkujen leipomista. :p Kyllähän jonkun täytyy ne syödäkin. Toisaalta taas mä tykkään mässätä irtokarkkeja. Mä alotin herkkujenostolakon tässä vuoden alussa. Tarkottaa siis, että jos haluan jotain hyvää, on ite leivottava. Tai miehen on leivottava. Vähän siis ainakin on nähtävä vaivaa niiden kalorien eteen.

Olis kiva jos tällä remontilla olis apua mun ihan ihmeelliseen väsymykseen. Viime syksynä nukuin usein jotkut 3 tunnin päiväunet, kun ei vaan veto riittäny.

Yhteistyössä