Terveyskeskuksen raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietityttää

Vieras
Sain tuloksen tänään ja mulle sanotiin et hcg alle 5. Millaisia vastaukse te muut ootte saaneet? Mä nyt vaan pähkäilen eli oliko se yhtä kun nega vai olenko alussa raskaana...? Eikös sen pitäis olla vaan sit puhdas nolla eikä ympäri pyöreä vastaus "alle 5"... Olin niin hämilläni etten tajunnut kysyä enempää enkä saa yhteyttä terkkariin enää.

Nostelen tätä vielä jos joku tietäis... Mut pitää kait se testi ostaa. Harmittaa vaan pistää rahaa siihen turhan takia kun nyt sitä ei paljoa ole ylimääräistä...

no ekoinakin viikkoina se hcg arvon pitäisi olla 1000 molemmin puolin, mulla esim vkolla 6 oli yli 1000 ja viikkoja kertyessä se vaan nousee.
keskenmenon kun sain niin hcg arvo piti seurata niin kauan et se oli alle 5. en sitte tiiä minkä takia eivät ole suomen kielellä sanoneet et oletko raskaana vai et :|

Minä tein esikkoa kuumeillessa ja odottaessa monta testiä tk.ssa. Kyllä mulle sanottiin ihan suoraan että ei tai kyllä. Ilmeisesti se kummiskin ap.lla on kyllä, koska arvo on enempi ku 0. Ei kai se mitään arvoja näyttäs jos ei edes vähän tulisi istukkahormonia.. että aluilla oot. Onneksi olkoon! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Minä tein esikkoa kuumeillessa ja odottaessa monta testiä tk.ssa. Kyllä mulle sanottiin ihan suoraan että ei tai kyllä. Ilmeisesti se kummiskin ap.lla on kyllä, koska arvo on enempi ku 0. Ei kai se mitään arvoja näyttäs jos ei edes vähän tulisi istukkahormonia.. että aluilla oot. Onneksi olkoon! :D
mä oon nyt juossu noissa testeissä muutaman kerran ja aina lääkäri sanonu että kun tulos on alle 5 niin ollaan selvillä vesillä. vielä olis matkaa siihen :(

Yhteistyössä