Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

Bio-Oil-testiryhmään on nyt valittu 30 joko raskaana olevaa tai jo lapsen saanutta naista. Testiryhmän osallistujille on ilmoitettu valinnasta näillä hetkillä, ja heille toimitetaan testituotteet viikon kuluessa. Testiryhmä testaa Bio-Oil-erikoisihonhoitoöljyä kolmen kuukauden ajan aina heinäkuuhun saakka.

Tässä keskusteluosiossa esitämme testaajille kysymyksiä, ja saamme kuulla testaajilta heidän kokemuksistaan ja mielipiteistään. Kaikki ovat tervetulleita osallistumaan keskusteluun ja kommentoimaan. Testaajat voivat myös mielellään laittaa itsestään pienen esittelyn tänne.
 
Täällä yksi testaaja. :)

Ikää 30-v. lapsia viisi, vanhin vuosimallia 2003 ja nuorimmat kaksoset 2013. Kuudennen laskettu aika syksyllä.

Vielä ei ole postin mukana testipakettia saapunut, mutta eiköhän se lähipäivinä tule, ja pääsee sitten heti tuotteita kokeilemaan.
 
Täällä ilmoittautuu toinen testaaja! Olen 24-vuotias yhden lapsen äiti, joka selvisi raskausajasta suht vähillä raskausarvilla, mutta synnytyksen jälkeen maidonnousu aiheutti raskausarpia rintoihin. Olen kiinnostunut kokeilemaan tuotetta raskausarpien lisäksi avuksi epätasaiselle ihon sävylle ja kuivuneelle iholle.

Sain testipaketin jo tänä aamuna postin mukana, ja olen positiivisesti yllättynyt paketin runsaudesta, sillä se sisälsi kaksi suurta (125 ml) pulloa Bio-Oilia. Tuote ei ainakaan pääse loppumaan kesken testiajan. Innolla siirryn testailemaan tuotetta, josta olen kuullut puhuttavan ja nähnyt mainostettavan paljon.
 
Täälläkin testaaja!

20-vuotias yhden lapsen äiti. Raskausaikana vatsaan tuli todella paljon raskausarpia, katsotaan jos bio-oil häivyttäis niitä edes jonkun verran.

Tänään voikin jo alottaa kun näytteet tuli postissa tänään!
 
Täällä kans yksi testaaja! Tosi yllättynyt ja iloinen olin kun sähköpostin luin :)

Olen 22v kahden lapsen äiti. Poika on 2v 3kk ja tyttö 8kk. Kovin paljon iho kärsi noista kahdesta lähekkäisestä raskaudesta, ja ihooni ilmestyi arpia reisiin, lantiolle, vatsaan, ja erityisesti rintoihin. Lähinnä ne aiheutti pojan raskaus, mutta tytön raskaus ei ainakaan helpottanut asiaa!
Paketti oli tullut mulle tänään postiin ja huomenna pääsen sen hakemaan! En malta odottaa :)
 
Täälläkin testaaja!
Takana yksi raskaus (poika 1v9kk) ja nyt raskaana viikoilla 21+1, tyttöä odotellaan. Itse täytän tällä viikolla 24 vuotta.
Raskausarpia tuli muutama navan ympärille ensimmäistä odotellessa, mutta pahimmin kärsi rinnat kun maito nousi. Nyt haluaisin ehkäistä arpia ja lievittää ihon kiristystä sekä ehkä häivyttää näitä olemassa olevia. Kuiva ja atooppinen iho kaipaa säännöllistä rasvausta muutenkin. Paketin hain eilen postista joten olen jo päässyt kokeilemaan. Ihanan isot pullot Bio-Oilia, ei ainakaan lopu kesken.
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei!
Täällä 39-vuotias testaaja, kuopus täyttää 6-vuotta syksyllä ja pieni tyttövauva on kohta 6 viikkoa. Olen käyttänyt Bio-Oilia molempien raskauksien aikana ja olen onnekseni säästynyt raskausarvilta. Tuore synnytys päättyi kuitenkin hätäsektioon ja muistona on nyt kunnon taisteluarvet. Arpi on umpeutunut ja tikit poistettu joten testaan Bio-Oilin tehoa uuteen arpeen sekä vanhaan umpisuoliarpeen vieressä. Taidan testata ainetta myös pintakuivaan ihooni ja maksaläiskiin kasvoissa.
 
Minäkin eilen hain paketin postista. :)

Illalla suihkun jälkeen levittelin öljyä ensimmäisen kerran. Kauhee pettymys iski heti kun putelin avasin, se haisi ihan järkyttävälle!! Joku hyönteismyrkky tuli mieleen.

Päätin kuitenkin, etten heti hylkää testaamista. Tässä raskaudessa oon muutenkin ollut todella hajuherkkä ja eilinen migreeni (joka ei lääkkeilläkään täysin helpottanut) varmasti vaikutti myös asiaan. Eli illalla uus kokeilu. Koostumuksesta ei oo mitään negaa sanottavaa.

Mulla on aikaisemmissa raskauksissa tullut jonkin verran arpia rintoihin ja vatsaan, mutta ne on jo todella vaaleita eivätkä häiritse. Ennen joulua jouduin umpilisäkkeen poistoon ja se arpi on todella iso, pullea ja punainen, katsotaan, oisko Bio-Oilista siihen apua, toivottavasti! :)
 
Täällä myös yksi testaaja! :) poika 1v 7kk ja toinen ihanuus masussa tulossa. Bio-oilista todella hyvä kokemukset ensimmäisen raskauden aikana. Iho pysyi pehmeänä ja kimmoisana sekä säästyttiin raskausarvilta kokonaan elikkä voin omalla kokemuksellani sanoa että tuote toimi loistavasti itselläni:) innolla pääsen taas naatiskelemaan pehmeästä ihosta!
 
Täällä myös yksi testaaja ilmottautuu. Olen 28-vuotias ja minulla on 2-vuoden ikäiset kaksoset. Kaksosraskauden jäljiltä raskausarpia on ihan kiitettävästi :D Innolla odotan saisiko Bio-oililla myös kasvojen kuivan ihon parempaan kuntoon.
 
Hei! Täällä pian 40v. täyttävä testaaja. Esikoinen on 3 vuotta ja nuorimmainen 5kk. Ihonhoito on ihana oma hetki tässä pikkulapsiperheen pyörityksessä. Ikäkin alkaa kropassa jo näkyä ilman näitä raskauksiakin. Ylipainoa on, mutta josko ihon saisi näytttämään sileämmältä ja tasaisemmalta. Se on toiveeni ja motivaationi käyttää säännöllisesti Bio Oilia päivittäin! :)
 
Moi! Täällä testailee 38-vuotias kolmen lapsen äiti. Kaksi vanhempaa lasta jo varhaisteini-ikäisiä, nuorin lapsi 9 kk. Raskausarpia on muistoksi tullut kaikista raskauksista, viimeisimmästä kaikista komeimmat :) Nyt on lapset tehty ja painokin saatu lähes normaalilukemiin, toivotaan että bio oililla arvetkin saisi vaalenemaan. Tuotetta on nyt kokeiltu kolmisen päivää ja iho tuntuu mukavalta ja ihanantuoksuiselta koko päivän. Kesää odotellessa...
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Täällä kanssa yksi testaaja. Olen 32 vuotias ja odotan kahdeksatta lasta, la syksyllä. Ensimmäiset kokemukset tuotteesta on hyvät, tuoksuu mielestäni hyvälle ja tekee ihon heti pehmeämmän tuntoiseksi. Olen testannut nyt Bio Oilia sekä itselläni sekä kuivaihoisilla lapsillani. Itselläni haaveena on että myöskin kesän ajan kasvojen iho säilyttäisi tasaisen sävynsä ja välttyisin ikäviltä raskausarvilta myös tässä raskaudessa.
 
Muutama päivä Bio-Oilin testailua on nyt takana ja ensivaikutelma tuotteesta on positiivinen. Tässä muutamia ajatuksia Bio-Oilista näiden viime päivien perusteella:

- Tuoksu on miellyttävä eikä ainakaan omaan nenääni liian voimakas. Ehkä laventeli jakaa mielipiteitä, mutta itse pidän sen tuoksusta.

- Öljy imeytyy äärimmäisen nopeasti ihoon! Asiaan varmasti vaikuttaa oma janoinen ja kuiva ihoni, mutta olin todella yllättynyt, miten tuotteesta ei jäänyt ollenkaan öljymäistä tunnetta - ihan kuin olisi juuri levittänyt kevyttä kosteusvoidetta iholle. Olen testannut tuotetta myös kasvojen iholle aamuisin eikä iho ole jäänyt ollenkaan kiiltäväksi, mitä aluksi pelkäsin.

- Tuote vaikuttaa riittoisalta, koska muutama tippa riittää melko suurelle ihoalueelle.

- Todella helppo ja nopea levittää. Pukeutuminen myös onnistuu heti levityksen jälkeen eli ei huolta, että tahraisi vaatteita.
 
Täällä myös yksi testaaja!

Olen 29-vuotias 2 vuotiaan tytön äiti ja toisen la marraskuussa. Ensimmäisen raskauden aikana mulle tuli paljon raskausarpia niin mahaan, kylkiin kuin reisiinkin... Myös rintoihin, mutta ne eivät ole niin näkyviä. Odotankin nyt innolla josko bio oil hieman häivyttäisi niitä ja ehkäisisi uusien tuloa.

Tähän mennessä käyttökokemus on ollut ihan positiivinen, joskin myös minun mielestä tuoksu on melko voimakas. Onneksi suurin herkkyys on jo ohi ja pystyn sitä kyllä käyttämään. Tykkään siitä, että bio oil kuivuu nopeasti ja vaatteet voi pukea melkein saman tien.
 
Täältä löytyy ensisynnyttäjä, joka haluaa ehkäistä raskausarpien syntymisen, jos se vain suinkin on mahdollista. Tänään pääsin vihdoin hakemaan Bio Oil -paketin postista, ja suihkun jälkeen sainkin heti testata tuotetta. Vahva tuoksu yllätti ja toi jostain syystä mieleeni joulupiparin. :D
Öljy imeytyi melko nopeasti, mutta joihinkin kohtiin taisin läträtä hieman liikaa öljyä. Annostelu ehkä vaatii hieman totuttelua. Olisin halunnut levittää voiteen koko vartalolle, mutta ajattelin panostaa ainakin aluksi niihin kohtiin, jotka todennäköisesti venyvät ja kasvavat raskauden aikana eli vatsaan, reisiin ja lantioon.
Testailu jatkuu taas huomenna. :)
 
Äh, mä en oo vieläkään sinut ton hajun kanssa! :D Mutta käyttö jatkuu, ehkäpä sitten jos/kun migreeni taas iskee, jätän öljyämisen väliin. Koostumuksesta ei oo huonoa sanottavaa.

Meillä muuten tuo 2-vuotias toinen kaksosista totesi viikonloppuna nähdessään öljyputelin makkarin lipaston päällä, että mikä toi on? Kun vastasin, että rasvaa, sellaista öljyä niin tämä kysyi, että ai kaljaa?! :D :D :D
 
Minusta(kin) tuo tuoksu on liian voimakas. Jos olisin tällä hetkellä raskaana niin luultavasti jäisi tuote käyttämättä juurikin tuoksun vuoksi, en raskausaikana sietänyt voimakkaita hajuja.
Annostelun kanssa ollut hieman totuteltavaa, helposti tulee laitettua hieman liikaa. Olisi ehkä kätevämpi muutenkin jos olisi esim pumppupullossa? :)
Imeytyy hyvin ja nopeasti, jättää ihon pehmeäksi. Kasvojen pintakuiva iho ei ole enää ollenkaan kuiva :)
 
Täälläkin testailu aloitettu viime viikolla. Olin jo ehtinyt ostaa yhden pullon Bio Oilia jo ennen testiryhmään hakemista ja olinkin iloisesti yllättynyt kun pääsin ryhmään. Olen siis 39v ja odotan esikoista syykuun lopulla. Tavoitteena on päästä raskaudesta mahdollisimman vähillä arvilla. Tässä iässä kun ihokaan ei ole enää niin joustava ;)

Hankalinta öljyn käytössä onkin jaksaa laittaa kahdesti päivässä. Jotenkin illalla jaksaa läträtä muutenkin rasvojen kanssa. Noh, ehkä tämäkin on vain tottumiskysymys ja kun raskaus etenee ja ihoa kiristää niin tuleekohan laitettua vieläkin useammin :)

Koen öljyn hyvin imeytyväksi mutta aika lailla saa hangata että levittyy tai jää paksulti yhdelle alueelle. Olenkin suihkun jälkeen jättänyt ihon vähän märäksi niin tuntuu levittyvän helpommin. Öljyä myös tahtoo jäädä valumaan pöydälle käytön jälkeen.

Olen uskaltanut käyttää vain raskausarpien riskialueelle, mutta kiinnostaa kuulla miten kascvojen iho on reagoinut jos olette laittaneet kasvoillekin. Mulla on raskauden aikana iho tullut entistä pintakuivemmaksi ja vähän alkanut jopa posket ja otsa hilseillä. Pelkään vain että öljystä voi alkaa kukkimaan...:confused:
 
Täällä myös yksi testaaja.
Hain öljyn postista eilen, mutta vielä en ole kokeillut, tarkoituksena huomena aloittaa.
Olen 35 vuotias kahden lapsen äiti, poika on 3.5 vuotias ja tyttö 1 v 8 kk. Minulla tuli ensimmäisestä raskaudesta aika paljon raskausarpia ja poika syntyi sektiolla, joten innolla ootan muutoksia ihossa. Minulla on myös atooppinen iho ja raavittu iho lapsena on jättänyt arpia/naarmuja ihoon.
 
Minulla myös on ollut talven jälkeen tosi pintakuiva iho varsinkin kasvoissa ja olen levittänyt Bio-Oilia kasvoille aamuin illoin. Suosittelen kokeilemaan! Varsinkin yön jälkeen iho on ihanan pehmeä ja sileä, kun öljy on ehtinyt imeytymään hyvin. Pesun jälkeen ei jää ollenkaan sellaista kiristävää tunnetta enää!
 
Vähän alle viikko käytetty bio-oilia, tuotteessa on edelleen hyvin vahva tuoksu mutta se sopii minulle vaikka raskauden takia onkin hieman hajuaisti voimakkaana ;) käytän tällä hetkellä tuotetta masuun ja takalistoon, vaikkakin uskon bio-Oilin olevan riittoisa. Helppo levittää ja iho tuntuu ihanalta levityksen jälkeen. Kuiva ihoni kiittää! :)
 
Täällä myös testaaja!
Olen 31-vuotias 4 ja 2-vuotiaiden lapsen äiti. Kolmas lapsi syntyy syyskuussa:)
Aikaisemmissa raskauksissa olen käyttänyt vain "normaaleja" paksuja rasvoja, nyt innolla kokeilemaan bio oilia raskauden ajan! Aiemmista raskauksista tullut raskausarpia navan ympärille, rintoihin ja reisiin. Nyt viikon käytön jälkeen todella tyytyväinen öljyn koostumukseen ja tuoksuun. Saa nähdä onko häivyttäviä vaikutuksia jo syntyneisiin arpiin.
 

Yhteistyössä